Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

Goliat

New member
Bez reklam
pinja napisał:
Dzisiejsza Wyborcza napisła, że do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęły skargi na platformę satelitarną N. Szczegóły w Wyborczej pod tym adresem http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,3804107.html
No niestety muszę napisać "a nie mówiłem!!" Kolejny raz z pierwszych abonentów zrobiono w Polsce królików dowiadczalnych (doświadczyłem tego z szacowną platformą C+ na początku ich działalności :( )
To samo dotyczy sprzętu (osławione "N-Boxy") które przypominają mi pierwsze tunery C+ (niewypały w rodzaju Sony i Thomson dla Mediasat :( )
Z dobrze poinformowanych źródeł (monterzy instalacji SAT z kilkunastoletnim doświadczeniem) wiem że są olbrzymie problemy z zestrojeniem zestawów do odbioru w/w.
No i do tego wątpliwej jakości soft w "N-Boxach" (chociażby rwanie dźwięku :( )....
Na dobrą ofertę przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.....(sam już zakupiłem Humaxa HD) ale o wyborze konkretnej platformy jeszcze nie zdecydowałem ;)
Pozdrawiam no i czekam na rozwój sytuacji.
 

Tomek Koko

New member
Bez reklam
Czytałem ten artykuł i sie troche dziwie. Stawia sie tam zarzuty, ze wprowadzono ich w błąd bo nie było wszystkich kanałów.A jesli dobrze pamiętam to przeciez od początku było mówione ze bedą wchodzic z czasem a nie od razu. Co do utrudnionego dostepu to wierze ze mozna sie zdenerwowac ale uważam ze zostało to w pewien sposób wynagrodzone bo przeciez jesli pamietam to miesiąc czy dwa ogladaliscie ( nie jestem anbonentem) za darmo.
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Potwierdzam słowa przedmówcy, od początku mówiono, że nowe kanały będą wchodzić po premierze. Zastanawia mnie też bardzo skarga polegająca na braku asortymentu w sklepie. Czy jak wyprzedano cały chleb w piekarni to idzie ktoś skarżyć piekarza? Wg mnie to normalne prawa rynku, jeżeli coś chce a tego nie ma w sklepie to muszę czekać.

Wg mnie wadami tego nowego produktu, to problemy z dźwiękiem przez HDMI, pseudo VOD oraz przymusowe aktualizacje softu.

Pozdrawiam
 

Robert71

New member
Tomek Koko napisał:
Czytałem ten artykuł i sie troche dziwie. Stawia sie tam zarzuty, ze wprowadzono ich w błąd bo nie było wszystkich kanałów.A jesli dobrze pamiętam to przeciez od początku było mówione ze bedą wchodzic z czasem a nie od razu. Co do utrudnionego dostepu to wierze ze mozna sie zdenerwowac ale uważam ze zostało to w pewien sposób wynagrodzone bo przeciez jesli pamietam to miesiąc czy dwa ogladaliscie ( nie jestem anbonentem) za darmo.
Tak,
ale w najbliższej przyszłości nie oznacza 2 miesiące :) - już nie wspomnę o tym że miałbyć ogłoszony w ciągu tygodnia.
A co z informowaniem. Dlaczego infolinia mówiła że takiego kanału nie ma i nie wiadomo czy będzie. Potem mnie ugłaskali dając za darmo przez miesiąc pakiet sportowy.
W/g mnie zbierają teraz

ŻNIWA PROWADZONEJ DEZINFOMACJI !!!

i dobrze im tak !!!, już dawno na to zwracałem uwagę - niestety bez odzewu.

Ponadto nie znamy szczegółów skargi do której pewnie i ja chętnie bym się dołączył za utrudnianie kontaktów z klientem i narażanie na dodatkowe rachunki, oraz nieprzestrzeganie polskiego prawa w przypadku zgłaszania reklamacji.

Robert
 

pinja

New member
efekty bezsilności

ar2 napisał:
Potwierdzam słowa przedmówcy, od początku mówiono, że nowe kanały będą wchodzić po premierze. Zastanawia mnie też bardzo skarga polegająca na braku asortymentu w sklepie. Czy jak wyprzedano cały chleb w piekarni to idzie ktoś skarżyć piekarza? Wg mnie to normalne prawa rynku, jeżeli coś chce a tego nie ma w sklepie to muszę czekać.

