Zestaw audio 5.1 + ampli do kina domowego 40m2 do 4000zł

AMP

New member
Witam, na początku zaznaczę, że jestem amatorem w temacie audio - liczę na waszą pomoc.

Co mam:
- pokój 40m2, prawie kwadratowy, przeznaczony konkretnie pod kino, słuchanie muzyki,
- rozprowadzone okablowanie audio w ścianach pod 5.1
- jeśli chodzi o akustykę, jest wykładzina dywanowa, skosy wykonane gk + 30 cm wełny, planuje rozmieścić ekrany dla poprawy akustyki na ścianach przód, tył i ewentualnie pod skosami.
- budżet 4000zł

Wymagania:
- amplituner, (do podłączenia - projektor, pc, konsola, dysk sieciowy/nas)
- zestaw 5.1 - kolor brąz/drzewo, mile widziane odcienie dębu, zależy mi na dobrym basie

Przeznaczenie: 80% film, 10% muzyka, 10% gry
 
Ostatnia edycja:

Caparzo

New member
Bez reklam
Możesz nawet dać 10 metrów wełny a obijesz regipsem i nic ci to nie da.... Jakieś dziwne przeświadczenie ludzie mają że jak pod regipsem coś jest to eha nie bedzie.. :banned:

Kolejna sprawa, 40m2. Czyli co siedzisz na srodku pokoju a kolumny po rogach a sprzęt pod ścianą? Niewykonalne.
 

AMP

New member
Jak pisałem jestem amatorem jeśli chodzi o audio i sprawy akustyczne :) pomińmy w taki razie kwestie gk i jego właściwości akustycznych. Bedzie za bardzo odbijać to pojawią się ekrany. Ważne, że zrobi za izolację i sąsiedzi będą mieć ciszej ;)

Wiem że 4000zł to nie będzie audiofilski sprzęt, ale też audiofilem nie jestem. Zależy mi na dobrze grającym sprzęcie, który głównie sprawdzi się podczas seansów filmowych, i na zakupie najlepszej możliwej konfiguracji za takie pieniądze.