Uwaga na SONY KDS-55A200

FremenPL

New member
aaaa zaponialem dodac sklep musi ustawowo w ciagu 14dni dac negatywna lub pozytywna odpowiedz...brak odpowiedzi oznaczy..sami juz wiecie:D
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Kolego muszę Cię zmartwić ale bardzo wiele osób zna tutaj swoje podstawowe prawa czym Ty zdajesz się być bardzo podniecony i zdziwiony - teraz jest już jasnym dlaczego.

Z niezgodności towaru z umową korzystałem już ponad rok temu z dobrym skutkiem :)

I nie ma się co nigdzie chować bo na razie jeszcze nic nowego nie powiedziałeś i guzik załatwiłeś.

Śmiesznym jest co piszesz: "PEWNIE NIKT Z WAS NIE WIEDZIAL" LOL - to Ty nie wiedziałeś i po prostu mierzysz wszystkich swoją miarą niewiedzy.

Pozdrawiam,
 

FremenPL

New member
Masta_J napisał:
Kolego muszę Cię zmartwić ale bardzo wiele osób zna tutaj swoje podstawowe prawa czym Ty zdajesz się być bardzo podniecony i zdziwiony - teraz jest już jasnym dlaczego.

Z niezgodności towaru z umową korzystałem już ponad rok temu z dobrym skutkiem :)

I nie ma się co nigdzie chować bo na razie jeszcze nic nowego nie powiedziałeś i guzik załatwiłeś.

Śmiesznym jest co piszesz: "PEWNIE NIKT Z WAS NIE WIEDZIAL" LOL - to Ty nie wiedziałeś i po prostu mierzysz wszystkich swoją miarą niewiedzy.

Pozdrawiam,

skoro wiedziales to czemu tak uparcie wciskales ze nie mam ŻADNYCH SZANS!!!! bylo zachowac sie... i podpowiedziec ze istniej taka forma a nie probowac wykazywac swoja ...wyzszosc i watpliwa wiedze.. nie kazdy jest pracownikiem SONY... lub innej firmy tego typu zeby znac wszystkie prawa ... wiekszosc tu obecnych sie ze mna z tym zgodzi ze nie miala o takiej formie reklamacji pojecia! ja przynajmniej chce pomoc innym a nie udawac alfe i omege (watpliwej jakosci)
 
Ostatnia edycja:

Masta_J

Active member
Bez reklam
Kolego teraz to już zaczynasz bredzić.

Moim zdaniem tym sposobem również nic nie załatwisz więc nie było o czym pisać, proste nie? Dla niektórych proste...

Nie wykazuje tutaj nigdzie swojej wyższości, jeśli już coś to Twoją ignorancję i niewiedzę :cool: a to duża różnica.

Także z łaski swojej nie pisz mi o wątpliwej wiedzy i tym podobnych, błagam.

Pokaż mi tą większość, która się z Tobą zgodzi bo coś jej nie widać - każdy kto choć troszkę czyta to forum wie o niezgodności towaru z umową bo była ona opisywana w WIELU miejscach na tym forum.

Pozdrawiam,
 

MJot

Member
ostra wymiana zdań,
komentując zachowanie serwisu Sony w sprawie żarówki napiszę tak:
zachowanie pracowników tego serwisu od strony "ludzkiej" jest karygodne, podejście wyłącznie biurokratyczne, gdyby wykazali odrobinę zdrowego rozsądku, to mogli zaproponować rozwiązanie polubowne oczywiście uzgodnione z Użytkownikiem, bo rację ma Masta_J - żarówka nie musi wyświecić 8000rbh, ale ze względu na jej cenę serwis powinien być przygotowany na sytuacje awaryjne w okresie gwarancji a nie zwyczajnie kopać klienta w tyłek,
Szanowni Forumowicze, wszystko zależy od ludzi, którzy w danym serwisie pracują, a nie od tego jakiej jest on firmy!
wiem co piszę, bo mam do czynienia z serwisem (na szczęście nie są to artykuły konsumpcyjne)
natomiast w tym konkretnym przypadku bardzo prawdopodobna jest sytuacja opisana przez Cezarh, że tv świecił wcześniej i wyzerowano mu licznik
 

FremenPL

New member
dzieki za wsparcie, ale koncze juz ta bezoowocna polemike z kolega M... (zawsze znajda sie oportunisci i ignoranci, no coz takich ludzi tez trzeba zrozumiec) i bede na bierzaca informowal jaki postep w sprawie... forum ma pomagac min. nam urzytkownikom, w odpowiednim wyborze towaru i ostrzegac przed nieuczciwymi firmami .. mam nadzieje ze ... to co tu opisalem przynajmniej niektorym pomoglo lub wstrzymalo przed podjeciem decyzji o zakupie tego typu TV od SONY
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Ależ Panowie ja nie mam na celu nikogo zniechęcać.

Ale taki już jestem, że patrzę trzeźwo na świat i na trzeźwo oceniam możliwości w tej sprawie - moim zdaniem są one bardzo marne.

Powiem Wam, że swego czasu KDS 55" był moim głównym faworytem przy wyborze TV - ale decydując się na taką technologię nie mogłem być nieświadomy jej wad.
Liczyłem się z tym, że dostaję ekran 55" FULL HD za cenę o kilka tysięcy niższą niż bardziej płaski odpowiednik w plaźmie lub LCD.

Ha, owszem, ale coś za coś - miałem świadomość loterii z lampą i w pełni świadomie liczyłem się z konsekwencjami.

Na szczęście płaszczaki szybko zeszły z ceny i wybór nie był już taki jednoznaczny jak wcześniej.

Co więcej na prezentacji w domu miałem a jakże telewizor tylnoprojekcyjny JVC HD-ILA 58" i gdybym go wybrał to temat lampy znałem od podszewki.
Na szczęście ciut mniejsza plazma zabiła wszystko inne obrazem i wybór znowu stał się jednoznaczny :)

Od dłuższego czasu Sony już nie produkuje TV tylkoprojekcyjnych także ostrzegać raczej nie ma kogo i o czym.

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

FremenPL

New member
MJot napisał:
ostra wymiana zdań,
komentując zachowanie serwisu Sony w sprawie żarówki napiszę tak:
zachowanie pracowników tego serwisu od strony "ludzkiej" jest karygodne, podejście wyłącznie biurokratyczne, gdyby wykazali odrobinę zdrowego rozsądku, to mogli zaproponować rozwiązanie polubowne oczywiście uzgodnione z Użytkownikiem, bo rację ma Masta_J - żarówka nie musi wyświecić 8000rbh, ale ze względu na jej cenę serwis powinien być przygotowany na sytuacje awaryjne w okresie gwarancji a nie zwyczajnie kopać klienta w tyłek,
Szanowni Forumowicze, wszystko zależy od ludzi, którzy w danym serwisie pracują, a nie od tego jakiej jest on firmy!
wiem co piszę, bo mam do czynienia z serwisem (na szczęście nie są to artykuły konsumpcyjne)
natomiast w tym konkretnym przypadku bardzo prawdopodobna jest sytuacja opisana przez Cezarh, że tv świecił wcześniej i wyzerowano mu licznik
jesli to jest prawda to tym bardziej moge skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa tylko ze tym razem ...sklep bedzie odpowiadal a nie SONY.. w sumie dla mnie to bez znaczenia.... hm
 

FremenPL

New member
wracajac do stwierdzenia "zarowka" i tu jest ciekawostka... SONY chce wymienic LAMPE PROJEKCYJNA ktorej elementem jest ZAROWKA!!!!!! jest tu jakas niescislosc..! bo z tego co zdarzylem sie zorientowac LAMPA jest zespolem elementow (lustra, zarowka itp) I DLA POTWIERDZNIE POWIEM ZE NA e-bay widzialem ZAROWKE DO LAMPY!!!!!!!!!! cos tu nie gra wiec nie mozna podciagac lampy pod zarowke!! spotkalem tez w sklepie wysylkowym taka zarowke za 134 usd!!!!!!!! a SONY chce 1200,-zl wiec czuje pismo nosem ze padlo cos wiecej ale chca wykorzystac zapis o zarowce!!!! w sumie teraz martwi sie sklep! ale jest to dosc ciekawe! nie che korzystac z gwarancji tylko z niescislosci...
 
Ostatnia edycja:

rees

Member
jezuu nie bylo mnie kopa lat na sekcji RPTV a tu jakies krzykacze sie pojawiaia :) A stara ekipa KDFowcow jeszcze sie trzyma czy juz wszyscy kupili panele? Pozdrowki
 

Huzar

New member
Telewizor pewnie był z wystawy i w atrakcyjnej cenie więc o co ten szum. Kup sobie żarówke lub lampę w stanach i tak wyjdziesz na swoje. Ile zapłaciłeś za ten tv? Sprawdzałeś licznik lamy przy zakupie?

