DoktorekTG
New member
Witam właśnie się zarejestrowałem na tym forum więc po pierwsze serdecznie chciałbym sie z wami przywitać.
Druga sprawa hmm jak zacząć, mam od prawie 2 lat plazme Panasa TX-42GT30 i w sumie jestem z niego mega zadowolony lecz mój zachwyt zniknął po uruchomieniu tunera DVB-S a mianowicie: zostałem abonentem Cyfrowego Polsatu z modułem CAM i wszystko było by cacy gdyby nie jeden zgrzyt, włączając EPG aby zaprogramować nagrywanie na zewnętrznym HDD doznałem nie miłej niespodzianki EPG wczytywało sie tak jakby nie mogło lub wcale.
Myśle może wada modułu CAM lub oprogramowania Polsatu ( wiadomo u nich z tym krucho ) ale dla 100% pewności wyjąłem moduł i sprawdziłem na kanałach FTA i ku mojemu zdziwieniu na nich również EPG jest w tempie ślimaczym na góra 5-10h w przód lub wcale ( siła i jakość sygnału ponad 80% ), na tunerze DVB-T EPG wczytuje sie w momencie na 7 dni do przodu.
Tu pytanko czy to już taka wada tego modelu czy tez nadaje sie to na zgłoszenie gwarancyjne bo powiem jest to troche denerwujące, nadmienie tylko że dzwoniłem do Panasonica a tam miła pani poinformowała mnie że skonsultuje sie z technikiem i odezwie sie na email ofc totalnie mnie olali i nikt sie do mnie nie odezwał.
Druga sprawa hmm jak zacząć, mam od prawie 2 lat plazme Panasa TX-42GT30 i w sumie jestem z niego mega zadowolony lecz mój zachwyt zniknął po uruchomieniu tunera DVB-S a mianowicie: zostałem abonentem Cyfrowego Polsatu z modułem CAM i wszystko było by cacy gdyby nie jeden zgrzyt, włączając EPG aby zaprogramować nagrywanie na zewnętrznym HDD doznałem nie miłej niespodzianki EPG wczytywało sie tak jakby nie mogło lub wcale.
Myśle może wada modułu CAM lub oprogramowania Polsatu ( wiadomo u nich z tym krucho ) ale dla 100% pewności wyjąłem moduł i sprawdziłem na kanałach FTA i ku mojemu zdziwieniu na nich również EPG jest w tempie ślimaczym na góra 5-10h w przód lub wcale ( siła i jakość sygnału ponad 80% ), na tunerze DVB-T EPG wczytuje sie w momencie na 7 dni do przodu.
Tu pytanko czy to już taka wada tego modelu czy tez nadaje sie to na zgłoszenie gwarancyjne bo powiem jest to troche denerwujące, nadmienie tylko że dzwoniłem do Panasonica a tam miła pani poinformowała mnie że skonsultuje sie z technikiem i odezwie sie na email ofc totalnie mnie olali i nikt sie do mnie nie odezwał.