Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

Frauka

New member
Bez reklam
Na szczęście nikt nikogo nie zmusza do bycia klientem. Nie podoba się to idziemy do konkurencji i oglądamy "lepsze" HD.
Co do faktur to na umowie każdy ma podane swoje konto i wystarczy na nie wpłacić z dopiskiem za jaki miesiąc. Nr faktury jest zbędny i tak zaksięgują na poczet bieżącej płatności.
Jak się chce znaleźć problem to zawsze się znajdzie.
 

Nighthawk1964

New member
Nie słyszałem o PVRze umożliwiającym coś takiego, więc dekoder Nki nie jest jakimś wyjątkiem. Zreszta, na co ci edycja nagranego materiału jak nigdzie w sensowny sposób nie możesz go zgrać.
Ferguson Ariva TT ma możliwość prostej edycji :) oraz zgrania zawartości dysku na PC
Proze mnie nie posądzać o kryptoreklamę ale jest troche softu do edycji zasanych materaiałów SD i HD. Ja używam płatnego "DVR-Studio HD 2" - i bardzo polecam
 
Ostatnia edycja:

Nighthawk1964

New member
n-ka - mój boss, podobnie jak ja ma już dość tej platformy. Niby największa liczba kanałów HD, ale praktycznie z tym HD jest SŁABO - delikatnie mówiąc. Ponadto i kompresja sygnału wysoka, i jakość audio (via ampli) jest w 98% kompletnie do d...py. W sumie na kilku kanałach FTA jest to na przyzwoitym poziomie (kanały niemieckie...). Te z oferty n-ki to żenada. Przynajmniej na recorderze i turborecorderze...
No to proszę o przykład lepszej jakości HD na polskich platformach? Sorki ale kolega sie naczytał lamerskich postów i powiela te brednie na HDTV.
Mogę kilka rzeczy napisać w obronie enki jako jej obecny urzytkownik a także jako były CP.
1. Prędkość uruchamiania kanałów HD - w turbodekoderze trwa to sekundę i co najważniejsze - nie tnie w czasie oglądania. Na CP regularnie pojawiały się "cegiełki" i efekt solaryzacji. Na każdym kanale HD tak było i to zarówno na dekodeze Samsunga jak i na Ferdku Ariva TT z CAM.
2. Zabij mnie i wyślij do okulisty ale nie widzę żadnej różnicy między kanałami nadawanymi natywnym HD na obydwu platformach poza tą jedną,, że na n przekaz jest pozbawiony jakichkolwoek zakłóceń.
3. Podejście do oferty.
- CP - uruchomili Cinemax HD - to pomio posiadania pakietu premium - (wszystko included) na każdy dodatkowy kanał chcieli anex i zmianę opłat.
- n - uruchomili HBO 2HD i HBO Comedy HD, Cinemax 2 HD i programy te automatycznie weszły do oferty (n też mam pakiet premium)
Dlatego - no more CP. Ta temat C+ nie wypowiem się bo nie mam zdania - nie używałęm, nie wiem. Kolega ma i strasznie dużo płaci...
 

Max78

New member
No to proszę o przykład lepszej jakości HD na polskich platformach? Sorki ale kolega sie naczytał lamerskich postów i powiela te brednie na HDTV.
Mogę kilka rzeczy napisać w obronie enki jako jej obecny urzytkownik a także jako były CP.
1. Prędkość uruchamiania kanałów HD - w turbodekoderze trwa to sekundę i co najważniejsze - nie tnie w czasie oglądania. Na CP regularnie pojawiały się "cegiełki" i efekt solaryzacji. Na każdym kanale HD tak było i to zarówno na dekodeze Samsunga jak i na Ferdku Ariva TT z CAM.
2. Zabij mnie i wyślij do okulisty ale nie widzę żadnej różnicy między kanałami nadawanymi natywnym HD na obydwu platformach poza tą jedną,, że na n przekaz jest pozbawiony jakichkolwoek zakłóceń.
3. Podejście do oferty.
- CP - uruchomili Cinemax HD - to pomio posiadania pakietu premium - (wszystko included) na każdy dodatkowy kanał chcieli anex i zmianę opłat.
- n - uruchomili HBO 2HD i HBO Comedy HD, Cinemax 2 HD i programy te automatycznie weszły do oferty (n też mam pakiet premium)
Dlatego - no more CP. Ta temat C+ nie wypowiem się bo nie mam zdania - nie używałęm, nie wiem. Kolega ma i strasznie dużo płaci...



