Ochotnicy nie zamilkli tylko nic się nowego u mnie nie wyjaśniło - nadal wszystko nagrywa tylko wcześniej - zaczyna zaraz po północy.
O problemie chciałem porozmawiać z technikami serwisu BWM, ale podobno nie mieli wcześniej zgłoszonych przypadków, zatem chcieli żeby im wysłać maila a oni prześlą do centrali - póki co zapodałem im inny problem (polskie znaki w EPG) i czekam na jego rozwiązanie - zaraz ja otrzymam odpowiedź wyślę im nową - naszą - zagwostkę.
A póki co to taka ciekawostka na forum satkurier użytkownikom dedykowanych dekoderów sagemcom ponoć nadal wyświetla się czas zimowy i nie wiedzą jak się go pozbyć - to może ta błędna informacja powoduje jakiś problem z naszymi TV???
Ja już nie mam pomysłów, czekam na propozycje, a serwis jeszcze nie kumaty w tej kwestii ale nauczy się obiecuję. Ale nie czekajcie na mnie - sami zgłaszajcie jak macie gwarancję - niech poczują świadomych użytkowników do których celują swoje produkty i niech się wysilą. Ja niedługo się dołączę.
O problemie chciałem porozmawiać z technikami serwisu BWM, ale podobno nie mieli wcześniej zgłoszonych przypadków, zatem chcieli żeby im wysłać maila a oni prześlą do centrali - póki co zapodałem im inny problem (polskie znaki w EPG) i czekam na jego rozwiązanie - zaraz ja otrzymam odpowiedź wyślę im nową - naszą - zagwostkę.
A póki co to taka ciekawostka na forum satkurier użytkownikom dedykowanych dekoderów sagemcom ponoć nadal wyświetla się czas zimowy i nie wiedzą jak się go pozbyć - to może ta błędna informacja powoduje jakiś problem z naszymi TV???
Ja już nie mam pomysłów, czekam na propozycje, a serwis jeszcze nie kumaty w tej kwestii ale nauczy się obiecuję. Ale nie czekajcie na mnie - sami zgłaszajcie jak macie gwarancję - niech poczują świadomych użytkowników do których celują swoje produkty i niech się wysilą. Ja niedługo się dołączę.
Ostatnia edycja: