Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

magiks33

Member
Widzę że spora loteria z tą nową serią samsunga, czy oni sobie zdają sprawę że te opinie fruwają po internecie i podkopują zaufanie do marki?

z drugiej strony mam lcd seria le32a656 i ue40d6500 i od nastu lat zero problemów śmigają do dnia dzisiejszego specjalnie jechałem do sklepu zobaczyc drugi model ks7000 i tez gorna ramka miała lekki łuk na górze :popcorn: trzeba dokładnie oglądać przed zakupem tylko odfoliować całego trzeba w sklepie :)
 

Zibowski

New member
A gdyby tak z tyłu tv postawić ekran elektrostatyczny.

No kupiłem 55ks7000 i miał zabrudzenie w matrycy przyjechał serwisant i zamówił nową matrycę tzn cała ramka z mojego zostały dwie płyty(zasilająca i główna) nóżki i i tylni plastik .W nowej jest 8 wypalonych martwych pikseli (była rozpakowywana u mnie w domu) i zamówił jeszcze jedną :) ogólnie sprawdzcie bo górna krawędź ramki nie jest prosta- idzie po łuku co skutkowało w moim panelu odejsciem tylniej obudowy w rogu od panelu w poniedziałek trzecia matryca :)

Mam od dwóch miesięcy 49ks7000. I już zaczynam się martwić czy za jakiś czas nie pokażą się t.zw. zabrudzenia. Kupiłem w Lidlu taką małą delikatną zmiotkę [ 10 szt. w zestawie ] i czyszczę krawędzie i tylną pokrywę. Zastanawiam się czy gdyby z tyłu tv postawić jakiś ekran z materiału elektrostatycznego [ tkanina czy coś innego ] może ten kurz tam by osiadał a nie na pokrywie tv. Bo faktem jest ,że po odkurzeniu po tygodniu znów sporo kurzu. Dobrze widać po podświetleniu latarką.Czy dobrze kombinuję?
 

WuMike

New member
Bez reklam
^^ Tym bardziej, że na rynku jest świetny DX750, kosztujący podobne pieniądze, oceniany wszędzie i na wskroś bardzo pozytywnie.

Aż dziw bierze, że problem z kurzem dalej istnieje, po ostatnich akcjach.
 

magiks33

Member
no po dzisiejszej wizycie serwisanta chyba padnę ze śmiechu -kolejna -to już w sumie trzecia matryca i zabrudzenie wewnątrz matrycy.Teraz czekam na czwartą.Nie no system jakości naprawdę podziwiam :)-gołym okiem widać paproch 3x1mm :) Z drugiej strony ciekawe ile posiadaczy ma zabrudzenie lub martwe piksele i nie wie o tym ?
 

magiks33

Member
Mam od dwóch miesięcy 49ks7000. I już zaczynam się martwić czy za jakiś czas nie pokażą się t.zw. zabrudzenia. Kupiłem w Lidlu taką małą delikatną zmiotkę [ 10 szt. w zestawie ] i czyszczę krawędzie i tylną pokrywę. Zastanawiam się czy gdyby z tyłu tv postawić jakiś ekran z materiału elektrostatycznego [ tkanina czy coś innego ] może ten kurz tam by osiadał a nie na pokrywie tv. Bo faktem jest ,że po odkurzeniu po tygodniu znów sporo kurzu. Dobrze widać po podświetleniu latarką.Czy dobrze kombinuję?

nie masz co kombinować z tym kurzem bo i tak zawsze będzie .Zresztą tył działa jak magnes na kurz ,wystarczy dać blisko rękę a włosy stają dęba a u mnie wada fabryczna paproch w panelu między led a lcd
 

magiks33

Member
A na ks7000 działa też kombinacja INFO-MENU-MUTE-POWER i wchodzi się w tryb serwisowy. Raz wszedłem ale serwisant nic nie mówił o utracie gwarancji
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Ja żałuję że nie zdecydowałem się na JU7000 jak był dostępny w dobrej promocji. Co seria to większe gówno.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Już go miałem w koszyku za 4 z hakiem, ale jak zawsze posłuchałem innych "bo za niedługo HDR, bo 10 bitowe matryce, a ten ma pseudo HDR" szkoda k..... słów. Tak miałbym już jeden problem z głowy :D
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Już go miałem w koszyku za 4 z hakiem, ale jak zawsze posłuchałem innych "bo za niedługo HDR, bo 10 bitowe matryce, a ten ma pseudo HDR" szkoda k..... słów. Tak miałbym już jeden problem z głowy :D

KS7000 nie ma matrycy 10 bitowej tylko 8 bit + FRC a HDR jak możesz przeczytać w teście wyższego modelu na sąsiednim forum - jest delikatnie mówiąc mało stabilne.
Jak dla mnie w KS7000 mocno wychodzą cięcia kosztów, a kontrola jakości woła o pomstę do nieba - martwe pixele, zabrudzenia matrycy, odstające od matrycy ramki itd. pomału zakrawa to na kpinę z klienta jak za cenę 6499 zł za model 55".
Sam się nastawiałem przed Euro na zakup 60KS7000, ale po 10 stwierdzonych bad pixelach zawiesiłem decyzję o zakupie a teraz użytkownicy zgłaszają kolejne problemy.
Znacznie bezpieczniejszym wyborem może być Panas 58DX750 lub Sony 55XD8505.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
KS7000 nie ma matrycy 10 bitowej tylko 8 bit + FRC a HDR jak możesz przeczytać w teście wyższego modelu na sąsiednim forum - jest delikatnie mówiąc mało stabilne.
Tutaj pisali że KS7000 jest wyposażony w 10bitową matrycę
Telewizory Samsung SUHD z płaskimi ekranami
https://www.avforums.com/review/samsung-ks7000-ue55ks7000-uhd-4k-tv-review.12659

Mniejsza o to, i tak żałuję że nie postawiłem na JU7000 bo to był naprawdę bardzo udany model pomimo braku szerokiej palety kolorów.
 
