Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

zoltan

New member
Nowy regulamin n-ki zacznie obowiązywac od 1 lipca 2009r. Rezygnacje z usług można składać pisemnie do 24 czerwca 2009r. na adres Biura Obsługi Klienta n-ki w Krakowie, a nie w Warszawie tak jak to podał we wzorze rezygnacji pablolite.
 

royalmichael

New member
Witam, mam kilka pytań odnośnie rezygnacji.
Czy muszę wysłać list polecany (Kraków? Warszawa? gdzie dokładnie?), czy mogę pójść do punktu N w swojej miejscowości i złożyć papiery z wypowiedzeniem? Czy może być to dowolny punkt np jakaś mała placówka w Tesco/Media Markt czy jakiś "konkretniejszy" oddział?
Po drugie jak to jest z oddaniem dekodera? Jeśli złoże wypowiedzenie pisemne to jak i gdzie mam oddać dekoder? A jeśli można osobiście w placówce to razem z papierem o wypowiedzeniu należy oddać dekoder czy dekoder w późniejszym terminie?
3. I jeszcze co należy oddać oprócz dekodera? Jakieś papiery z umowy? dołączone kable?
4. Wizualnie jest lekko uszkodzony pilot.. co mam z nim zrobić? Będę musiał zapłacić jakąś karę jeśli się wpatrzą?
5. Kiedy nastąpi wyłączenie sygnału? Czy jeszcze przez 3 miesiące będę zmuszony oglądać/płacić rachunki?

z góry dzięki
 

raven80

New member
Wiec tak, idziesz do dowolnego punktu "N" (ja bylem w Media Markt) mowisz ze chcesz zrezygnowac z N-ki z powodu braku akceptacji nowego regulaminu,na miejscu piszesz jedno zdanie do N-ki, stawiaja na tym pieczatke z data i to wysylaja (decydyje data wlasnie tej pieczatki,reszta to ich problem kiedy to wysla)oczywiscie sprzedawca poinformuje Cie o tym kidy beda wysylac i od nastepnego dnia od wysylki masz 2 tygodnie na zwrot sprzetu.Data zwrotu sprzetu bedzie dniem zerwania umowy i to na tyle.Ja podpisalem nowa umowe z N na lepszych warunkach i z recorderem,ale nie w sklepie.Przez internet i telefonicznie jest lepsza cenowo oferta
Do dekodera oddajesz kabel zasilajacy i pilota,pudelko i zestaw czasze z konwerterem jesli takowy brales,jak bedzeisz pisal rezygnacje to jeszcze zapytaj dokladnie
Sygnal stracisz jak odlaczysz dekoder i zaniesiesz go do sklepu
pozdrawiam
 

yogibabo

New member
XIII. Postanowienia koncowe i przejsciowe
1. O zmianach Regulaminu Abonent zostanie poinformowany w formie pisemnej z wyprzedzeniem co najmniej jednego Okresu rozliczeniowego przed terminem wprowadzenia tych zmian w zycie.

W moim przypadku nic takiego nie miało miejsca. A teraz w nowym regulaminie usunięto ten zapis - jest mowa tylko o powiadomieniu, nie wiadomo w jakiej formie. Może wystarczy tylko zawiesić info o zmianach na stronie www, może wtedy nie wszyscy się dowiedzą. Ech szkoda gadać, ot cała Polska, cwaniactwo i kombinatorstwo :(
 

w-47

New member
Nigdy wiecej nic wspolnego z ntv zakupilem 2 lata temu i.... problemy problemy problemy z hdcp z dodzwonieniem sie z ignorancja po wymianie na recorder to dopiero sie zaczelo mialem 4 sztuki i wszystkie wadliwe i nie bylem jakims wyjatkiem te ich hd za wyjatkiem hbo to moga sobie wsadzic wiadomo gdzie moze tam bedzie ok po zakupie bd dopiero zobaczylem prawdziwy obraz a nie znaczki w hd za okolo 150pln ktore miesiecznie placilem mam 20 filmow z wypozyczalni i sie ciesze. I na koniec problemy z rezygnacja wyslalem 3 pisma polecone i oczywiscie przez 3 miesiace zadne do iti nie dotarlo to u nich normalna praktyka aby tylko naciagnac jeszcze jelenia na pare miesiecy na poczcie mi powiedzieli ze tak z ta enka jest zlozylem reklamacje na poczcie i wyjdzie szydlo..... ponoc n ma wielkie problemy finansowe i tego im zycze:p
 