Czołem.

'Kolega' nie naczytał się żadnych bredni na żadnym forum, tylko prezentuje WŁASNE, SUBIEKTYWNE, oraz kilku innych użytkowników opinie.

WAŻNE: Nie korzystam z żadnego z extra płatnych kanałów filmowych (HBO 2HD i HBO Comedy HD, Cinemax 2 HD, nFilm HD, etc.).
Korzystam wyłącznie z tych, dostępnych w podstawowym pakiecie n-ki (dotychczas, a właściwie do jutra - 48PLN).
Moja opinia dot. jakości kanałów HD i AUDIO w nich transmitowanych opiera się zatem na kanałach typu Discovery HD, BBC Knowledge (pseudo) HD, BBC HD (zwykle OK), czasami AXN, Eurosport HD (sporadycznie) oraz innych.
Najczęściej programy są upscalowane, co ewidentnie widać
Bardzo irytująca jest kompresja dźwięku - bardzo często (zwłaszcza na kanałach 'nie-HD') tak mocna, że dźwięk dekodowany przez amplituner jest męczący - jakości kiespkiej 'empetrójki'...

ad. 2. -> nie wiem jak z jakością na innych platformach. Nie to jest przedmiotem mojego utyskiwania. Chodzi o jakość jako taką. Mimo wszystko sygnał n-ki miewa wahania jakości - widać kompresję, solaryzację.

ad. 1. -> różne psikusy dekoder czasami mi płata. Jednak z tym da się żyć - nie spodziewam się po sprzętach dawanych przez operatorów, że będą dopracowane, szybkie, bez zwiech i problemów. Rodzina używa różnych modeli (nie-HD) dekoderów CP - zdarzają się podobne historie jak z moim recoredem n-ki. Prędkość działania - podobna (2-3 sekundy). TO MI NIE PRZESZKADZA specjalnie.

Meritum - zbyt duża kompresja sygnału (obrazu i dźwięku) w WIĘKSZOŚĆI przypadków na kanałach HD. Stosowanie amplitunerów KD i dobrych głośników mocno obnaża ww. kompresję sygnału.

Ciekawy kanał (545) - Deluxe Music - najczęściej muza w formacie DD (5.1). Niestety najczęściej kompresja zabija muzykę - jakość jak z kiepskiego MP3.
Rozumiem, że są ograniczenia na transponderze, że to zawsze chodzi o $, ale jestem zwolennikiem posiadania MNIEJSZEJ liczby kanałów, za to o przyzwoitej jakości. Cyfryzacja w tym przypadku niestety nie wychodzi na dobre.
Ot wsio w temacie.
 