D

Deleted member 121090

Guest
A na ks7000 działa też kombinacja INFO-MENU-MUTE-POWER i wchodzi się w tryb serwisowy. Raz wszedłem ale serwisant nic nie mówił o utracie gwarancji

oficjalne stanowisko Samsunga w tej sprawie:
" W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:


Uprzejmie informuję, iż menu serwisowe przeznaczonego jest wyłącznie do
użytku przez serwis autoryzowany. Wejście w to menu jest traktowane jako
ingerencja w sprzęt i stanowipodstawę do utraty gwarancji."

http://www.hdtv.com.pl/forum/441905-post2.html
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Tutaj pisali że KS7000 jest wyposażony w 10bitową matrycę
Telewizory Samsung SUHD z płaskimi ekranami
https://www.avforums.com/review/samsung-ks7000-ue55ks7000-uhd-4k-tv-review.12659

Mniejsza o to, i tak żałuję że nie postawiłem na JU7000 bo to był naprawdę bardzo udany model pomimo braku szerokiej palety kolorów.

A na tej stronce: 54.6" Samsung UE55KS7000 - Specifications

najpierw pisali, że KS7000 ma matrycę 10 bit, a po jakimś czasie się z tego opisu wycofali i zaaktualizowali opis specyfikacji na 8 bit + FRC :)

Ja początkowo też mocno zastanawiałem się nad 55JU7000 jak był w cenie 5000 zł, ale się wstrzymałem z uwagi mydlenie oczu tym HDR-erem. Teraz piszą, że do HDR w wersji dynamicznej (a nie tylko statycznej) wymagane jest złącze HDMI w specyfikacji 2.1, które nie zostało jeszcze wprowadzone na rynek. Ciekawe jaką kolejną pierdołę wymyślą w 2017 r. Jednym słowem błędne koło. A tymczasem jakość polskich nadawców jest na poziomie .... wiadomo jakim... :mrgreen:
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
oficjalne stanowisko Samsunga w tej sprawie:
" W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:


Uprzejmie informuję, iż menu serwisowe przeznaczonego jest wyłącznie do
użytku przez serwis autoryzowany. Wejście w to menu jest traktowane jako
ingerencja w sprzęt i stanowipodstawę do utraty gwarancji."

http://www.hdtv.com.pl/forum/441905-post2.html

Stanowisko tej firmy jest żałosne, a żałosne dlatego, że uderza w klienta. Jak ma klient sprawdzić w sklepie, że nie kupuje używanego TV skoro nie można sprawdzić ilości przepracowanych godzin w menu serwisowym??? Czyli co, na życzenie klienta sklep ma dzwonić do serwisu celem przysłania serwisanta do sklepu???
 
D

Deleted member 121090

Guest
Stanowisko tej firmy jest żałosne, a żałosne dlatego, że uderza w klienta. Jak ma klient sprawdzić w sklepie, że nie kupuje używanego TV skoro nie można sprawdzić ilości przepracowanych godzin w menu serwisowym??? Czyli co, na życzenie klienta sklep ma dzwonić do serwisu celem przysłania serwisanta do sklepu???

To jest jeszcze nic.
Sony zabroniło serwisom podawania klientom ilości przepracowanych godzin.
Poważnie. Mają zakaz podawania tych danych. To jest oficjalne stanowisko firmy Sony.
Mieliśmy na forum kolegę, który kupił ,, nowy'' TV i miał podejrzenia że ma sporo roboczogodzin nalatane. Serwisant jak przyjechał do niego do domu, to wyprosił go z jego pokoju:)
Ale że chłopak był sprytny to zostawił ,, przez przypadek'' włączoną kamerkę i w ten sposób się dowiedział, że nowy kupiony TV Sony ma parę tysięcy godzin pracy za sobą.

http://www.hdtv.com.pl/forum/1175531-post22.html

A tu link do całego tematu;

http://www.hdtv.com.pl/forum/sony/119909-sony-zastanawiacie-sie-czy-kupic.html
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Zibowski

New member
Stanowisko tej firmy jest żałosne, a żałosne dlatego, że uderza w klienta. Jak ma klient sprawdzić w sklepie, że nie kupuje używanego TV skoro nie można sprawdzić ilości przepracowanych godzin w menu serwisowym??? Czyli co, na życzenie klienta sklep ma dzwonić do serwisu celem przysłania serwisanta do sklepu???

A gdzie jest jakaś federacja konsumentów. Przecież ukrywanie istotnych danych technicznych kupowanego sprzętu nadaje się do sądu. Napisałem kiedyś do LG jaka rzeczywista rozdzielczość matrycy to w odpowiedzi ,że producent nie przewiduje podawanie tych danych w specyfikacji.
 
Do góry