.........I chyba cos w tym jest trzeba myslec pozytywnie wtedy lepiej sie zyje i spokojniej..A przejmowac sie problemami ktore ma sie w tej chwili..
co racja to racja
.........I chyba cos w tym jest trzeba myslec pozytywnie wtedy lepiej sie zyje i spokojniej..A przejmowac sie problemami ktore ma sie w tej chwili..
Powtórzę po raz setny.
Gwarancja wiąże klienta i PRODUCENTA!!!
Zwalanie winy na serwis jest bez sensu. To zwykłe odsuwanie odpowiedzialności.
Klienta i serwisu nic nie wiąże. Oni nie wykonują usługi dla nas, tylko dla producenta, w tym przypadku Sony.
Za sposób realizacji gwarancji, za łamanie jej zapisów odpowiada wyłącznie producent.
To on jest odpowiedzialny za to, komu zleca wykonywanie napraw i jaki ma nadzór nad wykonywanymi usługami. Wszelkie podejmowane w tym zakresie decyzje podejmuje Sony Europe.
Ty cały czas zwracasz uwagę na jakość serwisu w Polsce. A nie tu jest pies pogrzebany. To jakość obsługi klientów przez firmę Sony jest poniżej krytyki. To Sony łamie warunki gwarancji i o tym należy pisać, i na to należy zwracać uwagę w pierwszej kolejności.
Oni bowiem są odpowiedzialni za realizację napraw gwarancyjnych.
Próbujesz non stop odwracać kota ogonem. Bule tylko nie pisać źle o podmiocie który jest winny zaistaniałej sytuacji.
Tu trzeba wywalić z roboty osoby odpowiedzialne w Sony za obecny stan rzeczy.