Wg mnie wadami tego nowego produktu, to problemy z dźwiękiem przez HDMI, pseudo VOD oraz przymusowe aktualizacje softu.

Pozdrawiam
Popieram jeśli chodzi o wady i dodałbym jeszcze do tego problemy z HDCP w połaczeniach z niektórymi TV czy aplitunerami.
Myślę jednak, że te skargi to efekt wszystkich frustracji i bezsilności związanych z nabyciem n przez skarżących.
 
Ostatnia edycja:

Tomek Koko

New member
Bez reklam
Robert71 napisał:
Tak,
ale w najbliższej przyszłości nie oznacza 2 miesiące :) - już nie wspomnę o tym że miałbyć ogłoszony w ciągu tygodnia.
A co z informowaniem. Dlaczego infolinia mówiła że takiego kanału nie ma i nie wiadomo czy będzie. Potem mnie ugłaskali dając za darmo przez miesiąc pakiet sportowy.
W/g mnie zbierają teraz

ŻNIWA PROWADZONEJ DEZINFOMACJI !!!

i dobrze im tak !!!, już dawno na to zwracałem uwagę - niestety bez odzewu.

Ponadto nie znamy szczegółów skargi do której pewnie i ja chętnie bym się dołączył za utrudnianie kontaktów z klientem i narażanie na dodatkowe rachunki, oraz nieprzestrzeganie polskiego prawa w przypadku zgłaszania reklamacji.

Robert
No ale jak patrze na twoje + i - to widze, ze nie jest az tak źle . Zdecydowana przewaga + :)
 

Smartek

New member
Mnie nie podobaja sie tylko:

- tragiczny wrecz VOD!,
- syf w EPG przy nagrywaniu (czasami np. urywa 1/5 filmu/danego programu)
IMO powinni dodac opcjonalnie timer,
- Jestem zawiedziony hucznie zapowiadanym kanalem filmowym HD, ktorym okazal sie MGM i na ktorym na okraglo leca powtorki.. (oczekiwalem rowniez innych produkcji MGM),
- drazni mnie niewykorzystany Ethernet i ciagle zastanawiam sie do czego bedzie wykorzystany ;-).


*Jak poprawia powyzsze to bede w 7 niebie.

Problemow z dzwiekiem przez HDMI nie zauwazylem.
A po 2 tygodniach zabawy dokuczaja mi tylko te powyzsze.

@ar2 - Dlaczego przymusowa aktualizacja softu to wada? Myslalem, ze skoro wychodzi cos nowego to sa same poprawki ;-).

Pzdr.
 

murilegus

New member
biorąc pod uwagę dawne doświadczenia z cyfrą i polsatem, jestem gorącą entuzjastką n-ki... żadnych problemów do tej pory nie miałam, a oferta jak na razie jest dla mnie wystarczająca:)
 

KKuba

New member
Bez reklam
Gratuluje twórczej wypowiedzi - nie nabijaj sobie postów w ten sposób bo to widać. A swoją drogą co miało być bzdurą? Że nie ma odpowiednika Pakietu familijnego na n czy, że Polsatu się sprzedaje nawet ponad 10 tys. sztuk dziennie? Bo obie rzeczy są prawdziwe. Wracajac do tematu to mnie coś brakuje koncepcyjnie w n. Ich oferta jest jakby zbyt skomplikowana, co dobre dla zapalenców (takich jak my na forum), ale nie dla tzw. masowej ludnosci. Bo zauważcie, że ceny Polsatu i n są zbliżone (wręcz chwilami Polsat jest droższy). O co tu chodzi (poza oczywiscie szersza siecią dystrybucji Polsatu)??? Nadal się zastanawiam w czym rzecz...
 

PRL

New member
W "n" absolutnie brakuje formuły familijnej

Zgadzam się z wypowiedzimi powyżej, że oferta n jest dla zapaleńców zajętych nowinkami a nie dla szerokiego społeczeństwa jak ktos woli odbiorcy.

