Philips 2020: telewizory 7805/7855 UHD z wbudowanym Saphi, P5, HDR10 +, Dolby Vision i Alexa

Beeercik

New member
U mnie w 50PUS7855 jest dokładnie to samo. Kalibracja od Kikiego nie pomogła. Zgłosiłem rękojmię i czekam na kontakt z serwisu Philips.

Daj proszę koniecznie znać jaka będzie odpowiedź z serwisu.
W wątku o pus8535 ludzie pisali, że Philips zwracał telewizor bez uznania wady, mimo że sami serwisanci przy wizycie domowej przyznawali rację, że obraz jest definitywnie wadliwy.
 

Xoiox

New member
Dzień dobry forumowicze, jestem nowym użytkownikiem tego forum. Przymierzam się w niedługim czasie do zakupu telewizora z serii 55pus7805 i proszę o informacje odnosnie input lagu w tym tv i ogólne wrażenia z grania. Pozdrawiam
 

mkay

New member
W aplikacjach internetowych również po polsku.
Obsługa tv po polsku , dopiero jak Google TV będzie w naszym języku.
Obecnie AI LG załatwia to na swoich telewizorach.

jesteś tego pewien? mam ten tv w domu i za nic nie potrafię wprowadzić głosowo w miejscach, gdzie wprowadza się tekst z klawiatury (youtube, przeglądarka...). Ba - nie wprowadza się nawet po angielsku - cokolwiek nie powiem, włącza się Alexa i ewentualnie odpowiada cytując jakieś artykuły z wiki... co robię źle?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To dobrze. Będziesz miał nowy telewizor.
Przypomnij się w sprawie kalibracji dla niebieskich członków forum.
 

DawidXO

New member
Wczoraj przestała mi działać aplikacja player (TVN) i pokazuje się informacja, że "aplikacja player nie jest już wspierana przez urządzenie, z którego korzystasz" czy to u mnie jest coś nie tak czy to u wszystkich i już nie będzie tej aplikacji na tym telewizorze?
 

Paweł Ż.

New member
Dzięki za odpowiedź :)

Jak to dokładnie wyglądało?
Sklep przysłał serwisantów i zabrali telewizor na jakiś czas czy zostawili telewizor u Ciebie i po prostu podmienią go na nowy?
W jakim sklepie kupowałeś?

TV kupiłem w sklepie OleOle. Zgłosiłem rękojmię 30 grudnia 2020r., po 2 tygodniach zadzwonił gość z serwisu, że jutro przyjedzie na oględziny. Przygotowałem najpaskudniejsze fragmenty do pokazania z różnych źródeł w tym z Netflixa z Dolby Vision. Przyjechał, porobił zdjęcia i zabrał tv. Po kolejnych 2 tygodniach dostałem maila ze sklepu, że serwis proponuje wymianę na 50PUS8505. Zgodziłem się natychmiast. Informacja z moją zgodą na wymianę ze sklepu do serwisu dotarła po kolejnym tygodniu tj. 01.02.2021r. i od tej daty serwis powinien dostarczyć nowy tv w ciągu 7 dni roboczych więc wciąż czekam :)
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Myślisz że 8505 będzie lepszy? To kolejny szrot. Kolega tutaj na forum opisuje że już 3 raz wymienia i ciągle dostaje z tą samą wadą, no ale życzę szczęścia....

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
 

spranymarek

New member
Wczoraj przestała mi działać aplikacja player (TVN) i pokazuje się informacja, że "aplikacja player nie jest już wspierana przez urządzenie, z którego korzystasz" czy to u mnie jest coś nie tak czy to u wszystkich i już nie będzie tej aplikacji na tym telewizorze?

U mnie tak samo, aplikacja zniknęła nawet z "galerii aplikacji" na dwóch telewizorach to samo :x
 
Do góry