w-47

New member
Sansei6 napisał:
a to były polecone za potwierdzeniem odbioru? :>
polecony priorytet. Zlozylem reklamacje na poczcie zachowalem dowody nadania teraz poczta sprawdzi czy dotarly a ktores pisemko napewno dotarlo. N to matacze! Zycze im jak najgorzej :mrgreen:
 

Sansei6

Member
Bez reklam
Na przyszłość radzę z potwierdzeniem odbioru, wówczas masz datę kidy do nich dotrało i termin do ewentualnego odwołania.... tak nieco ze służbowego doświadczenia ;)
 

SCOTI

New member
Czy macie może problem z sygnałem. U mnie jeśli jest bardzo duże zachmurzenie lub burza tracę sygnał na niektórych kanałach, najczęściej tych nadawanych w HD. Gdy nie występują żadne problemy sygnał mam - siła 85% a jakość 40-50%. Podczas instalacji nie udało się uzyskać lepszego sygnału.
Ja również rozważam rezygnację z n tv. Polsat już miałem, pozostaje więc tylko cyfra+.
 
Ostatnia edycja:

w-47

New member
Sansei6 napisał:
Na przyszłość radzę z potwierdzeniem odbioru, wówczas masz datę kidy do nich dotrało i termin do ewentualnego odwołania.... tak nieco ze służbowego doświadczenia ;)
Dzieki za podpowiedz z nimi juz zadnej przyszlosci i tak dowiem sie kiedy dotarlo ktores z pism, teraz mi ulatwili bo zmienili regulamin i wyslalem kolejne pismo bez okresu wypowiedzenia ale juz przez autoryzowanego dystrybutora tego szajsu a tak na marginesie ciekawe dlaczego awans zrezygnowal z rozprowadzania enki? Od sprzedawcy wiem ze mieli dosc wizyt wkur..... klientow i wiecznych problemow. Tak czy siak NIGDY WIECEJ zalosnej oferty iti :grin:
 

jedrek_125

New member
Problemy z N

Jestem uzytkownikiem N-ki od roku , zdecydowalem sie na nboxrecordera i tego nie załuje , to duża wygoda , mam panasonica py85 i nigdy nie mialem zadnych problemow z komunikacja tv i tunera . Ogolnie jestem zadowolony chociaz ostatnie zawirowania z softem mnie tez denerwowaly tak jak wszystkich . Obecnie juz sie poprawilo , ale jeszcze nie wszystkie niedogodnosci ustały , np. zanik dzwieku ! Nie do konca wiem po czyjej stronie lezy wina , czy po stronie nadawcy , czy N , ale jesli zaniki dziwku dotycza głownie kanalów HD , to myśle ,że to jednak N-ka , nie moze sobie z tym problemem poradzic .Szkoda , bo to i jeszcze pare innych drobnych spraw psuje mocno wizerunek firmie , ktora co by nie mowic , wiedzie prym w dostarczaniu sygnalu HD .
Oczywiscie zaraz sie podniosą głosy a cyfra + :) , ok , ale wystarczy poczytac na forum cyfry , jakie tam maja problemy abonenci , zeby spokojnie podchodzic do sytuacji w N.
Jesli chodzi o oferte programowa i ceny , to mysle ,a zrobiłem sobie taki marsz po wszystkich platformach , N-ka nie jest najgorsza , jesli nie najlepsza . Oczywiście nie ma platformy idealnej , z kazdej , kazdy z nas abonentow , skonfiurowałby sobie optymalny pakiet , tylko tak nie ma , wiec nie ma sie p[o co denerwowac . Mamy to co mamy .
Podpisałem umowe z N przez tel. na 12 m-cy , ten okres juz minął , i obecnie umowa przekształcila sie w bezterminową z miesiecznym terminem wypowiedzenia , i to jest dopiero luksus , praktycznie w kazdej chwili moge zrezygnować o ile pojawi się lepsza oferta na rynku . Ale cóz lepsza niestety sie nie pojawia , i w tym jest problem .Obecnie za 89 zł mam najwiecej kanalów HD ze wszytkich operatorów , a polsat i wszystkie inne z grupy polsat sport z UPC -analogowo i to jest dla osob posiadajacych dostep do kablowki optymalne rozwiazanie . za 59 zł mam pełny pakiet TV i internet 2 mb . I tak własciwie brakuje mi tylko NG HD , ale juz chyba sie z tym pogodzilem , bo raczej nie ma szansy zeby ta stacja pojawila sie w N . Mamm mala nadzieje na Animal Planet HD ale to chyba nie w tym roku jeszcze wiec nie narzekam , nie kontestuje , mam co mam i ok . trzba przyznac jedno , ze o swoich abonentow N-ka zadbala i i te 3 lata Ligi Mistrzow ktore sobie zagwarantowała sa nagroda dla wszystkich ktorzy odbieraja ta TV .
T o tyle moich przemysleń na temat TV satelitarnych w Polsce :)
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
SCOTI napisał:
Czy macie może problem z sygnałem. U mnie jeśli jest bardzo duże zachmurzenie lub burza tracę sygnał na niektórych kanałach, najczęściej tych nadawanych w HD. Gdy nie występują żadne problemy sygnał mam - siła 85% a jakość 40-50%. Podczas instalacji nie udało się uzyskać lepszego sygnału.
Ja również rozważam rezygnację z n tv. Polsat już miałem, pozostaje więc tylko cyfra+.
Jakiej wielkości masz antenę , jaki konwerter , czy próbowałeś ; skręcić; konwerter w uchwycie , sprawdzałeś połączenia ;F; ? .Warto posprawdzać wszystko i popróbować delikatnie ustawiać antenę.
 

SCOTI

New member
Z Twojej wypowiedzi wnioskuję że powinienem uzyskać lepszy sygnał. Czaszę mam 100, konwenter jest nowy, kosztował ok 80zł. Antena była ustawiana za pomocą specjalnego miernika. Pozostają więc połączenia, które muszę sprawdzić. Podejrzewam że przyczyną może być złączka, którą mam założoną.

A jak wygląda u Was siła i jakość. Ile macie procent.
 

bejzbol

New member
SCOTI napisał:
Czy macie może problem z sygnałem. U mnie jeśli jest bardzo duże zachmurzenie lub burza tracę sygnał na niektórych kanałach, najczęściej tych nadawanych w HD. Gdy nie występują żadne problemy sygnał mam - siła 85% a jakość 40-50%.

Jak pisałem gdzieś wcześniej to mam też takie problemy ale zdarzają się one bardzo bardzo rzadko i to wina ustawienia anteny. Widocznie coś zasłania Ci bezpośrednio sygnał albo jakieś problemy z konwerterem? ja mam siłę podobną a jakość na 70% więc dlatego rzadziej zdarza mi się ten problem.

w-47 napisał:
I na koniec problemy z rezygnacja wyslalem 3 pisma polecone i oczywiscie przez 3 miesiace zadne do iti nie dotarlo to u nich normalna praktyka aby tylko naciagnac jeszcze jelenia na pare miesiecy

Problemy miałem właściwie tylko z dodzwonieniem się do nich ale tylko raz bo chyba jakieś zmiany numerów wtedy przeprowadzali czy coś, a tak od ponad roku zawsze bez problemu wszystko załatwiałem. Jeśli chodzi o rezygnację to hmm chyba po prostu miałeś pecha bo ja właśnie skończyłem ją składać i poszło gładziutko :) zadzwoniłem, podano mi wzór rezygnacji i adres gdzie wysłać pismo. Jeszcze tego samego dnia wysłałem listem poleconym i w ciągu tygodnia rezygnacja została rozpatrzona pozytywnie o czym zostałem poinformowany. Dziś zawiozłem boxa do Avansu (chyba jednak nie zrezygnowali z dystrybucji enki bo u mnie nadal ją mają) i też wszystko bez problemu. Jednym słowem wszystko przeszło bardzo sprawnie. Dodam że pisałem rezygnację tylko po to aby załapać się na promocje dla nowych klientów (wszystkie pakiety przez 6 miesięcy za 38 zł). W międzyczasie zamówiłem nową umowe i kurier zjawił się na następny dzień z nowym boxem(żadnych kosztów aktywacyjnych). Także pomimo kilku wad jestem nadal z n zadowolony :) chciałem przejść na cyfre ale skończyła się ciekawa promocja i teraz en jest dla mnie korzystniejszą ofertą.
Co ciekawe wziałem umowę poprzednią z promocją że kanały filmowe były za 1 zł i po przejściu na umowę bezterminową promocja moja trwała nadal :grin: mimo że kilka razy gdy pytałem o informację na temat rachunku na infolii to podawali mi kwotę 64 zł a otrzymywałem rachunki na 49 zł. zaniedbanie? nie wiem i mnie to nie interesuje bo tylko na tym skorzystałem ;)

całe szczęście że pojawiła sie nowa aktualizacja softu rozwiązująca problem znikania obrazu bo to było denerwujące. Zaniki dźwięku już dawno u mnie nie występowały więc albo coś z tym zrobili albo po porstu mi się udało :)
Gdyby tak jeszcze ten Animal Planet HD.... mmm to by było coś :) chciałem podpytać na infiolii no ale oczywiście nic nie wiedzą czy program ten wejdzie w ogóle do oferty programowej :/ a szkoda bo przydało by się rozwinąć pakiet naukowy bo dawno nie był ruszany. Liczyłem na jakąś konferencję w najblizszym czasie ale i na to chyba się nie zapowiada :/
 

bejzbol

New member
A może i kombinator ;) po prostu nie lubię przepłacać a w takiej cenie tych kanałów które oglądam nie dostane na innych platformach :)
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
SCOTI napisał:
Z Twojej wypowiedzi wnioskuję że powinienem uzyskać lepszy sygnał. Czaszę mam 100, konwenter jest nowy, kosztował ok 80zł. Antena była ustawiana za pomocą specjalnego miernika. Pozostają więc połączenia, które muszę sprawdzić. Podejrzewam że przyczyną może być złączka, którą mam założoną.

A jak wygląda u Was siła i jakość. Ile macie procent.
Mam antenę Triax TD 110 konwertery Golden Interstar Quad i Twin (zez na Astrę) długość kabla 15m. Parametry na podstawowym (TVN ,,HD'')siła 80% jakość 100% nawet podczas ostatnich intensywnych opadów nie miałem żadnego problemu z odbiorem. Zapomniałem dodać że słaby kabel ma duży wpływ na pogorszenie parametrów sygnału sam się o tym przekonałem.Zwykły miernik nie zawsze dokładnie ustawi antenę nie raz trzeba troszeczkę ruszyć anteną , lub konwerterem i parametry są lepsze.
 

royalmichael

New member
Czy są aktualnie jakieś promocje w N dla nowych klientów? Interesuje mnie recorder(ile trzeba zapłacić?) ale nie chcę mieć VOD i chcę mieć możliwość zrezygnowania z darmowego pakietu (jeśli takowy jest) HBO.
Z góry dzięki
 

royalmichael

New member
Z tymi promocjami różnie jest, często są jakieś atrakcyjne a na stronie nie ma umieszczonej żadnej informacji vide korzysta zmiana
Więc pomyślałem, że lepiej zapytać na forum
 
Do góry