Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

paskur

New member
Sklep w moim przypadku upiera się o zamówienie serwisu do mnie ponieważ sprzęt jest powyżej 32 cali.

Ktoś miał podobne doświadczenia bądź sytuację? Czy mogę zgodzić się na taki sposób załatwienia sprawy i czy nie będzie to reklamacja gwarancyjna a nie z tytułu niezgodności z umową?
 

Hajtaler428

New member
Sklep może wzywać do naprawy kogo chce. Zgłaszałeś z tytułu niezgodności i tak będzie rozpatrwana. Serwis wyczyści matryce i to będzie tyle. Widzę że to walka z wiatrakami. Chyba że by jakiś pozew zbiorowy...
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Hajtaler428
Dlaczego walka z wiatrakami?
Przecież już raz zgłosiłeś reklamację i została uznana. Poczekaj na pojawienie się plam po raz drugi i zażądaj zwrotu kasy. W czym problem?
Poprosiłeś serwis o wyrażenie opinii czy ich ,, warunkowa naprawa'' usunęła problem i plamy z kurzu nie powrócą?
 

paskur

New member
Update w mojej sprawie, kontaktował się gość z serwisu, za trzy dni ma przyjść zamówiony nowy panel.

Czego się dowiedziałem:
1. samsung nie przedłuża gwarancji, ponieważ "musiałby co dwa lata wszystko wymieniać", no nie mogę w to uwierzyć, chyba, że źle zapytałem i może dadzą gwarancję na samą nową część

2. nowe matryce mają się już nie kurzyć, ale niestety producent tego nie zapewnia, także jest tutaj mocny argument w sporze ze sklepem, wyraźnie serwisant twierdzi iż nie powinno, ale nie gwarantują
 
D

Deleted member 121090

Guest
Złożyłeś niezgodność towaru z umową, więc o żadnym przedłużeniu gwarancji nie może być mowy, choćby z tego powodu.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
HQ150, pytanie głównie do Ciebie.
Pojawiła mi się pionowa linia na wyświetlaczu w Samsungu S6.
Telefon kupiony w MM zeszłym roku tj. ok. listopada (nie pamiętam dokładnie).
Z łaski swojej opisz mi tu najrozsądniejszą procedurę (wymiany, naprawy, zwrotu - jak zwał tak zwał). Dzięki.

PS. Tak wiem, że to nie ten dział, ale tu widzę sporo bieżących informacji (ew. mogę przenieść do działu telefony).
 
D

Deleted member 121090

Guest
Trzeba by znać zapisy Twojej gwarancji, żeby stwierdzić czy są na 100% gorsze od Ustawy.
Teoretycznie Ustawa powinna być dla Ciebie lepsza ale ....
Bez znajomości warunków gwarancji to tylko gdybanie. A kupowałeś na firmę czy prywatnie?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Rozumiem, dziś zapoznam się z warunkami gwarancji i zdam relacje.
Tak jak wspomniałem w innym wątku, chciałbym skorzystać z najkorzystniejszej możliwości, przy czym dla mnie byłaby to wymiana słuchawki na nową.
 

rafmik

Member
Ok, i dzisiaj dostałem naprawiony (wyczyszczony) TV.
Zabrano TV do serwisu wczoraj, dzisiaj już przyjechał. Śladów kurzy nie ma.

Mam teraz 8,5 miesiąca czasu, żeby się znowu zakurzyło - wtedy rękojmia po raz drugi i odstąpienie od umowy.


BTW
Nie zwróciłem uwagi u siebie wcześniej: Czy ktoś z Was ma serię H6400 i może zerknąć jaki ma materiał pod przezroczystą ramką?
Ta czarna powierzchnia pod przeźroczystą ramką jest u Was gładka, czy porowata?
 

Rafal7

Banned
20160408_194042.jpg

20160408_194057.jpg
 

ketyso

New member
Normalnie pełna kompromitacja i żenada,zaklejają otwory wentylacyjne i oklejają izolacją lub folią samoprzylepną obwód matrycy pod ramką tak żeby nie dostawał się kurz(pył) i dalej,może przeżyje do końca gwarancji.
u mnie w 55H6400 matryca była już wymieniana(u mnie w domu) podobno na nową(mam pewne podejrzenia,że jednak nie nowa,tylko inna czyszczona)i ta folia z pod ramki wystawała po całym obwodzie matrycy i były bąble powietrza pod nią.Wizualnie-mistrzostwo świata!
Natomiast serwis działa bezbłędnie,zgłoszenie i za 2 dni ,,nowa'' matryca,
mi osobiście taka mała niedoróbka w dolnym rogu Tv by przeszkadzała,nie wiem jak Tobie,ale skoro to zauważyłaś to pewnie też.
Reklamuj!!!
 
Ostatnia edycja:

rafmik

Member
Poczekam jeszcze na odpowiedzi innych osób - spójrzcie co macie w tych TV pod ramką - gładką powierzchnię, czy fakturę jak na zdjęciach.

Bo ja szczerze pisze nie pamiętam jak było fabrycznie (po prostu nie zwróciłem uwagi).
 
Do góry