Pierwsze spojrzenie na telewizor Ultra HD Philips 65PUS8102/12 .

darek86

New member
Jak dla mnie aktualizacja jest świetna. W końcu ten Smart TV działa szybko i sprawnie. Szkoda, że aktualizacji do 9.0 pewnie już nie będzie, bo 9 jest jeszcze bardziej zoptymalizowana. :)

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
 

Miyagi

Member
Właśnie też jestem ciekaw czy dostaniemy 9.Jak teraz dostają Oreo tv z 2015 i 2016 roku to jest nadzieja że z 2017r dostaną 9.0.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
To jest ten ostatni update, pierwszy z góry? 107.0.222.1? Spróbuję jeszcze update ręczny. Problemu by nie było gdyby to był tylko suwak, ale ewidentnie ambi przekazuje teraz błędne kolory.

Tutaj raczej nie znajdziesz odpowiedzi dlaczego masz 2 suwaki bo niby skąd ?
Ja bym na Twoim miejscu zadzwonił na infolinię i może ci coś powiedzą "mądre głowy" ? Choć i dla nich może to być zonk :shock:
 

vvlad

New member
Z doświadczenia z Androidem jak na moje przywrócenie do ustawień fabrycznych zawsze pomagało na takie dziwactwa...
 

mr_roba

Member
Trochę to dziwne z tą aktualizacje. Ja mam OLED803, wczoraj też puściłem aktualizacje. Po niej TV chodzi jak torpeda. Nawet Filmy z nośnika zewnetrznego przestały przycinać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

MartesPL

New member
Mnie zastanawia dlaczego kiki tak ucichł :) Przerzucił się na bycie fanbojem innej marki bo ta zaczęła przynosić straty?
Mogłem sprzedać ten szrot, za czym perfekcyjna matryca philipsa zaczęła zbierać plamy. Teraz to tylko jakiś naiwny świr lub ślepy by to kupił, przynajmniej za 1/3 ceny.

Wydaje mi się, że nie ucichł bo udziela się w innych wątkach, aktualnie sprzedawanych modeli.
Mi oferował publiczną pomoc z której, niestety nic nie wynikło, na moje szczęście udało mi się załatwić sprawę w inny sposób.
Widzę tu już kilku kolegów z plamami i pytanie głównie do Sebol74 chłopie na co czekasz? To co masz to jest kurz, też za drugim razem miałem w tym samym miejscu, sporo poniżej ramki, za pierwszym natomiast przy samej ramce.
Pozdrawiam.
 

szymonkali

New member
U mnie wszystko już działa. Zaraz napisze co i jak dokładnie trzeba zrobić. Posilkowalem sie forum I niemieckich kolegów - zresztą z ich pomocą udało się naprawić hue ;)
 

Attachments

  • 20190307_091617.jpg
    20190307_091617.jpg
    528 KB · Wyś: 32
  • 20190307_091920_HDR.jpg
    20190307_091920_HDR.jpg
    540,2 KB · Wyś: 43

szymonkali

New member
W moim przypadku po aktualizacji softu do OREO hue powariowało. Przy konfiguracji pojawiały się tylko 2 suwaki a system hue świecił w innej tonacji - np zamiast zielonego był żółty, zamiast niebieskiego fioletowy. Próbowałem wszystkiego- reset tv 2x, wyczyszenie mostka hue łącznie z hard reset, jeszcze raz reset tv, ustawienia fabryczne ...cuda na kiju i nic. Infolinia Philips milczała, wiec z pomocą niemieckich kolegów udało się obejść i niejako naprawić problem. W moim przypadku zadziałał downgrade softu do wersji TPM171E_3.0.246.5 a następnie aktualizacja przez internet do oreo. Na sofcie androida 7.0 dla pewności ustawiłem hue a później aktualizacja. Poniżej dokładny opis co i jak.


