I ?
Na Gry-Online,gościu pisze :
Microsoft podobno stworzył niemal od zera tzw. SDK (narzędzia deweloperskie) dla Xboksa Series X/S, podczas gdy Sony w dużej mierze bazowało na systemie znanym z PlayStation 4. Oznacza to, że deweloperzy mają znacznie więcej doświadczenia ze środowiskiem pracy PS5. Z czasem, gdy przyzwyczają się do nowych Xboksów, porównania graficzne mogą zacząć wskazywać rezultaty bliższe pierwotnym oczekiwaniom.
Pomimo „papierowej” przewagi Xboksa, PS5 może być po prostu lepiej zaprojektowaną platformą, mającą mniej wydajnościowych „wąskich gardeł” i pozwalającą deweloperom łatwiej wykorzystać pełen zakres możliwości konsoli. Jeszcze przed premierą PlayStation 5 w sieci pojawiło się sporo plotek mówiących o tym, jak zachwyceni są deweloperzy przystępnością nowego sprzętu Sony. Warto też przypomnieć sobie marcową prezentację Marka Cerny’ego (projektanta PS4 i PS5). W czasie tego nudnawego, przesiąkniętego technicznymi detalami pokazu stwierdził on między innymi, że mniejsza liczba CU (jednostek obliczeniowych) w GPU – ale za to taktowanych wyższym zegarem – w praktyce jest lepszym wyjściem od bardziej rozbudowanego, ale wolniej pracującego układu graficznego. Wszystko dlatego, że w tym drugim przypadku programistom jest trudniej zapewnić zadania do wykonania wszystkim częściom karty graficznej.
Digital Foundry zrobiło testy nowego CODa.
Strzelanka Activision oferuje stabilniejszy gameplay z ray tracingiem na Xboksie Series X – gracze mogą oczekiwać 60 fps, podczas gdy na PlayStation 5 zgodnie ze wskazanymi ustawieniami płynność animacji spada czasami do 40 klatek na sekundę. PS5 radzi sobie jednak lepiej w 120 fps, natomiast XSX nie zachowuje się w tym trybie tak dobrze i płynność potrafi spaść o kilka klatek.
Zaraz Armanig na mnie nakrzyczy,żebym się lepiej wziął za granie,jak On