muzyk219

New member
Moja kolejna umowa z tv "n".
Skończyła mi sie umowa na 13 miesięcy więc postanowiłem przedłużyć zobowiązanie z usługodawcą bo odpowiada mi obecna oferta n-ki.
Udałem sie do punktu i zapytałem co obecnie mogę dostać i za ile? Pan grzecznie mi odpowiedział że możemy zrobić po prostu aneks do umowy na kolejne 13 miesięcy za 54zł miesięcznie ze wszystkimi pakietami wraz z pakietami typu HBO i nFilm HD przez miesiąc itd.
Niestety nie mając przy sobie numeru abonenta i hasła cyfrowego obsługujący mnie pan poinformował mnie że to samo mogę zrobić dzwonić na infolinię i że tam miałbym dostać to samo. Tak też i uczyniłem.Usiadłem wygodnie w fotelu mając przed sobą wszystkie dane do zawarcia umowy i zadzwoniłem na infolinię.
Jakież było moje zdziwienie gdy w słuchawce jakaś pani oświadczyła mi że może mi zaoferować "SPECJALNIE DLA MNIE PRZYGOTOWANĄ OFERTĘ" w wysokości 89zł przez pół roku za te same pakiety które miałem wraz z miesiącem dodatku w postaci już wymienionych HBO itd... a po pół roku miałbym juz płacić o wiele mniej bo 67zł!!! Wkur.... sie! Niemalże ze złością zapytałem ową panią czemu ja, jako chcący przedłużyć umowę mam płacić aż 89zł skoro po podwyżce z 48zł na 54zł mogłem dostać w punkcie osobiście podpisując umowę? Pani nie umiała mi już tego wytłumaczyć.Dodam że regularnie płaciłem wszystkie rachunki na czas. Szkoda słów! Oczywiście zależało mi by nie podpisywać nowej umowy bo wtedy miałbym już abonament nie 54 a 59 zł plus aktywacja dekodera 149 zł na dekoder z nagrywarka bo na takim mi zależało a takowy teraz posiadam.Nie wspominając o nagranych programach które nie zdążyłem obejrzeć.
Wróciłem do punktu obsługi klienta osobiście i właśnie mam umowę w postaci aneksu na kolejne 13 miesięcy plus dodatkowe pakiety HBO itd... na miesiąc i żadnych ponownych aktywacji dekodera. Opisuję ową sytuację ze względu że komuś sie przyda taka informacja jak należy załatwić "ofertę Specjalnie przygotowaną dla nas" tv"n" mi odpowiada bardzo ale nie rozumiem nadal sposobu traktowania klientów poprzez infolinię!!! Brak słów ponownie...
 

gotong

New member
Moja kolejna umowa z tv "n".
Skończyła mi sie umowa na 13 miesięcy więc postanowiłem przedłużyć zobowiązanie z usługodawcą bo odpowiada mi obecna oferta n-ki.
Udałem sie do punktu i zapytałem co obecnie mogę dostać i za ile? Pan grzecznie mi odpowiedział że możemy zrobić po prostu aneks do umowy na kolejne 13 miesięcy za 54zł miesięcznie ze wszystkimi pakietami wraz z pakietami typu HBO i nFilm HD przez miesiąc itd.
Niestety nie mając przy sobie numeru abonenta i hasła cyfrowego obsługujący mnie pan poinformował mnie że to samo mogę zrobić dzwonić na infolinię i że tam miałbym dostać to samo. Tak też i uczyniłem.Usiadłem wygodnie w fotelu mając przed sobą wszystkie dane do zawarcia umowy i zadzwoniłem na infolinię.
Jakież było moje zdziwienie gdy w słuchawce jakaś pani oświadczyła mi że może mi zaoferować "SPECJALNIE DLA MNIE PRZYGOTOWANĄ OFERTĘ" w wysokości 89zł przez pół roku za te same pakiety które miałem wraz z miesiącem dodatku w postaci już wymienionych HBO itd... a po pół roku miałbym juz płacić o wiele mniej bo 67zł!!! Wkur.... sie! Niemalże ze złością zapytałem ową panią czemu ja, jako chcący przedłużyć umowę mam płacić aż 89zł skoro po podwyżce z 48zł na 54zł mogłem dostać w punkcie osobiście podpisując umowę? Pani nie umiała mi już tego wytłumaczyć.Dodam że regularnie płaciłem wszystkie rachunki na czas. Szkoda słów! Oczywiście zależało mi by nie podpisywać nowej umowy bo wtedy miałbym już abonament nie 54 a 59 zł plus aktywacja dekodera 149 zł na dekoder z nagrywarka bo na takim mi zależało a takowy teraz posiadam.Nie wspominając o nagranych programach które nie zdążyłem obejrzeć.
Wróciłem do punktu obsługi klienta osobiście i właśnie mam umowę w postaci aneksu na kolejne 13 miesięcy plus dodatkowe pakiety HBO itd... na miesiąc i żadnych ponownych aktywacji dekodera. Opisuję ową sytuację ze względu że komuś sie przyda taka informacja jak należy załatwić "ofertę Specjalnie przygotowaną dla nas" tv"n" mi odpowiada bardzo ale nie rozumiem nadal sposobu traktowania klientów poprzez infolinię!!! Brak słów ponownie...