Bo jak w tradycyjnej rodzinie np. 2+1 ułożyć w n pakiety - trzeba kupić coś dla dzieci TV baby coś dla żony np. TVN style coś dla faceta np. TVN Turbo i jakies filmy w sumie min. 4 pakiety +VOD - co wychodzi drożej niż w cp i C+. A miało być tak pięknie, o sprawach technicznych, antenach, dystrybucji nie wspominam. Do tego platforma ITI nie ma nawet pakietu swoich kanałów ;).
P.S. Nie nabijam postów ;P
 

EMEM

New member
Kilka dni temu podczas wymiany boxa na boxa recordera byłem świadkiem jak nowi klienci przyszli zapytać o cyfrowy polsat. Sprzedawca wyjaśnił, że miał do wyboru sprzedawać n-kę albo polsat i wybrał n-kę. Podał też ceny aktywacji. Potem jak szedłem ulicą z recorderem pod pachą to słyszałem jak marudzili że za drogo. Było widać że na n-kę się nie zdecydują. Wogóle ich nie interesowało za co płacą. Poprostu polsat w zakupie był tańszy. Dla mnie to dziwne podejście, ale wiem że wielu ludzi tak podchodzi do zakupów i już. Myślę że n-ka powinna wymyślić dla takich klientów taki pakiet "mix" żeby za 15-20 zł można było mieć trochę tego trochę tamtego. No i rozłożyć cenę aktywacji na raty po 10 zł miesięcznie.
 

arsenal

Moderator
VIP
To nic nie da. Lepiej niech każda platforma idzie swoją drogą. Miało nie być miejsca dla 3 platformy a jednak się znalazło. Błędem N jest zbyt małe podkreślanie zalet PVR. To jest nowa era oglądania tv. Nie ma powtórek. Własna ramówka. Polsat biorą bo "sąsiad też ma talerz na dachu więc i ja muszę mieć". Przy okazji jest i co pooglądać za te 35 zł. Od następnego roku konkurencja zaostrzy się jeszcze bardziej. Pierwszy wymiękł Polsat. Od lutego podnoszą ceny za pakiety poza podstawowym Familijnym. I już nie będzie tak tanio i atrakcyjnie. No a przecież ceny miały spaść:confused: :)
 

autorus

New member
Myślę ,że to jest jednak jakaś taktyka n. Jeżeli klienta nie stać zeby za dekoder zapłacić 99zł to jak będzie opłacał rachunki. A dać komuś dekoder a później się wozić po komornikach to też bez sensu. Na prawdę nie jest tak dobrze jak się widzi w tv. Na prowincji jest dość kiepsko.

Arsenal ma rację odnośnie prv. Nie potrafią pokazać swoich zalet a to jest na prawdę rewolucja. PRV, VOD i proste nagrywanie. Ale ja wiem o tym wiem dlatego ze kupiem rok temu nagrywark dvd z dyskiem . Juz sie z tym oswoilem, no prawie zycia sobie nie wyobrazam. Ale kogo stac na nagrywark za 2kz w celach edukacyjnzch.

Autorus
 

Smartek

New member
autorus napisał:
(..)Ale ja wiem o tym wiem dlatego ze kupiem rok temu nagrywark dvd z dyskiem . Juz sie z tym oswoilem, no prawie zycia sobie nie wyobrazam. Ale kogo stac na nagrywark za 2kz w celach edukacyjnzch.

Autorus
Ja 2 lata temu kupilem nagrywarke DVD bez dysku, za 6tys.. :-/.
Teraz stoi i sie marnuje, a recorder ja bardzo godnie zastepuje :).
 

EMEM

New member
arsenal napisał:
Błędem N jest zbyt małe podkreślanie zalet PVR.

To prawda. To też trochę wina sprzedawców. Jak usłyszałem w jaki sposób pani w sklepie opowiedziała w 10 sekund o ofercie n-ki ,to aż chciałem się włączyć do rozmowy i choćby pokazać na wiszącą tam plazmę z obrazem Discovery HD. Może akurat ta pani nie miała czasu a może n-ka powinna zrobić lepsze szkolenia. O PVR i VOD był to tekst w rodzaju "może pan sobie nagrywać i ściągać filmy i sobie potem oglądać". Skąd ściągać? Klient mógł sobie pomyśleć że z internetu :)
 
Do góry