Cześć, ja niestety dołączam do grona użytkowników, którym serwis (po przejściach z help deskiem Philipsa) odesłał oświadczenie o nienaprawialności produktu. Jak u Was przebiegało dalsze egzekwowanie wymiany/zwrotu pieniędzy za produkt?
Do końca okresu gwarancji jeszcze ponad pół roku, liczę na to że się pogorszy :/ ale znając życie, nastąpi to tuż po jej zakończeniu.
Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Mi serwis odrzucił wniosek o naprawę. Stwierdzili że w TV za 6k zł to jest normalne. A strasznie mnie te pasy wkurzają, są widoczne podczas oglądania np. meczu. Masakra. :/
Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Jak dla mnie aktualizacja jest świetna. W końcu ten Smart TV działa szybko i sprawnie. Szkoda, że aktualizacji do 9.0 pewnie już nie będzie, bo 9 jest jeszcze bardziej zoptymalizowana. :)
Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Swoją drogą ostatnio zauważyłem, że u mnie clouding nie występuje przy ustawieniu kontrastu na "zoptymalizowany dla obrazu". Może komuś to pomoże.
Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Ja trochę żałuję, że nie wziąłem oled 55" :) rozmiar za bardzo mnie skusił. po plaźmie do lcd nie mogę się przyzwyczaić, więc następny na pewno oled/mikroled. ;)
Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
U mnie hdr ładny na Netflix tylko w serialu godless póki co. Resztę psuje kompresja obrazu albo słabo zdefiniowane metadane hdr dołączone do filmu.
Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Jednym pociemniał, innym pojaśniał ten HDR... Mam wrażenie, że to efekt placebo, bo u mnie żadnych zmian z aktualizacji na aktualizację.. ;) Prędzej może coś zmienia wersja aplikacji Netflix. ;)
Master, ilu ludzi tyle opinii. Najlepiej sam zobacz w sklepie tv i będziesz wiedział. [emoji6] U mnie YT 4k wygląda ostro, hdr wygląda dobrze (hdr sam w sobie nie rozjaśnia obrazu, tylko konkretne piksele mogą świecić jaśniej niż w sdr, jeżeli są tak zakodowane).
Ogólnie ten tv ma lokalne...