Masta_J napisał:Kolego muszę Cię zmartwić ale bardzo wiele osób zna tutaj swoje podstawowe prawa czym Ty zdajesz się być bardzo podniecony i zdziwiony - teraz jest już jasnym dlaczego.
Z niezgodności towaru z umową korzystałem już ponad rok temu z dobrym skutkiem
I nie ma się co nigdzie chować bo na razie jeszcze nic nowego nie powiedziałeś i guzik załatwiłeś.
Śmiesznym jest co piszesz: "PEWNIE NIKT Z WAS NIE WIEDZIAL" LOL - to Ty nie wiedziałeś i po prostu mierzysz wszystkich swoją miarą niewiedzy.
Pozdrawiam,
jesli to jest prawda to tym bardziej moge skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa tylko ze tym razem ...sklep bedzie odpowiadal a nie SONY.. w sumie dla mnie to bez znaczenia.... hmMJot napisał:ostra wymiana zdań,
komentując zachowanie serwisu Sony w sprawie żarówki napiszę tak:
zachowanie pracowników tego serwisu od strony "ludzkiej" jest karygodne, podejście wyłącznie biurokratyczne, gdyby wykazali odrobinę zdrowego rozsądku, to mogli zaproponować rozwiązanie polubowne oczywiście uzgodnione z Użytkownikiem, bo rację ma Masta_J - żarówka nie musi wyświecić 8000rbh, ale ze względu na jej cenę serwis powinien być przygotowany na sytuacje awaryjne w okresie gwarancji a nie zwyczajnie kopać klienta w tyłek,
Szanowni Forumowicze, wszystko zależy od ludzi, którzy w danym serwisie pracują, a nie od tego jakiej jest on firmy!
wiem co piszę, bo mam do czynienia z serwisem (na szczęście nie są to artykuły konsumpcyjne)
natomiast w tym konkretnym przypadku bardzo prawdopodobna jest sytuacja opisana przez Cezarh, że tv świecił wcześniej i wyzerowano mu licznik
Huzar napisał:Telewizor pewnie był z wystawy i w atrakcyjnej cenie więc o co ten szum. Kup sobie żarówke lub lampę w stanach i tak wyjdziesz na swoje. Ile zapłaciłeś za ten tv? Sprawdzałeś licznik lamy przy zakupie?
Pozdrawiam
Huzar
FremenPL napisał:To nie jest wazne czy wydalem 1000 czy 2000 czy 5000, wazne jest to ze nie mozna dawac sie kopac w 4 litery "bo kupilem w promocji i musze siedziec cicho.." ten model nie jest juz produkowany i wiadomo promocja jest bo musi byc i tyle wiec to jest moja odpowiedz na twoje pytanie.. no chyba ze cie stac na... kupowanie lamp za 1200, co 3 miesiace sorki ale mysle ze wiekszoc mysli tak jak ja.. a co do licznika .. po pierwsze nie jest miom sensem zycia siedziec i czytac fora i analizowac szczegóły elektroniki danych modeli, jestem zwykłym urzytkownikiem ktory chce miec dobra jakosc za dobra cene i dobra gwarancje i miec pewnosc ze sprzet posłuży mi kilka lat . Licznik ..hm byl wyzerowany i dzis tez jeszcze nie sprawdzilem jego stanu.. a dwa w instrukcji nie jest to opisane jak go sprawdzic (moze sie myle ale nie znalzlem takiego zapisu..musze jeszcze raz ja przewertowac..) i jak sam widzisz... czy masz mozliwosc w sklepie czy w innym miejscu miec dojscie do instrukcji??? i ja przeanalizowac?? sorka dzis to i ja wiem ze takie dane i ze mozna je sprawdzic jakos.. pozdro
Skoro nie wiesz jak sprawdzić stan licznika to na jakiej podstawie twierdzisz że był wyzerowany?FremenPL napisał:Licznik ..hm byl wyzerowany i dzis tez jeszcze nie sprawdzilem jego stanu.. a dwa w instrukcji nie jest to opisane jak go sprawdzic (moze sie myle ale nie znalzlem takiego zapisu..musze jeszcze raz ja przewertowac..)
Widzę że na stronie producenta można pobrać podręcznik. W sklepie można poprosić o wyciągnięcie instrukcji z pudełka.FremenPL napisał:i jak sam widzisz... czy masz mozliwosc w sklepie czy w innym miejscu miec dojscie do instrukcji??? i ja przeanalizowac??
Huzar napisał:Ja swojego KDS-a też kupiłem w markecie elektronicznym. Pierwsze co zrobiłem to poprosiłem w sklepie o pilota i sprawdziłem licznik. Wybacz ale dla mnie to tak samo jak przy zakupie samochodu, licznik też może być przekręcony ale na pewno na niego popatrze. Na przyszłość możesz nie mieć tyle szczęscia co tym razem, moim zdaniem w sądzie przegrał byś sprawę, sugeruję zastosować ostrożniejsze podejście przy zakupach.
Zobacz jak to co piszesz, brzmi w odniesieniu do motoryzacji:
"nie jest miom sensem zycia siedziec i czytac fora i analizowac szczegóły motoryzacyjne (elektroniki) danych modeli, jestem zwykłym urzytkownikiem ktory chce miec dobra jakosc za dobra cene i dobra gwarancje i miec pewnosc ze sprzet posłuży mi kilka lat ".
Skoro nie wiesz jak sprawdzić stan licznika to na jakiej podstawie twierdzisz że był wyzerowany?
Widzę że na stronie producenta można pobrać podręcznik. W sklepie można poprosić o wyciągnięcie instrukcji z pudełka.
Moim zdaniem ten tv był z wystawy i w momencie zakupu miał wyświecone kilka tysięcy godzin. Zupełnie nie widzę co tu zawinił jakikolwiek producent sprzętu. Sprawdź z tyłu, kiedy ten tv był wyprodukowany i policz sobie godziny pracy sklepu * ilość miesięcy od daty produkcji.
Pozdrawiam
Huzar
FremenPL napisał:Witam
Mam juz w domu TV!!!
Wiec po kolei...
Skorzystałem z praw klienta ... oddałem TV do sklepu i sklep chcac niechcac (tu musze powiedziec ze MediaMarkt zachowało sie z klasa i bez problemowo uznało moje roszczenia!!!! polecam takie sklepy!!!)
Witam,
takie samo podejście mam do MM.
Nie lubię ich reklam, ale wszystko tam kupuję i chociaż już kilka razy wymieniałem sprzęty (głównie tv) - bez żadnych problemów - nigdy się nie zawiodłem.
Zawsze można wynegocjować niższą cenę, która jest zazwyczaj i tak wyższa niż w necie, ale wolę zobaczyć, kupić i sam zabrać swój sprzęt wiedząc, że mogę ewentualnie zwrócić w określonym czasie.
Nie interesują mnie zakupy na odległość (mimo tzw. 10 dni na odstąpienie od umowy) gdy mam oszczędzić np. 500pln-800pln, gdyż w ogólnym rozrachunku np. przez pół roku i tak stracę na tv np. 3000-4000pln jak bym chciał odsprzedać.
Wg mnie ryzyko i niepewność nie warte tej różnicy.
O transporcie kurierem (wiem z doświadczenia jak dbają o paczki) nie wspomnę.
Super, że udało Ci się załatwić sprawę
Pzdr
Jacek