-> https://toengel.net/philipsblog/firmware-archiv/

- Należy pobrać firmware ze strony ( https://toengel.net/philipsblog/firmware-archiv/ )
Jest zmodyfikowany z "the Upgrade Loader File"
- Wypakować plik "upgrade_loader.pkg"
- Wgrać bezpośrednio na pendrive - uwaga u mnie zadziałał tylko pendrive o pojemności 4gb - wcześniej próbowałem z 32 i 16 gb i nie działało wiec rozmiar ma znaczenie :)
Pendrive musi być w formacie FAT32 !
- Wyłączamy z gniazdka tv - czekamy chwilkę - u mnie 2 min, odłączyłem dla pewności wszystkie hdmi itd.
-Wkładamy pendrive do USB 2.0 - czarny :)
-Włączamy do gniazdka tv - ostrzegali mnie żeby nic nie robić więcej , ale z racji że wydawało mi się że nic się nie dzieje po jakiś 4 min włączyłem tv pilotem (czerwonym przyciskiem) i ukazał mi się biały napis "Upgrade in progres"
-Ok 15 min wyświetlał się napis upgrade in progres - następnie pojawiło się tęczowe kółko , znowu czekanie i tv uruchomił się prawidłowo.
-Usuwamy pendrive
-następnie kolejny reset TV i ustawienia fabryczne
-skonfigurowałem HUE
-Standardowa aktualizacja do Oreo z internetu
-HUE działa :) i są 3 suwaki

Pozdrawiam . W razie jakich pytań piszcie na PRIV .
 

marioking

Member
No dokładnie, tu już nie ma co dbać o PR, jak na stanie nie ma co sprzedawać :) Żałuje że dałem się nabrać na tego philipsa, to jedna z gorszych "inwestycji" ale cóż, człowiek się uczy na błędach... Trzeba wyciągać wnioski i najprościej never never again philips i po problemie :)
 

szybal

Banned
No dokładnie, tu już nie ma co dbać o PR, jak na stanie nie ma co sprzedawać :) Żałuje że dałem się nabrać na tego philipsa, to jedna z gorszych "inwestycji" ale cóż, człowiek się uczy na błędach... Trzeba wyciągać wnioski i najprościej never never again philips i po problemie :)
Napisałem o kinie LG nie o Philipsie
8102 u mnie bez problemów.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Wydaje mi się, że nie ucichł bo udziela się w innych wątkach, aktualnie sprzedawanych modeli.
Mi oferował publiczną pomoc z której, niestety nic nie wynikło, na moje szczęście udało mi się załatwić sprawę w inny sposób.
Widzę tu już kilku kolegów z plamami i pytanie głównie do Sebol74 chłopie na co czekasz? To co masz to jest kurz, też za drugim razem miałem w tym samym miejscu, sporo poniżej ramki, za pierwszym natomiast przy samej ramce.
Pozdrawiam.


czesc. Spiesze z odpowiedzia. Owszem, zrezygnowalem obecnie ze sprzedazy, dlaczego? Przede wszystkim dlatego ze calosciowo jestem bardzo zadowolony z tv a oferowana przeze mnie cena niestety odstraszala nabywcow. Dalem specjalnie dosc zaporowa cene bo generalnie nie mialem cisnienia na sprzedaz. Pomyslalem ze jak sie uda to fajnie a jak nie to tez fajnie. Poltora roku temu mialem LG i ze wzgledu na masakryczny banding po 3 m-cach sprzedalem po bardzo duzych kosztach - 1,5 tysia straty. Zeby sprzedac obecnego Fila znowu musialbym drastycznie zmniejszyc cene (okolo 2,5 tysia). No i oczywscie trzeba by bylo kupic cos nowego. Gdybym wybral jakis najbardziej budzetowy TV to moze udalo by sie wyjsc na "0". Moja kobieta i tak mi ciosa kolki w glowie ze robie glupoty tracac kase handlujac tv w lewo i prawo (byly jeszcze 3 wymiany mniejszych tv w malym pokoju w ciagu roku :-o). No coz taki los telefila. Reasumujac, tv jest wciaz na gwarancji, poki co plamka/kurz nie jest tak upierdliwa i sie nie powieksza. Poza tym, po ostatniej akt. zmniejszyl sie banding a to byla moja najwieksza bolaczka. Wiec bede obserwowac co sie z nim dalej bedzie dzialo. Zawsze moge zglosic 1 darmowe czyszczenie matrycy. Ale to zglosze blizej konca gwarancji. Jak bedzie ostatecznosc to ponownie wystawie na sprzedaz i strace kupe kasy.
 

