Wymiana plazmy w serwisie LG

mactwar

New member
smoku666 napisał:
no to ładnie, daj znać czy przysłali ci nówke sztuke i jak z gwarancją...

Wczoraj ponownie pojawiła się 42PC1R w moim domu :D - dokładnie ją obejrzałem, po włączeniu "zapytała" o język, kraj itd., no i menu serwisowe pokazało 0h, reasumując NOWA sztuka. Gwarancja od wczoraj na 2 lata.

Najzabawniejsze jest to, że ponownie przeżyłem "szok wielkości" :shock: - prawie przez miesiąc funkcjonowałem z malutką 17" - pierwsze słowa mojej żony: "O Boże jaki on (telewizor :evil:) wielki!!!"

Reasumują mój wkład w ten wątek, wymiana się powiodła i trwała od momentu przekroczenia przez serwis 14 dni roboczych, około tygodnia.

A w LG na moje pytanie czy nie uważają, że to trochę zbyt duży zbieg okoliczności, że w dniu gdy wysyłają do mnie nowy TV nagle serwis znajduje części i stary TV jest do odbioru, powiedzieli, że bardzo wielu klientów upiera się żeby oddać im stary TV (bez nowej gwarancji).

No jakoś ciężko mi w to uwierzyć, ale może za bardzo brnę w spiskową teorię dziejów :mrgreen:

Pozdrawiam
mactwar
 

baranskia

Member
mactwar napisał:
Wczoraj ponownie pojawiła się 42PC1R w moim domu :D - dokładnie ją obejrzałem, po włączeniu "zapytała" o język, kraj itd., no i menu serwisowe pokazało 0h, reasumując NOWA sztuka. Gwarancja od wczoraj na 2 lata.

Najzabawniejsze jest to, że ponownie przeżyłem "szok wielkości" :shock: - prawie przez miesiąc funkcjonowałem z malutką 17" - pierwsze słowa mojej żony: "O Boże jaki on (telewizor :evil:) wielki!!!"

Reasumują mój wkład w ten wątek, wymiana się powiodła i trwała od momentu przekroczenia przez serwis 14 dni roboczych, około tygodnia.

A w LG na moje pytanie czy nie uważają, że to trochę zbyt duży zbieg okoliczności, że w dniu gdy wysyłają do mnie nowy TV nagle serwis znajduje części i stary TV jest do odbioru, powiedzieli, że bardzo wielu klientów upiera się żeby oddać im stary TV (bez nowej gwarancji).

No jakoś ciężko mi w to uwierzyć, ale może za bardzo brnę w spiskową teorię dziejów :mrgreen:

Pozdrawiam
mactwar

:krol:
Gratuluję, ale mam złą wiadomość:
ILOŚĆ GODZIN PRACY PANELA MOŻNA WYZEROWAĆ W KAŻDEJ CHWILI, nawet SAMEMU po wejściu do Menu serwisowe go:hmm:
:mrgreen:


I pozdrawiam Cię, mactwar, oraz wszystkich Userów bardzo wakacyjnie...

:cool:
Adam
 

Amix

New member
Oczywiście, że można wyzerowac, ale po ponownym włączeniu nie ma już wyboru języka, kraju itd.
 
Ostatnia edycja:

kol

New member
Panowie jeżeli chodzi o licznik sprzętu to z poziomu menu można go wyzerować po czym tv przy uruchomieniu pyta o kraj i język, w sklepie potrafią to zrobić, ja jestem laikiem a zrobiłem to.
Pozdrawiam
PS może lepiej żyć w nieświadomości ...,
... tv który stał bądź wisiał w sklepie można odróżnić od fabrycznie zapakowanego ;)
 
Do góry