Powiem tyle, myślę że to nie kwestia obsługi przez infolinię, która ma dostęp do bazy i jest dobrze poinformowana, tylko brak wiedzy gości w punktach, którzy podpisują umowy na starych zasadach.

Nie ulega wądpliwości, sytuacja że goście są na naszą kożyść nie doinformowani to dobrze.
Tak jak źle że N(ka) wprowadza niekożystne oferty w centralii.
 

Max78

New member
Tya..... podobny skecz miałem :] Jako stały i rzetelny klient, dostałem taką właśnie 'super-atrakcyjną-ofertę'... Szkoda słów :]
Ostatecznie 'wybrałem' (przy braku wyboru...) opcję N-Film na pół roku :/ za 58PLN/m-c. Od połowy marca miała 'działać' :]
Dostałem kilka dni temu f-rę na 92PLN.... Infolinia: no tak, bo nie przedłużył Pan umowy... EKHM!... Złożyłem oficjalną reklamację i CZEKAM :] Rachunek na 92PLN zapłacony - powinni wystawić korektę lub zbilansować z następnym :] Bardzo kurna dowcipne...
 

radoskur

New member
Przede wszystkim pierwsza zasada - jak klient się sam upomina i dzwoni o aneks to przeważnie wielkie G dostanie. Najlepiej złożyć wypowiedzenie i czekać cierpliwie na telefon lub zadzwonić 3-4 dni przed końcem umowy (może się okazać, że nr tel nie mają w bazie) i wtedy dopiero grać już twardo czyli mówić, że albo robimy tak jak było albo NARA idę do konkurencji. W 95% konsultant pęknie i da najwyższy próg rabatu. A tak poza tym na chwilę obecną w punktach sprzedaży są 3 promocje:

1. Wszystkie Pakiety n po 54zł
2. MiniFull (j.w. + HBO + nFilm) po 78zł
3. Full dla abonentów (j.w + Cinemax + Filmbox + Picture Box + nSeriale) po 99zł.

Najważniejsze jest to że aneks jest ustalany na podstawie średniej ceny 3 ostatnich rachunków jeżeli przekroczy ona o kilka zł próg aneksu np 62zł to automatycznie nie ma możliwości podpisania aneksu na 54zł tylko te wyższe opcje. I w takim wypadku jedyną możliwością jest złożenie (odpowiednio wcześniej) wypowiedzenia i czekania na telefon. Pamiętajcie też, że wypowiedzenie najlepiej składać w punktach sprzedaży ponieważ liczy się data przyjęcia przez punkt. W przypadku wysyłki listem liczy się data wpływu listu.
 

lemon 1971

New member
polsat w n

czesc,jak podaje portal MEDIA 2.pl niebawem do N dolaczy 10 kanalow POLSATU prawdopodobnie od 6 maja---nazwy kanalow sa juz systemie zdalnego nagrywania telewizji N :shock:
 

yogibabo

New member
Czy dostaliście fakturę w kwietniu ? Ja znowu nie dostałem i nie ma żadnej informacji w tym zakresie ani nawet prośby ( jak poprzednio) o zapłatę. System rozliczeniowy im się wysypał czy co ?
 

pmalymaly

New member
Witam

We czwartek przedłużyłem umowę z N-ką. Miałem do tej pory "Wielką rewolucję" za 48 zł na 13 miesięcy, a będę miał chyba dalej Wielką rewolucję nadal za 48 zł tyle że na 12 miesięcy.

