Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

czarek46

Banned
Media Markt unikać? :D
Unikać to właśnie RTV i Media Expert.
MM i Saturn to są normalne sklepy
Czytałes co pisał WESLEY1 ??? chcieli go zrobić w chu…. z rękojmią bo …. zawirowania personalne …… ha ha ha ha ,,,,, mnie przed wymianą matrycy gość pytał przez tel.... czy wyrazam zgode a wcześniej pytali ze sklepu czy serwis był już u mnie ….. po wymianie matrycy miałem telefon z ankietą jak oceniam całą to sprawę itd. ….. a w MEDIA MARKT człowiek który sprzedaje sprzet RTV mówi że RĘKOJMI U NICH NIE MA !!!!!!
 

Intenso

Banned
Czytałes co pisał WESLEY1 ??? chcieli go zrobić w chu…. z rękojmią bo …. zawirowania personalne …… ha ha ha ha ,,,,, mnie przed wymianą matrycy gość pytał przez tel.... czy wyrazam zgode a wcześniej pytali ze sklepu czy serwis był już u mnie ….. po wymianie matrycy miałem telefon z ankietą jak oceniam całą to sprawę itd. ….. a w MEDIA MARKT człowiek który sprzedaje sprzet RTV mówi że RĘKOJMI U NICH NIE MA !!!!!!
Miałem tak samo z wymianą matrycy jak Ty, nawet to opisywałem, wiec w czym och i ach?

To co mówi pracownik w media Markt to można o kant chu wytrzeć.
Nawet i kierownik sklepu tak może powiedzieć.
I co z tego?
Rękojmia jest i będzie i będzie.
Takie jest prawo i sklepy się do tego dostosować mają, i zrozum to raz na zawsze.
 

czarek46

Banned
Każda siec sklepów ma plusy i minusy …. opisałem tylko mój świeży przykład .… wszystko zależy od ludzi którzy tam pracują , ale to w tedy jak gość powiedział że rękojmi nie ma to odebrało mi mowe ….
 

Intenso

Banned
Witam, mógłby mi to ktoś wyjaśnić?
18 lipca wysłałem pismo do Media Markt, druga reklamacja z tytułu rękojmi. Minęło 14 dni ustawowych.
Poszedłem do sklepu i mówię im o tym fakcie, Pan w sklepie powiedział mi abym zadzwonił na infolinię, wiec zadzwoniłem.
Tam konsultant powiedział mi ze oni liczą 14 dni od momentu kiedy oni u siebie wewnętrznie przekazali sprawę do sklepu w którym był kupowany tv.
21 lipca czyli trzy dni od moment zgłoszenia, dostałem maila że sprawa została przekazana do odpowiedniego sklepu i od tamtego momentu była cisza.
Czyli co? Wychodzi na to ze mogli przekazać sprawę do odpowiedniego marketu za miesiąc i od tamtego momentu liczyć sobie ustawowe 14 dni? Dla mnie to paranoja.
 

relakzstyle

New member
ciebie jako konsumenta nie obchodzą jakies "przekazywania towaru" złożyłeś swoje roszczenie na gruncie rekojmi i tyle. Tłumaczenie sklepu jest conajmniej niepowazne i stanowi raczej przyklad ignorancji prawa
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Intenso, przeczytaj co ja zrobiłem w tym przypadku i zrób tak samo - prawo jest po Twojej stronie. Nie możesz odpowiadać za ich "burdel"
 

Intenso

Banned
Podaj linka jak możesz.
Jestem po rozmowie z facetem z media markt.
Powiedział mi ze wszystko z mojej strony zostało zrobione jak należy, jutro ma być u mnie serwisant, jeżeli potwierdzi wadę to maja mi zwrócić pieniądze.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
2 strony wcześniej opisywałem:
Sporo klikania w klawisze Chętnie opowiem telefonicznie jak ktoś będzie zainteresowany. W skrócie:
1. Reklamacja na zasadach gwarancji - 0 reakcji sklepu
2. Reklamacja z tytułu rękojmi (odstąpienie od umowy)- po 2 dniach wizyta serwisu w domu i znowu 0 reakcji.
3. Media społecznościowe FB - opisanie sprawy na stronie MM Polska - reakcja po kilku minutach na priv, ale skutek zerowy.
4. Kolejne pismo - tym razem wezwanie do zapłaty - po złożeniu pisma pojechałem dzisiaj do Rzecznika Praw Konsumenta (o fachowości nie będę się wypowiadał) - wyszedłem stamtąd załamany.
5. Wracając do domu tak sobie pomyślałem, że podjadę do sklepu żeby pogadać z kierownikiem serwisu i tak po prostu i po ludzku zapytać dlaczego mnie tak olewają.
6. po 40 minutach rozmowy pojechałem do domu po telewizor i odebrałem gotówkę ze sklepu
Żona stwierdziła jednoznacznie - "Ty to masz gadane"

Tyle, że ja wizytę serwisu miałem już za sobą.
 

