JAki odtwarzacz cd do amplitunera Onkyo 609

żywy841

New member
Witam,
Na wstępie napisze ze jestem laikiem odnośnie sprzętu muzycznego dlatego tez postanowiłem zasięgnąć waszej rady. W ostatnim czasie zakupiłem sobie Amplituner Onkyo TX-NR609 oraz głośniki Focal 716. Chciałbym rozbudować ten zestaw o jakiś odtwarzacz cd. Tylko pytanie czy iść w kierunku Onkyo np. Dx-7355 czy cos innego zagra lepiej z tym amplitunerem. Wiem że będziecie doradzać zakup dodatkowego wzmacniacza lecz póki co nie będzie mnie na to stać dlatego też postanowiłem zakupić amplituner. Mam go do telewizji, konsoli, lapka ale nie oszukujmy się do Cd przyda się cos jeszcze. Głownie słucham Hip Hopu. Mam już spora kolekcje płyt oryginalnych jak i kopii zapasowych. Czy jeżeli jest dobrze skopiowana płyta będę słyszał różnice miedzy nią a oryginałem ? Pokój ma ok. 20m. Kasa max 1300zł ale wołałbym niżej… Zaznaczam że nie jestem audiofilem lecz chciałbym żeby to przyzwoicie zagrało. No Chyba że mam kupić Bluraya bo i tak niema sensu pod tego aplitunera kupować odtwarzacz cd…
Modele które biorę pod uwagę to:
Onkyo DX-7355 – puki co kandydat numer jeden
Onkyo C-5VL
Denon DCD 520
Yamaha CD-S300
CD AMC XCDi
Marantz Cd5004 – ostatecznie jeżeli ktoś mnie przekona 
Jeśli już zakupie odtwarzacz to jak go najlepiej podłączyć ? Analog (cincz) i jakim Czy cyfrowym i jakim ?
 

żywy841

New member
Jeszcze jedno czy do tego zestawu dokupić suba czy niema sensu. Ogólnie do muzy lepiej 2.0 czy 2.1

Nie mówię że nie zamierzam w przyszłości rozbudować zestawu o wzmaka. tylko jak to później podłaczyć. Do czego głosniki do amplitunera czy wzmaka ? Czy bede musiał przepinać ?

http://www.hdtv.com.pl/forum/kino-domowe/96740-jakie-odtwarzacz-blu-czy-cd.html

Tu masz wątek z dyskusją na ten temat. JEsli planujesz w przyszłosci rozbudowe o wzmak to czemu nie. Inczej raczej szkoda kasy.

Rozumiem ale jednak chciałbym uzyskac odpowiedzi na moje pytania. Bo kompetnie sie nie znam.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora: