Ja mam podłączony TV (v509) ze wzmacniaczem kablem optycznym:
- TV (antena/sat) działa poprawnie zawsze
- Netflix nie zawsze łapie 5.1 (wzmacniacz dostaje zwykły PCM) - trzeba przełączyć się na TV na kanał z dzwiękiem 5.1 i ponownie przełączyć się na Netflix
- Odtwarzane video z dysku/usb...
U mnie po pokazaniu pierwszego startowego komunikatu, w następnym kroku zamiast wygenerowanego kodu dostaje błąd sieci (jak opisałem w poprzednim poście). Wygląda jak ten feature nie był zbytnio przetestowany przed wypuszczeniem na produkcję.
Czy masz na myśli aplikację o nazwie "TV Control with Amazon Alexa"? Przypadkiem ją znalazłem na tej gigantycznej liście wszystkich aplikacji (razem z systemowymi). Nie działa. Dostaję cały czas błąd o braku połączenia z internetem. Jestem na kablu i internet działa poprawnie.
Jakieś pomysły?
Dzięki za podsumowanie.
Byłoby bardzo miło gdyby Ci co dostali kalibrację w cenie TV otrzymali jej aktualizacje do 7.0 uwzględniająca brak globalnego WB.
Czy przycinki na YT i Netflix zostały naprawione?
Żeby usunąć żółte przebarwienie zmień Color Space na Auto i zostaw wszystkie inne ustawienia wg kalibracji od kiki. Gradacja kolorów się także poprawi.