Maciek1978

New member
Witam Wszystkich.

Telewizor Samsung UE50H6400 zakupiony w czerwcu 2016 w RTV AGD. O sprzęt bardzo dbam i odkurzam go raz na tydzień odkurzaczem od tyłu. Mniej więcej po roku zaczęły pojawiać się pierwsze plamy w górnej części ekranu. Na początku to ignorowałem bo było je widać tylko przy bardzo jasnym tle. Wtedy zacząłem przeglądać fora w poszukiwaniu mojego problemu (jak się okazało dość powszechnego) Po tym co tutaj wyczytałem trochę się obawiałem procesu reklamacji mojego TV. OK miesiąc przed upływem gwarancji gdzieś w maju 2018 zgłosiłem reklamację na stronie Samsunga gdzie opisałem cały problem, podałem wszystkie niezbędne informacje. Niestety nie dało się wybrać z listy dostępnych mojego modelu H6400. I tak czekałem i czekałem ale totalnie mnie zlali.

Miałem tez wykupione ubezpieczenie dodatkowe od końca okresu gwarancji na kolejne 3 lata i w zeszłym tygodniu zgłosiłem telefonicznie szkodę do Ergo Hestii. Dodzwoniłem się w 10 sekund na infolinię (w sobotę) i uprzejma Pani zarejestrowała szkodę. Za dwa dni przyszedł SMS z potwierdzeniem rejestracji szkody i informacją że skontaktuje się ze mną serwis Samsunga. Dzień później zadzwonił Pan serwisu a w następny przyjechał po telewizor i zostawił mi mały zastępczy 32".
Do tygodnia ma wrócić albo z wyczyszczona albo wymienioną matrycą. Brzmi jak bajka ;)
 

darqman

Member
Jak brawo Samsung przecież na zwykłej gwarancji go olał, naprawa poszła dopiero z dodatkowo wykupionego ubezpieczenia. Dla mnie to zwykły shitsung bo jakby nie wykupiona dodatkowa gwarancja to by tych plam nie usunęli czyli klient płaci.
 

spidoman

New member
Jak brawo Samsung przecież na zwykłej gwarancji go olał, naprawa poszła dopiero z dodatkowo wykupionego ubezpieczenia. Dla mnie to zwykły shitsung bo jakby nie wykupiona dodatkowa gwarancja to by tych plam nie usunęli czyli klient płaci.
Otóż to, żadne brawo, Ty zapłaciłeś za dodatkową gwarancję.
 

Snyx

Klub HDTV.com.pl
vip
Ale to przypadłość tych tv chyba ? JA mam UE49H6400 i to samo pełno kurzu za matrycą
 

Attachments

  • IMG_20181106_140954.jpg
    IMG_20181106_140954.jpg
    918,9 KB · Wyś: 57

pinky

New member
plamy

Ale jaja,
Ja myślałem że mam pecha gdy w moim samsungu 4k 55" kupionym w MM w czerwcu 2016 r na Euro i olimpiadę zaczęły pojawiać sie plamy.Serwis powiedział że moge se prywatnie OCZYSZCIĆ.ale w Krakowie powiedzieli że nie gwarantują skutku/może ulec uszkodzeniu.Zacząłem szukać na forum co robić i zdebiałem. Ilość takich przypadków jest astronomiczna nawet biorąc pod uwagę sprzedaż tej firmy.

Ludzie nigdy więcej TV Samsunga.

Przecież juz przeżylem kilkadziesiąt lat przed telewizorem i nigdy się z takim przypadkiem nie spotkałem.
To jest mój pierwszy i ostatni SAMSUNG/nie tylko TV/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teraz już wiem że trzeba było poczytać forum.
Jak będę niedługo kupował OLED to napewno tak zrobię.

ps.NIEPOTRZEBNIE OTWORZYŁEM NOWY WĄTEK BO MYSLAŁEM ŻE JEST TO JEDNOSTKOWY PRZYPADEK
 
Do góry