Jest, ale tyczy się zakupów przez sieć... "Dokonujący zakupu Towaru Konsument który zawarł umowę na odległość może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn składając oświadczenie na piśmie w terminie do trzydziestu (30) dni od dnia wydania Towaru, lub jego ostatniej części. Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego przed upływem ww. terminu podpisane oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy...."A oni nie mieli( nie maja) promocji że można zwrócić towar w ciągu 30 dni ... ktoś tutaj chyba nawet o tym pisał... zawsze warto sprawdzić...
Jest, ale tyczy się zakupów przez sieć... "Dokonujący zakupu Towaru Konsument który zawarł umowę na odległość może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn składając oświadczenie na piśmie w terminie do trzydziestu (30) dni od dnia wydania Towaru, lub jego ostatniej części. Aby skutecznie odstąpić od umowy wystarczy wysłać do Sprzedającego przed upływem ww. terminu podpisane oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy...."
Witam uprzejmie,
Niekoniecznie , poznaj swoje prawa . Dla przykładu towar niezgodny z opisem .
Kupiłeś towar niezgodny z opisem? Sprawdź, co możesz z nim zrobić - Porady
Pozdrawiam,
accu
:kom:
Przed odbiorem sprzętu w sklepie istniej możliwość sprawdzenia go więc taki towar nie podlega temu przepisowi.Dobrze a jak ktoś zamówi przez net a odbierze w sklepie to już rozumiem nie dotyczy to o czym piszesz? Ale teraz i tak jest lepiej bo lepsza jest Ustawa Konsumencka to o czym pisze Accu...
Panowie nie mieszajmy pojęć towar niezgodny z opisem, a ustawowa możliwość zwrotu towaru kupionego na odległość. To są dwie różne sprawy. Co w tym tv jest niezgodne z opisem? Zawsze mogą się wytłumaczyć, że takie dane mają od producenta bo błędy w opisach bywają na stronach firmowych to jest walka z wiatrakami.
Nie bardzo rozumiem Twój tok myślenia ale co ma piernik do wiatraka? Nie raz byłem światkiem podobnej sytuacji, że człowiek kupił coś np.: tv, wieże czy coś innego i przy zakupie nie wypytał się wszystkiego, a później przychodzi z pretensjami, że coś mu tam nie działa. Hola hola przy takim założeniu to wszyscy i wszystko mogli by zwrócić do sklepu, a domniemanie, że sprzedawca nie poinformował to jest słowo przeciw słowu. Ostatecznie decyzję o przyjęciu podejmuje kierownik albo menadżer, bo można sobie poczytać, że każdy sklep ma swoje wewnętrzne przepisy co i jak można zwrócić.Witam uprzejmie,
Napiszę krótko . Nie masz racji , a nieznajomość swoich praw konsumenckich tylko szkodzi .
A może pytający kupił telewizor Sony lub Philips z systemem Android , które specyfikacje mają
niezgodną z opisem , a sprzedawca o tym nie poinformował kupującego .
Pozdrawiam,
accu
:kom:
Powtarzam jeszcze raz każda sieciówka ma swoje wewnętrzne rozporządzenia i nimi się kierują. Jeśli chcesz się ze sklepem sądzić, że nie przyjęli towaru to życzę powodzenia.
Ojejku jejku jak ludzie mało potrafią rozumieć... co innego mały sklepik, a co innego wielka przeważnie zagraniczna sieciówka. Porozmawiaj z kimś kto pracuje w jednej z nich na temat godzin pracy, zarobków itd... przecież są na to przepisy co i jak powinno wyglądać, a jak to wygląda w rzeczywistości. Tak samo jest ze zwrotami idź i kup tv w auchan i na drugi dzień spróbuj go zwrócić. Sklep jak sklep działa na terenie Polski, ale mają własne wewnętrzne rozporządzenia i tego nie przeskoczysz. Przy kasie masz kartę z opisem co nie podlega zwrotowi i praktycznie wynika z niej, że nicWitam uprzejmie,
Nie muszę się sądzić ze sklepem , gdyż wewnętrzne rozporządzenia sklepu nie mogą być sprzeczne z
odpowiednimi zapisami ustawy konsumenckiej , bo inaczej sklep od razu jest w niekorzystnej sytuacji .
Pozdrawiam,
accu
:kom:
Tak, tylko żadna ustawa nie nakłada na sklep przyjęcia zwrotu że sprzedaży stacjonarnej, bo ze sprzedaży z sprzedaży na odległość to co innego.Witam uprzejmie,
Nie muszę się sądzić ze sklepem , gdyż wewnętrzne rozporządzenia sklepu nie mogą być sprzeczne z
odpowiednimi zapisami ustawy konsumenckiej , bo inaczej sklep od razu jest w niekorzystnej sytuacji .
Pozdrawiam,
accu
:kom: