Witam,mam male pytanko, czy komus z szanownego grona uzytkownikow plazm LG serwis gwarancyjny wymienial sprzet na nowy? niecaly rok temu kupilem 42PX4RV i miesiac temu padla matryca i cos z elektronika, oddalem TV do serwisu w Toruniu,po okolo 13 dnich dowiedzialem sie ze plazma bedzie wymieniona na nowa, czekam juz miesiac na wymiane i jak narazie niemoge sie dowiedziec w punkcie gdzie oddalem plazme ani w serwisie centralnym kiedy nastapi wymiana i na jaki model, moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie? bo jak tak dalej pujdzie to moze sie okazac ze nawet na swieta niezdaza mi wymienic sprzetu na nowy ,a na stronie LG Polska tak swietnie opisuja szybkosc dzialania i dbalosc o klienta, i jeszcze jedno pytanie, w jakich sytuacjach moge sie domagac zwrotu gotowki za sprzet w przypadku wymiany na inny model, w gwarancji pisza ze wymienia na inny o lepszych parametrach, a co z wyposazeniem TV? np.42PX4RV posiadal dwa tunery, jezeli mi zaproponuja model z jednym tunerem to czy musze taki model przyjac ? prosze o jakies wskazowki na ten temat.
Pozdrawiam
Jurek
Pozdrawiam
Jurek
Ostatnia edycja: