Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

strazakp

Banned
No właśnie pytanie czy warto dołożyć 4 stówy do 7101...nikt dokładnie się nie wypowiedział na forum o zaletach,różnicach tych modelów.....haa nawet brodacz "szczęśliwy" posiadacz 7101 napisał, że chyba lepsza czerń jest w 6561, ale to chyba była tylko ironia.Kiki mógłby zabrać głos w tej sprawie i coś nabazgrać o różnicach.
Dokładnie! Różnica 400zl i obudowa ładniejsza i solidniejsza, lepsze nagłośnienie bo jest niskotonowy głośnik z tyłu, ale mi coś wspominał Kiki że jeszcze czymś tam w środku się różnią od siebie... Więc może warto dołożyć 400zl.
Kiki wywołany do tablicy!!!
 
D

Deleted member 121090

Guest
Dostałem dzisiaj kolejną odpowiedź od Philipsa.

Wcześniejsza na pytanie o artefakty (czerwony pas z artefaktami nad / pod nią) co ok. 10-15 sekund w trybie 'Game':

"Jest to obecnie badane przez nasz dział oprogramowania."

Zapytałem co mi mogę zaproponować w takim razie, dodałem też zdjęcia brudu na matrycy - pasy po całej długości i brudna góra/dół, dostałem odpowiedź:

" Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.

Problem z pasami na konsoli w trybie gry jest obecnie analizowany przez nasz dział oprogramowania i na tą chwilę nie mamy na to niestety rozwiązania.

Na przesłanych nam zdjęciach zaobserwowaliśmy natomiast ciemniejsze plamy na dolnej części ekranu. Jest to coś co będzie musiał sprawdzić nasz serwis. W tym wypadku TV może jednak zostać zabrany. Czy możemy przesłać zgłoszenie do naszego autoryzowanego serwisu?


Z poważaniem,

Józef Kwiecień
Biuro Obsługi Klienta

Philips Polska Tel: 22-397-15-04
Czynne od PN do PT w godzinach 8:00 - 18:00

--

Mogę z tym uderzać do sklepu gdzie kupowałem sprzęt na podstawie niezgodności z umową? Jeśli odmówią, to czy rzecznik się takimi sprawami zajmuje faktycznie?
Przeczytaj Ustawę i jej omówienia.
Oczywiście, że możesz w takim przypadku składać reklamację u sprzedawcy.
Jeśli TV ma wady o których nie zostałeś poinformowany w momencie zakupu, to sprzedawca musi je usunąć. Jak tego zrobić nie będzie w stanie to musi wymienić Ci produkt na taki wolny od wad lub oddać kasę.
 
D

Deleted member 121090

Guest
TV był kupiony przez neta. Kontaktowałem sklep w tej sprawie, musiał bym go odesłać na własny koszt
To NIEPRAWDA.
Nie masz racji. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego towar wysyłasz na koszt sprzedawcy.
Mało tego, jeśli poniosłeś jakieś koszty związane z montażem TV, jego zdejmowaniem, pakowaniem to sprzedawca też będzie Ci musiał je zwrócić.
Więc można sobie do tego wziąć firmę która tym się zajmie:)
 

beavisek

New member
No właśnie pytanie czy warto dołożyć 4 stówy do 7101...nikt dokładnie się nie wypowiedział na forum o zaletach,różnicach tych modelów.....haa nawet brodacz "szczęśliwy" posiadacz 7101 napisał, że chyba lepsza czerń jest w 6561, ale to chyba była tylko ironia.Kiki mógłby zabrać głos w tej sprawie i coś nabazgrać o różnicach.

Ktos wczesniej zalaczyl ciekawy test tych dwoch modeli..

