5 lat gwarancji - regulamin

D

Deleted member 121090

Guest
Lolek126
jkarwala kupował dużo wcześniej. Kupował z gwarancją Sony Polska.
Czyli przed ucieczką Sony spod naszego wymiaru sprawiedliwości. Wyraźnie o tym pisze w poście 129.
 

wojtas32

New member
W styczniu 2009 kupiłem TV sony KDL 52w4500 i zrejestrowałem się na stronie producenta i otrzymałem gwarancję extra na 5lat. Wszystko chodziło ok do roku 2010 kiedy podczas burzy nastąpiło uderzenie pioruna w sieć energetyczną i padła płyt główna. Zgłosiłem to do serwisy Sony, że telewizor się "wiesza" serwis przysłał kuriera i telewizor poszedł do naprawy. Wymienili płytę główną bez problemu choć w gwarancji jest napisane że uszkodzenia na skutek przepięcia w sieci nie są objęte gwarancją.
W październiku 2013r.(gwarancja do 16 stycznia 2014) zauważyłem czarny pasek szerokości jednego pixela w odległości ok 10cm od prawej krawędzi kineskopu od góry do dołu. Zgłosiłem to do serwisu Sony kazali zrobić zdjęcia, przysłać gwarancję 5 letnią, dowód zakupu i tabliczek znamionowych odbiornika. Dzisiaj zadzwonili z serwisu że nie ma na dień dzisiejszy matrycy do tego telewizora i że wymienią go na KDL-55W805A.
Jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy choć mógłbym się spinać że chcę najnowszy model W9. W gwarancji jest napisane że powinni go wymienić na model równorzędny parametrami ale przecież pomiędzy telewizorem produkowanym 5 lat temu a dzisiaj jest przepaść technologiczna.
Wychodzę z takiego założenie że lepiej brać ten tv który zaproponowali niż walczyć z serwisem Sony i na koniec okaże się że matryca do tego telewizora się znalazła i dalej bujać się ze starym naprawionym modelem. A tak mogę powiedzieć że wymieniłem tv na nowszy model. Z tego co wyczytałem na różnych forach to z gwarancją Sony Extra 5 letnią nie ma problemu czego jestem dowodem. Teraz uszkodzony telewizor serwis wysyła do oddziału Sony a oni przysyłają nowy tv na wymianę. Więc wszystko jest OK.
 
D

Deleted member 121090

Guest
O widzisz.
Twój pierwszy post na tym forum i od razu taka dobra informacja.
Widzę, że zdecydowałeś się na swój pierwszy post po 5 latach od rejestracji:)
A ja, wieloletni maniak HDTV zostałem potraktowany zgoła odmiennie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
O widzisz.
Twój pierwszy post na tym forum i od razu taka dobra informacja.
Widzę, że zdecydowałeś się na swój pierwszy post po 5 latach od rejestracji:)
A ja, wieloletni maniak HDTV zostałem potraktowany zgoła odmiennie.

Bo tak jak mowielm nie ma tak ze jest tylko zle, bo juz kilka takich wpisow bylo na forach o dobrej obsludze sonego... Twoj przypadek ewidetnie trzeba tepic i takie cos nie moze sie zdarzyc kolejnym uzytkownikom tv sonego... Tak czy siak rowniez uwazam, ze jak tylko w taki sposob bedzie sony zalatwialo przypadki awarii jak to kolega opisal to bedzie to dobry krok na przyszlosc..
 
D

Deleted member 121090

Guest
No to mamy kolejny piekny kwiatek co do gwarancji 5-letniej Sony.
W innym temacie kolega krempla opisuje nam sposób potraktowania go przez Sony. Najlepsze w nim jest to, że pani z Sony poinformowała go, że zapis gwarancyjny mówiący o tym, że w razie wymiany TV na inny mamy dostać TV o podobnej wartości, rozumie w ten sposób, że jego prawie 5-letni TV który kupił za ponad 11tzł teraz ma wartość może 2tzł!!!
Wyobrażacie sobie? Czyli okazuje się że to ubezpieczenie sprzętu przy zakupie oferowane w marketach ma chyba lepsze warunki, mimo że oni od razu jasno mówią o amortyzacji sprzętu i podają procenty wartości jakie dostaniemy w przypadku awarii. A Sony robi to samo, mało tego wycenia według własnego widzimisię!!! Po raz kolejny okazuje, że jesteśmy zdani na ich łaskę. Zapisy gwarancji nic nam nie dają.
Sprawa krempli jest w toku, ciekawe jak się zakończy.
 
Do góry