Źle dopasowana tylna obudowa w Samsung Q80R

oranos7

New member
Dzisiaj otrzymałem Nowego 55 calowego Samsunga Q80T i zdziwiła mnie źle dopasowana obudowa po jednej stronie. Po drugiej natomiast obudowa jest dopasowana idealnie. Czy taka niedoróbka podlega pod rękojmie i mogę żądać obniżenia ceny Telewizora ? Poniżej zdjęcia (4 pierwsze jeden bok, 2 ostatnie drugi bok) :

zdj1-odst_qqenrqr.jpg


zdj2-odst_qqenrqx.jpg


zdj3-odst_qqenrqn.jpg


zdj4-odst_qqenrqe.jpg


zdj5-drug_qqenrqw.jpg


zdj6-drug_qqenrqs.jpg
 
Ostatnia edycja:

SDman

Banned
Będę szczery na 100% nie dostałeś nowego fabrycznie zapakowanego,ofoliowanego na matrycy + boczne zabezpieczenie matrycy.
Nie ma modelu R od kwietnia -maja :-(
 
Ostatnia edycja:

oranos7

New member
Przepraszam za błąd Q80T , proszę o zmianę tytułu przez moderatora z "Q80R" na "Q80T". Co do TV niby folia i zabezpieczenia były ale zapalcowany jak diabli. Ja przy rozpakowywaniu ani razu nie dotknąłem matrycy jeśli ktoś by pytał.

1jpg_qqenxpn.jpg


4jpg_qqenxpe.jpg


6jpg_qqenxpw.jpg
 
Ostatnia edycja:

oranos7

New member
dziwne, Kupiony w media expert i pudło wyglądało na fabrycznie zapieczętowane. Czy możliwe że Samsung go serwisował i zakleił pudło a następnie odesłał do sklepu po czym sklep zamiast w outlecie wystawił go jako nowy? Chyba że teraz w fabryce tak monterzy/testerzy palcują matrycę przy nowych TV i wkładają do pudełka bez przetarcia folii bo przecież kupujący i tak ją ściagnie :)
 
Ostatnia edycja:

Petru23

Banned
to jest fabrycznie nowy TV. Poczytajcie recenzje. Obudowa jest na zatrzaski i w transporcie zatrzaski te potrafią puscić. Dotyczy to wieli modeli samsunga z takim mocowaniem plecków. Na geex chyba nawet o tym wspominali.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
To popatrz na matrycę !!!! Tak wygląda nowa matryca ? Powinna być czyściutka a nie tak jak na zdjęciu .Zatrzaski w życiu nie popuszczą podczas transportu bo tv jest tak unieruchomiony w kartonie że nie da się do takiego stanu doprowadzić !!! Nie wypisuj bzdur
 

Petru23

Banned
To popatrz na matrycę !!!! Tak wygląda nowa matryca ? Powinna być czyściutka a nie tak jak na zdjęciu .Zatrzaski w życiu nie popuszczą podczas transportu bo tv jest tak unieruchomiony w kartonie że nie da się do takiego stanu doprowadzić !!! Nie wypisuj bzdur

zdjęć matrycy nie widziałem, telefon nie załadował. Ale teraz widzę, że to rzeczywiście jakiś wałek.
 

Petru23

Banned
znalazłem jeden z art dotyczących spasowania obudowy samsungów. Starszych, ale jednak.


Gdy nasza rozmowa zeszła na kwestię jakości ich telewizorów, dowiedziałem się od niego, że problemy z tylnymi ściankami w modelach z serii KS7000 i podobnych powstawały głównie w transporcie, gdy produkt podlegał wstrząsom, a także zmiennemu ciśnieniu atmosferycznemu (transport lotniczy). Grzegorz Stanisz powiedział mi też wtedy, że zaraz po wykryciu problemu, producent podjął stosowne kroki zaradcze mające na celu poprawę systemu zatrzasków.
https://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/czy-telewizory-sa-jakosciowo-coraz-gorsze.html
 

oranos7

New member
Z ciekawości sprawdził bym ilość przepracowanych godzin. Czy szanowni koledzy mogli by mi napisać jak wejść w Q80T do menu serwisowego ? Mam zwykły pilot Samsunga z klawiaturą numeryczną dołączany do tańszych modeli. Swoją drogą czy można to zrobić w tym TV bez utraty gwarancji producenta?
 
Ostatnia edycja:

Ampersand

New member
Spróbuj tak:
Wyłącz TV a następnie wciśnij info, menu, mute i na koniec przytrzymaj Power.
Znajdziesz inne metody w necie, któraś na pewno działa. Sam jestem ciekaw ile tam masz godzin pracy...
 

oranos7

New member
Panowie nie trzeba wchodzić do menu serwisowego by sprawdzić ilość godzin. Można to zrobić w aplikacji na smartfona. Nie jest to prawdopodobnie powystawowy TV bo ma dopiero kilka godzin przepracowane. Tak więc albo zwrot 14 dniowy gdzie jakieś Janusze go całego obmacali bo nie wiedzieli jak go wyjąć, albo miał serwis z wymianą płyty głównej lub zerowaniem ilości godzin albo... w fabryce Samsunga tak go załatwili xD Musiał by się ktoś wypowiedzieć kto ostatnio kupował QLEDa z serii 2020 czy też miał tak za-palcowaną matrycę :) Ja osobiście myślałem że Samsung to nie poziom manty i wszystko powinno przyjść czyściutkie i bez odcisków palców pracowników fabryki.

Ogólnie TV jest sprawny i nie ma żadnych wad poza lekko niespasowaną obudową więc będzie albo zwrot na koszt Media Expertu albo rekompensata (obniżka ceny). Mam 14 dni na decyzję.
 
Ostatnia edycja:

Momo707

New member
Ja kiedyś naczytałem się o tym, że ME sprzedaje używane jako nowe. Sam nie doświadczyłem ale od tamtej pory nic od nich nie kupuje. Gdzie dokładnie na to natrafiłem już nie pamiętam. Ten Twój przypadek tylko to potwierdza... Nie chce mi się wierzyć aby Samsung w takiej formie pakował do pudła. Wałek jak nic.

Po pierwsze za takie oskarżenia lub powielanie takich opinii bez dowodów można beknąć prawnie. Po drugie nie wystawiaj opinii całej sieci marketów po jednostkowej sytuacji bo może być ona zasługą jakiegoś nadgorliwego kierownika sprzedaży który z premedytacją puścił zwrot 14 dniowy na powtórną sprzedaż ( co nie oznacza że tak mają wszyscy w zwyczaju ) I teraz jest co jest czyli kupa za którą tak czy inaczej odpowiada sklep choćby nawet bubel powstał w fabryce ( gdzie nie ma opcji że pracownicy narobili tyle odcisków) . Możliwe też że to zwykła pomyłka więc zamiast się nakręcać i blużnić po prostu go wymień i nie martw na zapas.
 
Do góry