Wracam do sprawy - reklamacja w MM złożona -> 15 dni cisza -> złożona rękojmia -> po 2 dniach wizyta serwisu Samsunga, stwierdzone uszkodzenie matrycy. Panowie z Samsunga powiedzieli, że jeszcze tego samego dnia będą wysyłać info do MM. Mija już tydzień i sklep milczy. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Jakie kroki mogę podjąć, jeżeli po raz kolejny sklep "nie wyrobi" się w 14 dni z reakcją?
Ja złożyłem rekojmie w sklepie RTV EURO , to było we wtorek , w środę dzwoni gość że akurat jest gdzieś w okolicy i chce obejrzeć tv ,,,, ok ,,,,,
Przyjechał porobił fotki i mów że chce wysłać maila by zamówić matryce ,,,, super ...W poniedziałek telefon = pyta czy wyrazam zgode na naprawę .... ok zgoda ....A w piątek miałem tel. od sklepu czy ktoś z serwisu kontaktował się ze mną już ,,,,,, Gosc przyjechał z matryca i osłona tylną nowa ..... wymienił w 20 minut , porobiłe fotki i super .... Ogólnie wszystko super , powiem ci że później miałem tel . z Samsunga z ankieta jak oceniam pomoc serwisu .... a w piątek dostałem pismo z EURO AGD że nie mogą przystać na to co napisałem w rękojmi czyli wymiane na nowy telewizor tylko proponują naprawę itd.... Nie wiem co poszło u ciebie nie tak ,,,,,, ktoś zawinił .... sam widzisz że sklep-serwis załatwiły mi problem elegancko ..... mysle że to zależy od serwisu //// w każdym miescie są inni ludzie inaczej podchodzą do sprawy .... jest jeszcze Samsung który traci dobre imie ,,,,, dzwon do Samsunga i pytaj co jest grane .... a w między czasie idz do Rzecznika praw konsumenta .....