6561
Philips 6501 review - FlatpanelsHD
Philips 6501 review - FlatpanelsHD

7101
Philips 7101 review - FlatpanelsHD
Philips 7101 review - FlatpanelsHD

Ja po przeczytaniu tego testu wolalem zostac przy 6561 i 400zl w kieszeni.. Jak przeczytasz to zobaczysz ze 7101 tez ma wady i w niektorych przypadkach jest gorszy od 6561
 
D

Deleted member 121090

Guest
Typowe naciągactwo Polaka...
Niby co?!
Wyobraź sobie, że takie mamy, my klienci, prawa.
Jeśli sprzedawca nam sprzeda bubla, który nie potrafi przepracować bezproblemowo nawet ustawowego terminu, to musi nam pokryć wszelkie koszty związane z usunięciem wad produktu.
W tym te związane z montażem, demontażem i transportem.
Później zgodnie z tą samą ustawą sprzedawca ma roszczenie regresowe do producenta tego bubla o zwrot kosztów jakie poniósł na reklamację.
I tylko jeśli oni poczują na własnej kieszeni, że sprzedawać nam takich niedoróbek nie warto, bo kosztuje ich to sporo, to wtedy zastanowią się przed wprowadzeniem następnego bubla na rynek.
 
Niby co?!
Wyobraź sobie, że takie mamy, my klienci, prawa.
Jeśli sprzedawca nam sprzeda bubla, który nie potrafi przepracować bezproblemowo nawet ustawowego terminu, to musi nam pokryć wszelkie koszty związane z usunięciem wad produktu.
W tym te związane z montażem, demontażem i transportem.
Później zgodnie z tą samą ustawą sprzedawca ma roszczenie regresowe do producenta tego bubla o zwrot kosztów jakie poniósł na reklamację.
I tylko jeśli oni poczują na własnej kieszeni, że sprzedawać nam takich niedoróbek nie warto, bo kosztuje ich to sporo, to wtedy zastanowią się przed wprowadzeniem następnego bubla na rynek.

Zgadzam się w 100 % .To że w Polsce dalej firmy traktują nas ( klientów )jak zło konieczne jest po części naszą winą że zbyt często odpuszczamy reklamację bubla ( bo firmy skutecznie zniechęcają ) .
Często jeżdżę do Niemiec i tam naprawdę klienta traktuje się tak jak powinno z szacunkiem a nie jak natręta . Z wymianami i zwrotem wadliwych towarów niema problemu jest to załatwiane kulturalnie i w miłej atmosferze ( wymienialiśmy kilka razy elektronarzędzia oraz raz TV kolegi w sieci MM bo miał kilka martwych pixeli ) .Nie twierdzę że wszystkie firmy tam tak funkcjonują ale z podejścia podczas reklamacji czy zwrotu byliśmy bardzo zadowoleni.
 

xgrey

New member
Niby co?!
Wyobraź sobie, że takie mamy, my klienci, prawa.
Jeśli sprzedawca nam sprzeda bubla, który nie potrafi przepracować bezproblemowo nawet ustawowego terminu, to musi nam pokryć wszelkie koszty związane z usunięciem wad produktu.
W tym te związane z montażem, demontażem i transportem.
Później zgodnie z tą samą ustawą sprzedawca ma roszczenie regresowe do producenta tego bubla o zwrot kosztów jakie poniósł na reklamację.
I tylko jeśli oni poczują na własnej kieszeni, że sprzedawać nam takich niedoróbek nie warto, bo kosztuje ich to sporo, to wtedy zastanowią się przed wprowadzeniem następnego bubla na rynek.

