75 tka z 4K jaka?

manfred1

New member
Jestem na kupnie tv do pokoju. Odległość z jakiej familia będzie oglądać to 3 metry. Zależy mi na jak najlepszych parametrach ale względnie niskiej cenie. Kwota jaką jestem w stanie przeznaczyć to 8 tys PLN. Fajnie jak tv będzie miał 4K.
 

wucash

Active member
Bez reklam
75 cali 4k w tej cenie nie ma. Tylko FHD, do 8 tysięcy to jest jeden model Samsung 75h6400
 

manfred1

New member
Byłem w MM i widząc 75 to od razu zakochałem się w niej. Tak mi się zdaje że chyba będzie trzeba jakiś kredyt zapodać.
 

wucash

Active member
Bez reklam
Ja zakupiłem sony 75w855c za 9800 na promocji w MM inadal to jest dobra cena. Jest 70 calowy Samsung 70ku6000 za 7k. Jesto to co prawda 4k ale 60hz i z jakością wykonania też można mieć zastrzeżenia.
 

manfred1

New member
Nie znam się za bardzo na tych "hercach" ale szukając można się nieźle zapętlić. Dla mnie priorytet to nagrane filmy z gór w 4K które sam sobie robię. Dodatkowo pokazy slajdów. Oczywiście normalna rzecz to oglądanie zwykłej tv. Ale nie mam już kina domowego w gry też nie gram.
 

manfred1

New member
Na allegro pierwsza lepsza oferta to 6450 zł. Cenowo nie za dużo ale jestem w stanie jeszcze 2 tys dołożyć jakby się coś lepszego znalazło. Tv musi być do dwóch-trzech tygodni.
 

manfred1

New member
No wygląda ciekawie. Trzeba chyba zostać przy 65 bo wyżej to choć większy tv ale jakościowo słabo się to kreuje. Sony czy Samsung? W sumie nie miałem nigdy nic z soniego. Do tej pory trzy Samsungi i odpukać każdy chodzi do dziś.

Czym tak dokładnie się różnią
SAMSUNG UE70KU6000W 4K UHD SmartTV
Sony 65xd8505
 

wucash

Active member
Bez reklam
Ten samsung to najniższa seria i matryca 60hz. W sony poza odświeżaniem 120hz, jakość wykonania w stosunku do samsunga to przepaść. Tak jak pisałem wcześniej weź swój materiał i odpal w sklepie. Warunki oświetleniowe są jakie są ale może bardziej spasuje ci samsung i wydasz mniej przy większej przekątnej.
 

lobos

New member
Bez reklam