Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

Panowie a co o czymś takim powiecie? Zauważyłem już jakiś czas temu że czasem widzę cienie w jasnych dynamicznych scenach. Dziś włączyłem sobie białe tło ale na nim nic nie widać a jak już dałem nieco ciemniejszy kolor jasny odcień brązu zobaczyłem pełno poziomych pasów jasnych na ciemniejszym tle.
Tu zdjęcie
https://szybkiplik.pl/download/823210de21253792569a94de7da5f0f8.html
Tu filmik
https://szybkiplik.pl/download/09008cc31c49171579075081b8fd5404.html
Na żywo jak się patrzy pod kątem widać to dość dobrze. Teraz pytanie czy to już podlega reklamacji bo jak się patrzy na tv z przodu to tak się w oczy nie rzuca w porównaniu do tego jak się patrzy od boku.
 
Szkoda że to będzie dopiero moja pierwsza reklamacja nie licząc reklamacji którą składałem na źle działający AMP i mnie olali. Mam nadzieję że nie mają już matryc i kasę oddadzą ale jakoś mi się nie wydaję.
 

kryszna_blu

New member
Ja mam sprawę załatwioną, zwrot kasy i wybór padł na 65nu80xx. Mam nadzieję, że nie będzie lipy jak w przypadku KS. Ale nawet to i tak musze pochwalić, że serwis Samsunga jest bardzo wporządku :)
 

ernet

Active member
Bez reklam
Sposób reklamacji ?

Ja mam sprawę załatwioną, zwrot kasy i wybór padł na 65nu80xx. Mam nadzieję, że nie będzie lipy jak w przypadku KS. Ale nawet to i tak musze pochwalić, że serwis Samsunga jest bardzo w porządku :)

W jaki sposób załatwiałeś reklamację ? Przez sklep, w którym kupiłeś czy na infolini Samsunga ? A może inaczej ?
 

gerus6

Active member
Bez reklam
Mam pytanie, czy w swoich Samsungach KS .... załącza się Wam HDR na Canal+4K? bo w moim właśnie jest z tym problem, może mam coś źle ustawione?
 

lukspeed

New member
Witam
Panowie mam prośbę co muszę zrobić żeby dać TV do rękojmi? jakie kroki po kolei ?;-) Tv kupiony w MM. Problem oczywiście z matrycą dolny lewy róg podświetlenie przebija taka jasna poświata ehh. A w listopadzie kończy mi się gwarancja na TV :/
 

Intenso

Banned
Wejdź na stronę Media Markt, dział reklamacje
na dole strony są pliki pdf do pobrania
Ty pobierasz reklamacja z tytułu rękojmi.
Wypełniasz, wysyłasz z dowodem zakupy i ze zdjęciami wady
wszystko wysyłasz mailem.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Potwierdzam wszystko co napisał Intenso :)
Ja jedynie pofatygowałbym się osobiście, żeby mieć potwierdzenie na kopii ale to oczywiście nie jest konieczne - po prostu ja tak mam, że muszę to potwierdzenie mieć :)
 

TalRash

New member
Witajcie Panowie.
Moja sprawa wiąże się z następującym problemem.
Mój TV Samsung UE55KS7000 jest podłączony do sieci domowej za pomocą kabla (do routera)
Chciałbym wyłączyć w nim WiFi oraz Bluetooth.
Niestety takich funkcji w telewizorze nie ma.
Mam wścibskiego sąsiada i denerwuje mnie ciągłe odmawianie połączenia za pomocą dziwnych urządzeń co on świadomie lub nie próbuje.
Wujek Google skierował mnie do ustawień serwisowych telewizora.
Niestety pilot mam smart na którym nie ma przycisków które umożliwiałyby wejście do service menu.
Pobrałem więc apkę na telefon i za pomocą IR steruje tv ale niestety żadna kombinacja mi nie wchodzi do tego ukrytego menu.
Próbowałem Info->Menu->Mute->Power oraz Mute->1->8->2->Power
Nic z tego.
Jakieś rady?
Proszę uprzejmie o pomoc, dziękuje z góry za czas poświęcony na mój problem.
/Rafał
 

Kasio

Member
Wejście do menu serwisowego to utrata gwarancji,o ile jeszcze ją masz.Wszystkie urządzenia raz zablokowane nie powodują ponownego wyskakiwania komunikatu o ile zaznaczysz taką opcje w menu.
A tu patrzałeś ?
K Model Service Menu
 
Do góry