I do tego potrzebujesz specjalnej firmy która się tym zajmie ? proszę Cie, od razu widać co miałeś na myśli, to tak samo jak w stłuczkach samochodowych masz prawo się zgłosić do ubezpieczyciela bo po wypadku masz np. zawroty głowy i chcesz odszkodowanie. Wszystko fajnie jeżeli tak faktycznie jest, ale znam wiele osób co tylko czeka aż ktoś im zarysuje auto i od raza lecą do szpitala obłożnie chorzy...
Są też granice przyzwoitości i to o nich mówię...
 

xgrey

New member
Zgadzam się w 100 % .To że w Polsce dalej firmy traktują nas ( klientów )jak zło konieczne jest po części naszą winą że zbyt często odpuszczamy reklamację bubla ( bo firmy skutecznie zniechęcają ) .
Często jeżdżę do Niemiec i tam naprawdę klienta traktuje się tak jak powinno z szacunkiem a nie jak natręta . Z wymianami i zwrotem wadliwych towarów niema problemu jest to załatwiane kulturalnie i w miłej atmosferze ( wymienialiśmy kilka razy elektronarzędzia oraz raz TV kolegi w sieci MM bo miał kilka martwych pixeli ) .Nie twierdzę że wszystkie firmy tam tak funkcjonują ale z podejścia podczas reklamacji czy zwrotu byliśmy bardzo zadowoleni.

U nas jesteśmy tak traktowani bo często też sami jesteśmy temu winni, znam wiele przykładów kiedy to ktoś kupuje sobie projektor bo ma urlop i chciał sobie filmy oglądać, a po urlopie oddaje bo może.
To jest właśnie mentalność Polaka, jak prawo na coś pozwala to trzeba to wykorzystać na maxa...
 
Patologi nie da się wyeliminować ( np: ostatnia promocja Lidla ze zwrotami ) .Ale pamiętać trzeba że ktoś pisze te regulaminy i ustala zasady reklamacji i zwrotów .
Wracając do wieszania TV to znowu posłużę się przykładem Niemiec.Widziałem kilkukrotnie przypadki gdzie przyjeżdżał fachowiec wieszać TV a później inny podłączyć wszystko ,więc nie widzę w tym nic dziwnego .Skoro zapłaciłem za taką usługę i poniosłem koszty to ktoś winny tego że muszę je ponieść drugi raz powinien je zwrócić .
Nie każdy musi wszystko umieć jeden sam zrobi instalację elektryczną w domu i załatwi na koniec pieczątkę a drugi weźmie fachowca ....
A patrząc na wpisy na temat tego TV są osoby , które trafiły rzeczywiście dobre egzemplarze niestety ja dostałem bubla ....
 
D

Deleted member 121090

Guest
I do tego potrzebujesz specjalnej firmy która się tym zajmie ? proszę Cie, od razu widać co miałeś na myśli, to tak samo jak w stłuczkach samochodowych masz prawo się zgłosić do ubezpieczyciela bo po wypadku masz np. zawroty głowy i chcesz odszkodowanie. Wszystko fajnie jeżeli tak faktycznie jest, ale znam wiele osób co tylko czeka aż ktoś im zarysuje auto i od raza lecą do szpitala obłożnie chorzy...
Są też granice przyzwoitości i to o nich mówię...

Nie pisałem nic o wyłudzaniu, tylko o faktycznie poniesionych kosztach.
Jeśli ktoś nie ma czasu i ochoty na odkręcanie dużego TV od ściany, to ma pełne prawo zgodnie z ustawą na zlecenie tej usługi firmie na koszt sprzedawcy.
Chciałbym widzieć np osobę samotnie mieszkającą która jest w stanie sama powiesić na ścianie TV 65''. Nawet w instrukcji obsługi jest napisane że MUSZĄ to robić dwie osoby!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

strazakp

Banned
Odpowiedz z Philipsa na pytanie o androida6:
"Aktualizacja do wersji 6.0 jest w fazie wewnętrznych testów i niestety nie mamy dokładnego terminu jej wydania. Musi najpierw zostać dokładnie sprawdzona pod kątem ewentualnych błędów."
 

pepka

Member
Bez reklam
Miesiąc temu miało być "na dniach". Teraz po Nowym Roku... a będzie pewnie koło Wielkanocy (a i to pewnie i tak nie dla każdego modelu) :D
 
Do góry