Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

snecz

New member
Witam, kupiłem ten tv w czerwcu 2018. Raz był wymieniany na nowy, zaraz po zakupie, bo po włączeniu obraz dziwnie się zachowywał zanim się "rozgrzał" (pisałem tu na forum). Kolejny egzemplarz był (pod tym względem) ok.

Jedna rzecz mnie irytuje bardzo, żeby nie powiedzieć, że wku..wia i ciekawi mnie czy ktoś miał też***taki problem i czy sobie poradziliście.

W końcu sobie przypomniałem to forum i piszę :)

Czy wasze Philipsy też tak zrywają łączność z internetem zarówno przewodowym jak i bezprzewodowym, zapominają wpisane już raz hasła?

U mnie to jest jakaś masakra. Na szczęście nie oglądam tv codziennie ale dość sporadycznie. Natomiast praktycznie za każdym razem traci mi łączność z kablem albo zapomina hasła do podanego już wielokrotnie wifi.

Czy tylko ja tak mam, czy ktoś sobie z tym poradził i jak?
 

darek86

New member
Cześć, ja niestety dołączam do grona użytkowników, którym serwis (po przejściach z help deskiem Philipsa) odesłał oświadczenie o nienaprawialności produktu. Jak u Was przebiegało dalsze egzekwowanie wymiany/zwrotu pieniędzy za produkt?
 

Andy70

New member
1. Od zakupu bezproblemowo - łączność tylko po Wi-Fi,
2. Od zakupu 2018r bez plam, przebarwień itp.
wcześniejszy soft miał skopane wyłączanie tv, po wgraniu najnowszego
problem zniknął i tv dalej śmiga jak nowy.
 

kerim27

New member
Gratuluję egzemplarza !
Mój wczoraj po ciężkich bojach z EURO RTV AGD (interwencja Rzecznika Praw Konsumenta) pojechał do serwisu na czyszczenie matrycy !
 

tygrys33

New member
Moj na koniec gwarancji poszedł do czyszczenia matrycy, 30 listopada, z racji iz jestem z Krakowa trafił do centrum serwisowego z Radomia, nie pomnę nazwy i ile razy dzwoniłem (niby sewis ma 14 dni na usunięcie usterki, 28 w przypadku konieczności sprowadzenia części której nie ma na stanie). telewizor otrzymałem....dopiero 18 stycznia...i bez komentarza.
 

szybal

Banned
U mnie też wszystko działa po Wifi jedyny problem mam z ciemniejszym obrazem po dłuższej przerwie.
Oby tak dalej.
 

Rafaldob

New member
Cześć,
dzięki wszystkim za wątek i za podpowiedzi. Opuszczam grupe. Umarł król, niech żyje król. Za 8102 pojawił się OLED804. 8102 trafil do serwisu i nie wrocil. Wrócił dokument o nienaprawialnosci. Dzieki KIKI za pomoc i nowy TV.
Niesepodziewałem się tak ogromnego przeskoku jakościowego.
Jestem zachwycony tym OLEDEm!!!!!!!!!!!!!! Inny świat!!!

Pozdrawiam
 

Oliviakrk

New member
Moj na koniec gwarancji poszedł do czyszczenia matrycy, 30 listopada, z racji iz jestem z Krakowa trafił do centrum serwisowego z Radomia, nie pomnę nazwy i ile razy dzwoniłem (niby sewis ma 14 dni na usunięcie usterki, 28 w przypadku konieczności sprowadzenia części której nie ma na stanie). telewizor otrzymałem....dopiero 18 stycznia...i bez komentarza.

Mój też poszedł na czyszczenie. Zrobiła się plama wielkości pieści.
Strasznie słabe to. Inne nowe TV też tak mają??
 

kismoMR

New member
witam
czy na stronie philipsa jest najświeższa wersja oprogramowania ?

a jak nie to gdzie mogę jeszcze oprogramowanie znaleźć
z góry dziękuje
 
Do góry