Zwrot TV do MM

maciekczl

New member
Chce zwrócić tv ponieważ zauważyłem w domu przy oglądaniu filmu w nocy takie kwiatki... TV kupiłem w zeszłym tygodniu, na tv są folie jednak tak jak pisałem okulary 3d oraz piloty wypakowałem z folii.

26b0d8e889deddd8med.jpg


3be1eb6d97bd1f5fmed.jpg



Jeśli nie będą chcieli oddać kasy czy jest szansa na wymianę?
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Czy jak kupowałeś telewizor , to go na stoisku sprawdzałeś , tj. czy personel ze stoiska RTV telewizor
wyciągnął z kartonu i podłączył do sieci zasilającej , a następnie włączył i podał sygnał np. jakieś demo
na początek , lub Ty miałeś filmiki na pendrive testujące obraz ?

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

maciekczl

New member
Nic takiego nie miało miejsca. Po zakupie telewizora tylko go wypakowałem w punkcie obsługi klienta aby sprawdzić czy matryca jest cała. Problem który jest na zdjęciach występuje jedynie jak jest zgaszone światło w pokoju i to pod kątem - jak siedzę na wprost telewizora to obraz jest żyleta. W sklepie przy ich oświetleniu nie ma szans aby to zauważyć - dziś sprawdzałem taki sam tv na wystawie i nie zauważyłem nic takiego (ale oświetlenie też na to nie pozwalało) U mnie na białym tle delikatnie po rogach ekranu widzę ciemniejsze miejsca jednak to jest praktycznie nie zauważalne.
 

accu

New member
Bez reklam
Nic takiego nie miało miejsca. Po zakupie telewizora tylko go wypakowałem w punkcie obsługi klienta aby sprawdzić czy matryca jest cała. Problem który jest na zdjęciach występuje jedynie jak jest zgaszone światło w pokoju i to pod kątem - jak siedzę na wprost telewizora to obraz jest żyleta. W sklepie przy ich oświetleniu nie ma szans aby to zauważyć - dziś sprawdzałem taki sam tv na wystawie i nie zauważyłem nic takiego (ale oświetlenie też na to nie pozwalało) U mnie na białym tle delikatnie po rogach ekranu widzę ciemniejsze miejsca jednak to jest praktycznie nie zauważalne.

Witam uprzejmie,

Praktycznie nie sprawdziłeś telewizora w sklepie . Wybacz , ale co to za sprawdzenie telewizora , czy matryca cała . Odpowiem Tobie - żadna . Czy rozmawiałeś chociaż z personelem działu RTV na temat
sprawdzenia telewizora w zaciszu domowym i w razie stwierdzenia jakiś nieprawidłowości w działaniu telewizora , możliwości jego wymiany i w jakim czasie od dnia zakupu ? Jeżeli nie , to wszystko teraz zależy od dobrej woli
kierownictwa sklepu , czy będzie chciało załatwić sprawę polubownie - tak niestety uważam .:-|
Tym bardziej że sam piszesz , że usterka jest minimalna .
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

maciekczl

New member
ok a w takim wypadku chyba mam prawo skorzystać z rękojmi? Czyli albo usuwają mi tą usterkę albo wymiana na nowy? Bo jednak taki rodzaj podświetlenia można nazwać usterką.

Jakiś czas temu kupowałem aparat w mm i wtedy od sprzedawcy usłyszałem, że jak coś mi nie będzie pasować mogę zwrócić w ciągu 2 tygodni.
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Oczywiście można wymienić, oddać do 30 dni, chyba że na fakturę to 7 dni. Kiedyś było 14 dni a po rejestracji paragonu na stronie internetowej 30. Oczywiście sprzęt musi być w stanie ok. Sprzęt że zwrotu wrzucają na tzw outlet i tam dają niższa cenę.
 

Ponadton

New member
Jak kupowałem przed świętami telewizor dla siebie w MM i byłem świadkiem rozmów sprzedawcy z klientami co do ewentualnego zwrotu towaru, jak by coś nie pasowało użytkownikowi. Było ponaglenie pytania klienta, czy aby na pewno..... Zawsze była odpowiedź sprzedawcy, że tak i bezproblemowo. W MM (Warszawa) mają "stałych" klientów, którzy właśnie na święta robią sobie czasowe zakupy TV, które potem oddają do marketu.

maciekczl, może po prostu oddaj swój TV, bo jest (wymówka) za mały, albo za duży do oglądania dla Ciebie. Jak coś pójdzie nie tak, za tydzień poproś o wymianę z racji wady matrycy.
Dla mnie Twój telewizor jest definitywnie do wymiany.

P.S. W MM mieli trochę zwrotów Philipsów i Sony na Androidzie z racji blokowania się systemów w telewizorach.
 
Ostatnia edycja:

astw

New member
W Saturnie można bez problemu zwrócić tv kupiony w sklepie stacjonarnym. Korzystałem z tej opcji ze względu na "zapach" wydzielany przez tv. Sądzę, że w MM jest tak samo.
 

lycone

Banned
No i elegancko. Sam bardzo lubię tam robić zakupy. Jak jest promocja toni tak ceny mają porównywalne, albo niższe niż na Ceneo/Skapiec, a nigdy nie ma problemu ze zwrotami. Do tego jak ma się konto założone to jest 30 dni na zwrot.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Ale się uśmiałem. 4 strony wymiany zdań na temat, o którym nikt nie miał pojęcia. W MM i Saturnie od ZAWSZE można było zwrócić sprzęt w ciągu 14 dni bez podawania powodu. Od ok roku ten okres wydłużono do 30 dni. I nie ma tu nic do gadania żaden kierownik, wola personelu czy inne pierdoły. Gdy sprzęt jest sprawny i w firmowym opakowaniu przyjmują bez jakichkolwiek utyskiwań. Raz nawet zaproponowano mi przy zwrocie upust, bym nie oddawał.
 

dsbanik

New member
Mam swoje doświadczenia z tymi sklepami. Niby jeden właściciel, ten sam regulamin, ale zupełnie inne polityki.
W MM nikt nigdy nie robił problemów przy oddawaniu czegokolwiek, nawet dokładnie nie sprawdzają sprzętu na występowanie mikrorys. Spokojnie można brać i testować. Lepiej jednak zamawiać przez internet - często ceny niższe i o 5-10% niż w sklepie.
Saturn - oddawałem laptopa i monitor. Laptop po 20 dniach, cała procedura trwała z 30 minut, masa pytań dlaczego oddaje. Brakowało jednej kartki w pudełko i musiałem się po nią wracać.
Podobnie sprawa z monitorem, którego nawet nie rozpakowywałem.
 
Do góry