Źle się dzieje w Państwie Sony... Sony sprzedaje w Tokio swoją siedzibę.

D

Deleted member 121090

Guest
Powtórzę po raz setny.
Gwarancja wiąże klienta i PRODUCENTA!!!
Zwalanie winy na serwis jest bez sensu. To zwykłe odsuwanie odpowiedzialności.
Klienta i serwisu nic nie wiąże. Oni nie wykonują usługi dla nas, tylko dla producenta, w tym przypadku Sony.
Za sposób realizacji gwarancji, za łamanie jej zapisów odpowiada wyłącznie producent.
To on jest odpowiedzialny za to, komu zleca wykonywanie napraw i jaki ma nadzór nad wykonywanymi usługami. Wszelkie podejmowane w tym zakresie decyzje podejmuje Sony Europe.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Powtórzę po raz setny.
Gwarancja wiąże klienta i PRODUCENTA!!!
Zwalanie winy na serwis jest bez sensu. To zwykłe odsuwanie odpowiedzialności.
Klienta i serwisu nic nie wiąże. Oni nie wykonują usługi dla nas, tylko dla producenta, w tym przypadku Sony.
Za sposób realizacji gwarancji, za łamanie jej zapisów odpowiada wyłącznie producent.
To on jest odpowiedzialny za to, komu zleca wykonywanie napraw i jaki ma nadzór nad wykonywanymi usługami. Wszelkie podejmowane w tym zakresie decyzje podejmuje Sony Europe.

Zgadza sie tylko czy gdzies jest napisane ze gwarancja wiaze klienta i serwis... bo ja nigdzie nic takiego nie napsialem. Gdybym ja byl odpowiedzialny w Sonym za serwisy to zwolnilbym caly serwis tam gdzie zawoziles ( bodajze Bielsko- Biala ), a Ludzie z Twoich okolic wysylaliby tv kurierem do najblizszego serwisu ktory robi tak jak nalezy. Dla przykladu serwis w Warszawie Sonego ktory zabrania klientowi przewozenia tv na gwarancji, bo tak mowia przepisy.. A jak widac tam w serwisie gdzie zawoziles nie szanuja pracy, a w Polsce mamy 14 % bezrobocie wiec powinni szanowac( a tym bardziej w tamtym regionie)- respektowac przepisy i przyjechac do Ciebie po tv.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ty cały czas zwracasz uwagę na jakość serwisu w Polsce. A nie tu jest pies pogrzebany. To jakość obsługi klientów przez firmę Sony jest poniżej krytyki. To Sony łamie warunki gwarancji i o tym należy pisać, i na to należy zwracać uwagę w pierwszej kolejności.
Oni bowiem są odpowiedzialni za realizację napraw gwarancyjnych.
Próbujesz non stop odwracać kota ogonem. Bule tylko nie pisać źle o podmiocie który jest winny zaistaniałej sytuacji.
Tu trzeba wywalić z roboty osoby odpowiedzialne w Sony za obecny stan rzeczy.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ty cały czas zwracasz uwagę na jakość serwisu w Polsce. A nie tu jest pies pogrzebany. To jakość obsługi klientów przez firmę Sony jest poniżej krytyki. To Sony łamie warunki gwarancji i o tym należy pisać, i na to należy zwracać uwagę w pierwszej kolejności.
Oni bowiem są odpowiedzialni za realizację napraw gwarancyjnych.
Próbujesz non stop odwracać kota ogonem. Bule tylko nie pisać źle o podmiocie który jest winny zaistaniałej sytuacji.
Tu trzeba wywalić z roboty osoby odpowiedzialne w Sony za obecny stan rzeczy.

Ja nic nie odwracam, tylko uwazam i niemalze wszyscy tutaj tak samo pisza ze glownym czynnikiem klopotow Sonego jest cena, niedostosowanie produktu do konsumenta, ego , zycie ponad stan i nieszczesne Sony Pictures. Jedyna osoba ktora mowi tutaj o tym ze powodem problemow firmy Sony przede wszystkim jest ich slaba jakosc i obsluga to jest Twoja osoba. I caly czas o tym piszesz majac na uwadze 3 wpisy uzytkownikow. Takze to faktycznie jest podejscie racjonalne do problemu... A patrzac na ilosc wpisow tych zadowolonych zarowno z obslugi jak i zadowolonych z produktow Sonego jest znaczaco wyzsza niz 3 wpisy.. wiec dla mnie jakosc produktow jest dobra tym bardziej ze tak jak pisalem nie raz jestem uzytkownikiem wielu urzadzen Sonego i jeszcze ani razu nic mi sie nie popsulo ..rekordzistka kamera cyfrowa Sony z 2001 roku.. dalej sprawna i dzieci nagrywaja na niej do dnia dzisiejszego.
A to kto powinien byc za to ukarany w Sonym to mysle ze sa ludzie ktorzy sa na odpowiednich stanowiskach i odpowiednie osoby zostana zdymisjonowane.
 
Ostatnia edycja:
Do góry