Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

accu

New member
Bez reklam
Tego właśnie się obawiam...A Sony już dawno ma 6!!!
Witam uprzejmie,

Telewizory firmy Sony , które pojawiły się jesienią 2016 r. na rynku mają system operacyjny Android wersja 6.0.1 . Wcześniejsze tzw. wiosenne 2016 r. jak np. seria XD9305 , XD9405 , XD8505 , SD8505 dostaną do Świąt Bożego Narodzenia 2016 r. aktualizację systemu operacyjnego Android do wersji 6.0.1 .
Niektóre serie telewizorów firmy Sony z 2015 r . również objęte są tą aktualizacją .
W wątku o telewizorach firmy Sony serii XD9305 są podane telewizory , które są objęte tą aktualizacją .

Pozdrawiam,:)
accu
 
Ostatnia edycja:

RobertFilip

New member
Witam ponownie. Ostatnio pisałem o "ambilajcie", który od razy nie działał po wyjęciu telewizora z pudełka. Oczywiście TV został wymieniony na nowy. Nowy natomiast posiada pojawiający się pasek widoczny najbardziej na szarych tłach. Jest to taki jasny pasek i nie pojawia się ciągle w tym samym miejscu (poprzedni TV miał to samo). Czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi? Jutro jadę ten TV oddać w cholerę, albo w ostateczności wymienić znowu na inny, ale nie wiem czy chce mi się z tym bawić ponieważ za dwa dni upływają dwa tygodnie od zakupu i już nic z tym nie zrobię. =/ Do tego przy dynamicznych ujęciach w okół obiektów pojawiają się tak jakby kratki. Tak jak ktoś wyżej pisał oglądając mecz, piłka się teleportuje dosłownie i nie ma płynności. Czego może być to wina? Zaznaczę, że przy oglądaniu materiałów 4k na youtube sytuacja się nie zmienia.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc :)
 

phil123

New member
Witam uprzejmie,

Telewizory firmy Sony , które pojawiły się jesienią 2016 r. na rynku mają system operacyjny Android wersja 6.0.1 . Wcześniejsze tzw. wiosenne 2016 r. jak np. seria XD9305 , XD9405 , XD8505 , SD8505 dostaną do Świąt Bożego Narodzenia 2016 r. aktualizację systemu operacyjnego Android do wersji 6.0.1 .

A ten android :hihi: 6.0 lub 6.0.1 mają HBO GO i C+ GO w aplikacji internetowej czym się różni od 5.1:D
 

marcingp5

New member
Mam 49PUS656 i jest problem w ogóle z oglądaniem 4K Youtube mimo dobrego łącza filmy się zacinają i co sekundę buforuje mimo że wiem ile 2160p pobiera danych to przy LTE 7MB/s (70Mb/s) w zupełności to wystarcza na komputerze do 4K.
Aktualizacji brak nic nie nowego nie daje.
 

marek181

New member
Witam. Kupiłem ten model w wersji 55 cali miesiąc temu. Mam niekiedy problem z modułem CI+ z Vectry. Na początku po włączeniu telewizora tak jakby nie widział modułu i dopiero wyjęcie go z gniazda i włożenie z powrotem pomagało. Działo się tak prawie tydzień, potem ustąpiło teraz znowu chyba się zaczyna to samo. Pytanie do kogoś kto korzysta z modułu Vectry w 55PUS6561, czy obserwuje takie objawy. W poprzednim telewizorze LG LM660S nawet raz nie wyciął takiego numeru.
 

Smykoo

New member
Mam 49PUS656 i jest problem w ogóle z oglądaniem 4K Youtube mimo dobrego łącza filmy się zacinają i co sekundę buforuje mimo że wiem ile 2160p pobiera danych to przy LTE 7MB/s (70Mb/s) w zupełności to wystarcza na komputerze do 4K.
Aktualizacji brak nic nie nowego nie daje.
Odinstaluj aktualizację kwietniową.

Wysłane z Google Nexus
 

stitooo

New member
Jak by ktoś miał podobny kłopot to podaje rozwiązanie na problem z wykrywaniem dysku HDD pod USB 3.0 po wyłączeniu TV.

Zadzwoniłem dziś na infolinie Philips --> Pan powiedział że skoro dysk działał przed oddaniem TV na serwis a teraz nie działa to trzeba przed podłączeniem zrobić pełen (nie szybki) format dysku do NTFS pod PC żeby ruszyło. TV ponoć szyfruje dysk jakimś kluczem DRM tak aby wżaden sposób nie udało się odczytać nagrań z TV poza sprzętem który ten dysk zakodował. TV w serwisie został przywrócony do ustawień domyślnych, zmienił się klucz szyfrujący i temu dysk nie działał prawidłowo.