Brelik

New member
W moim przypadku po aktualizacji softu do OREO hue powariowało. Przy konfiguracji pojawiały się tylko 2 suwaki a system hue świecił w innej tonacji - np zamiast zielonego był żółty, zamiast niebieskiego fioletowy. Próbowałem wszystkiego- reset tv 2x, wyczyszenie mostka hue łącznie z hard reset, jeszcze raz reset tv, ustawienia fabryczne ...cuda na kiju i nic. Infolinia Philips milczała, wiec z pomocą niemieckich kolegów udało się obejść i niejako naprawić problem. W moim przypadku zadziałał downgrade softu do wersji TPM171E_3.0.246.5 a następnie aktualizacja przez internet do oreo. Na sofcie androida 7.0 dla pewności ustawiłem hue a później aktualizacja. Poniżej dokładny opis co i jak.


-> https://toengel.net/philipsblog/firmware-archiv/

- Należy pobrać firmware ze strony ( https://toengel.net/philipsblog/firmware-archiv/ )
Jest zmodyfikowany z "the Upgrade Loader File"
- Wypakować plik "upgrade_loader.pkg"
- Wgrać bezpośrednio na pendrive - uwaga u mnie zadziałał tylko pendrive o pojemności 4gb - wcześniej próbowałem z 32 i 16 gb i nie działało wiec rozmiar ma znaczenie :)
Pendrive musi być w formacie FAT32 !
- Wyłączamy z gniazdka tv - czekamy chwilkę - u mnie 2 min, odłączyłem dla pewności wszystkie hdmi itd.
-Wkładamy pendrive do USB 2.0 - czarny :)
-Włączamy do gniazdka tv - ostrzegali mnie żeby nic nie robić więcej , ale z racji że wydawało mi się że nic się nie dzieje po jakiś 4 min włączyłem tv pilotem (czerwonym przyciskiem) i ukazał mi się biały napis "Upgrade in progres"
-Ok 15 min wyświetlał się napis upgrade in progres - następnie pojawiło się tęczowe kółko , znowu czekanie i tv uruchomił się prawidłowo.
-Usuwamy pendrive
-następnie kolejny reset TV i ustawienia fabryczne
-skonfigurowałem HUE
-Standardowa aktualizacja do Oreo z internetu
-HUE działa :) i są 3 suwaki

Pozdrawiam . W razie jakich pytań piszcie na PRIV .

Szukałem wczoraj na tym forum i nic nie znalazłem, może dlatego, że w międzyczasie grałem i nie robiłem tego uważnie:) Wielkie dzięki za info bo jesteś jedyną osobą, która była w temacie i miała zapał do rozwiązania problemu. Później zastosuje metodę:)
 

MartesPL

New member
czesc. Spiesze z odpowiedzia. Owszem, zrezygnowalem obecnie ze sprzedazy, dlaczego? Przede wszystkim dlatego ze calosciowo jestem bardzo zadowolony z tv a oferowana przeze mnie cena niestety odstraszala nabywcow. Dalem specjalnie dosc zaporowa cene bo generalnie nie mialem cisnienia na sprzedaz. Pomyslalem ze jak sie uda to fajnie a jak nie to tez fajnie. Poltora roku temu mialem LG i ze wzgledu na masakryczny banding po 3 m-cach sprzedalem po bardzo duzych kosztach - 1,5 tysia straty. Zeby sprzedac obecnego Fila znowu musialbym drastycznie zmniejszyc cene (okolo 2,5 tysia). No i oczywscie trzeba by bylo kupic cos nowego. Gdybym wybral jakis najbardziej budzetowy TV to moze udalo by sie wyjsc na "0". Moja kobieta i tak mi ciosa kolki w glowie ze robie glupoty tracac kase handlujac tv w lewo i prawo (byly jeszcze 3 wymiany mniejszych tv w malym pokoju w ciagu roku :-o). No coz taki los telefila. Reasumujac, tv jest wciaz na gwarancji, poki co plamka/kurz nie jest tak upierdliwa i sie nie powieksza. Poza tym, po ostatniej akt. zmniejszyl sie banding a to byla moja najwieksza bolaczka. Wiec bede obserwowac co sie z nim dalej bedzie dzialo. Zawsze moge zglosic 1 darmowe czyszczenie matrycy. Ale to zglosze blizej konca gwarancji. Jak bedzie ostatecznosc to ponownie wystawie na sprzedaz i strace kupe kasy.

Można i tak tylko pamiętaj, że wyczekując do końca gwarancji w razie kolejnego pojawienia się plam jak w moim przypadku, zostajesz po gwarancji z ręką w nocniku.
Ja bym reklamował już teraz, Twój wybór.
 
Do góry