Zaczęło się od tego że jakiś miesiąc temu zadzwoniła do mnie Pani z N-ki z super ofertą full pakiet za 99zł na 17 m. lub za 70 na 15m z n-film. A że u mnie prawie cały dzień lecą bajki w TV to przedstawione oferty nie były wcale super. Wysłałem rozwiązanie umowy i cierpliwie czekałem. Zadzwonił tym razem miły Pan wypytując o powód rezygnacji pytając czy chciałbym pozostać przy obecnym abonamencie na kolejne 12m.

Da się? da się! tylko trochę cierpliwości.

Pozdrawiam.
 

prezes_pl

New member
Słaba jakość SD

Witam

Na początek witam wszystkich bo to mój pierwszy post tutaj.

Wczoraj kupiłem n - wciąż jeszcze przez 1 miesiąc mam cyfre+ (tylko sd - dekoder strong).

Po podłączeniu nbox recordera (hdmi - 1080i) kanały HD są ok. Ale jeśli chodzi o SD np tvn24 itd to jest gorsza jakość niż na na cyfrze. Cyfre miałem podłączoną przez przejściówkę EURO-chinch i chcinchami do TV.

TV Panasonic P42G30E.

Macie jakieś sugestie?
Obraz naprawde wygląda gorzej - może to kwestia skalowania dekodera do 1080i?
Aha jeszcze jedno - mam wrażenie że obraz czasami przyśpiesza na moment - nie wiem czy to nie kwestia ustawień TV (jest tam coś takiego jak Inteligence frame creation . Na zwykłych kanałach SD system ten daje super efekt na cyfrze tutaj chyba psuje.

Pozdrawiam
Prezes
 

Jojox

New member
Niektóre kanały sd są gorsze od innych. Norma. Musisz sie z tym raczej pogodzić. Mam n'ke i planuje wlasnie kupić tego panasa. Zobacz prosze jak wyglądają jeszcze mecze na nsporcie. Bo są jakieś przeklamane kontury podobno. Dzis masz okazje Real-Barca :)
 

prezes_pl

New member
Tzn że ten sam kanał w jednej platformie może wyglądać gorzej w innej platformie to się zgodzę ale kurcze tu chodzi o np tvn24 :) czyli stację ITI więc trochę kiepsko że ich stacja wygląda gorzej u konkurencji :).

Nie chcę tak hehe - coś tu się mi nie podoba - może antena? jakość sygnału mam na poziomie około 70%
 

digitalus

Banned
Obraz naprawde wygląda gorzej - może to kwestia skalowania dekodera do 1080i?
tak jak napisales to kwestia skalowania dekodera .
masz porownanie do dekodera sd i zauwazyles roznice to oczywiste
jesli bedziesz posiadal tuner sd ale z wyjsciem component to tez zauwazysz roznice ze jakosc kanalow sd jest lepsza niz z tunera strong .
mozesz sprobowac podlaczyc n-box do telewizora przez wyjscie component. duzo osob uwaza ze jakosc obrazu sd jest lepsza niz przez hdmi. trzeba samemu sprawdzic i ocenic
Component a HDMI - n telewizja nowej generacji
 
Ostatnia edycja:

Jojox

New member
I tak sie liczą tylko HD. (choć tu tez jeden kanał drugiemu nie jest równy. Na forum n'ki wyczytałem, ze do końca roku bedzie ich juz ponad 30. Sprawdzisz dla mnie specjalnie te mecze LM na G30? :) Bo w MM czy Saturnie mi nie podlacza nboxa do tego tv. :)
 

prezes_pl

New member
Ok podłącze prze komponent i zobaczę.
Co do meczyku to na 100% będę oglądał - napiszę jak wrażenia.

Te kontury to myślisz że problem TV czy generalnie nki?
 
Do góry