Faktycznie pomogło --> Format trwała godzien czasu ale jaknarazie TV się nie zawiesza i poprawnie wykrywa dysk.
 
Ostatnia edycja:

rafsidor

New member
Dzięki za odpowiedź odnośnie modułu cam ci+. Redomendowany typ 55? to jest model cam ci z cp ?
ma ktos taki modul w tym tv ? chodzi bez problemu?
spotykam sie na forach z informacja zeby spr czy dany tel wspiera lokalizacje polska ?
 

miet55

Member
Bez reklam
W sklepie nie ma wtyczki VOD TVP.pl i jakoś do tej pory radziłem sobie przez KODI. Dziś KODI pobrał aktualizację i wygląda tak jakby zainstalował się od nowa. Wtyczki CDA.pl i VOD TVP.pl zniknęły. Pierwszej nie widzę w dodatkach zaś druga po zainstalowaniu nieaktywna. Jakieś pomysły?
 

stitooo

New member
No i patent z infolinii Philips na pełen format dysku nie pomógł bo dziś TV znów nie widzi dysku...Już nie mm sił do tego TV... Ktoś się orientuje czy po odesłaniu na gwarancje z powodu wady ekrany mogę teraz skorzystać z rękojmi u sprzedawcy (problem z wykrywaniem dysku) ?

PS
Dziś TV działa z prędkością pierwszego smartphona z androidem - YouTube, VOD - pokaz slajdów - dźwięk zarywa ---najchętniej wywaliłbym go przez okno.... Jeden dzień jest ok a w następny takie jaja ? Jak można wyprodukować taki SZROT ? Może jak ktoś ogląda TV SAT i jakieś tam meczyki to jest OK ale funkcje "smart" leżą i kwiczą....
 
Ostatnia edycja:

mitch

New member
@stitooo Czy to naprawdę tak ciężko wykręcić numer telefonu i mieć informacje z pierwszej ręki? Nie ogarniam czasem ludzi...
 

stitooo

New member
@stitooo Czy to naprawdę tak ciężko wykręcić numer telefonu i mieć informacje z pierwszej ręki? Nie ogarniam czasem ludzi...

Aha, odpowiedzi nie znam ale się wypowiem. I najlepiej pokazać drugiem swoją wyższość :hihi:
"Ja bym zadzwonił...." "nie ogarniam innych...." - nie wzyscy myśla tak jak TY. A odtego chyba jest forum żeby zapytać ?
PS
Szkoda że nie wkleiłeś jeszcze linku do "let me google that for you" :bober:
 

mitch

New member
Bo już trzeci raz piszę o tym samym. Że biorąc telefon do ręki, dostaniesz pewne informacje, z pierwszej ręki, od osoby, która na 99% ma większą wiedzę na interesujący Cię temat niż 99% tu piszących.
 

kapitan

New member
Panowie, model tego tv jest dosyć często polecany na forum. Jednak im dłużej czytam ten wątek tym więcej mam obaw. TV mam zamiar używać głównie do ps4 pro stąd mam prośbę do posiadaczy tego tv o informację jak oba sprzęty ze sobą współpracują. Wyczytałem tutaj o problemach z artefaktami. Jak ten TV współpracuje z konsolą PS4 PRO?
 
D

Deleted member 121090

Guest
No i patent z infolinii Philips na pełen format dysku nie pomógł bo dziś TV znów nie widzi dysku...Już nie mm sił do tego TV... Ktoś się orientuje czy po odesłaniu na gwarancje z powodu wady ekrany mogę teraz skorzystać z rękojmi u sprzedawcy (problem z wykrywaniem dysku) ?

PS
Dziś TV działa z prędkością pierwszego smartphona z androidem - YouTube, VOD - pokaz slajdów - dźwięk zarywa ---najchętniej wywaliłbym go przez okno.... Jeden dzień jest ok a w następny takie jaja ? Jak można wyprodukować taki SZROT ? Może jak ktoś ogląda TV SAT i jakieś tam meczyki to jest OK ale funkcje "smart" leżą i kwiczą....
Oczywiście, że możesz.
Wybór gwarancja czy rękojmia należy do klienta. To, że raz skorzystałeś z gwarancji i stukałeś do producenta nie znosi odpowiedzialności sprzedawcy za towar który Ci sprzedał.
Gdybyś za pierwszym razem skorzystał z rękojmi teraz już mógłbyś skutecznie zażądać zwrotu kwoty zakupu.
 
Do góry