Pozdrawiam
Huzar
 

FremenPL

New member
Witam
Mam juz w domu TV!!!
Wiec po kolei...
Skorzystałem z praw klienta ... oddałem TV do sklepu i sklep chcac niechcac (tu musze powiedziec ze MediaMarkt zachowało sie z klasa i bez problemowo uznało moje roszczenia!!!! polecam takie sklepy!!!) dokonal naprawy nieodpłatnie!! (czyli wymiany lampy- zarówki jak to okresla SONY)
Zawidłem sie na SONY ale w moich oczach zyskało MediaMarkt tak szybko i bezproblemowo usuneli usterke ze bylem zdziwiony (zawsze mozna bylo przeciagac itd .. chociaz i tak bylem na wygranej pozycji po rozmowach z prawnikiem).. wiec od siebie polecam takie sklepy gdzie nie ma kombinacji i prob oszukania klienta (jak to czyni taka firma jak SONY). Jeszcze raz przypominam nie korzystajcie z gwarancji!!!! korzystajcie z umowy konsumenckiej!!!! tu macie wieksze prawa ... wiem bo sam to przeszedlem... (dla ciekawostki powiem co dzis mi chlopaki z serwisu powiedzieli.. hi hi "jak sie panu to udalo.. -tu wyjasnilem im z czego skorzystalem- byli zdziwieni i sami powiedzieli "dobrze jest o takim prawie wiedziec" .. i w trakcie rozmowy mowia "ciekawe co by powiedzial klient ktory musial zaplacic dzis za lampe 2300,- ha ha, gdyby wiedzial ze ma swoje prawa i niepotrzebnie wybuli kase.." , wiec widac z tego ze swiadomosc ludzi o swoich prawach jest niska (sam o tym nie wiedzialem!)), dlatego chcialbym zeby moj przypadek pomogl innym w podobnych sytuacjach. Mi sie udalo wbrew sceptycznym i zlosliwym uwagom niektorych forumowiczy ha ha i co teraz powiedza forumowi mądrale pokroju M.... !!!
 
Ostatnia edycja:

FremenPL

New member
Huzar napisał:
Telewizor pewnie był z wystawy i w atrakcyjnej cenie więc o co ten szum. Kup sobie żarówke lub lampę w stanach i tak wyjdziesz na swoje. Ile zapłaciłeś za ten tv? Sprawdzałeś licznik lamy przy zakupie?

Pozdrawiam
Huzar

To nie jest wazne czy wydalem 1000 czy 2000 czy 5000, wazne jest to ze nie mozna dawac sie kopac w 4 litery "bo kupilem w promocji i musze siedziec cicho.." ten model nie jest juz produkowany i wiadomo promocja jest bo musi byc i tyle wiec to jest moja odpowiedz na twoje pytanie.. no chyba ze cie stac na... kupowanie lamp za 1200, co 3 miesiace sorki ale mysle ze wiekszoc mysli tak jak ja.. a co do licznika .. po pierwsze nie jest miom sensem zycia siedziec i czytac fora i analizowac szczegóły elektroniki danych modeli, jestem zwykłym urzytkownikiem ktory chce miec dobra jakosc za dobra cene i dobra gwarancje i miec pewnosc ze sprzet posłuży mi kilka lat . Licznik ..hm byl wyzerowany i dzis tez jeszcze nie sprawdzilem jego stanu.. a dwa w instrukcji nie jest to opisane jak go sprawdzic (moze sie myle ale nie znalzlem takiego zapisu..musze jeszcze raz ja przewertowac..) i jak sam widzisz... czy masz mozliwosc w sklepie czy w innym miejscu miec dojscie do instrukcji??? i ja przeanalizowac?? sorka dzis to i ja wiem ze takie dane i ze mozna je sprawdzic jakos.. pozdro
 
Ostatnia edycja:

Huzar

New member
FremenPL napisał:
To nie jest wazne czy wydalem 1000 czy 2000 czy 5000, wazne jest to ze nie mozna dawac sie kopac w 4 litery "bo kupilem w promocji i musze siedziec cicho.." ten model nie jest juz produkowany i wiadomo promocja jest bo musi byc i tyle wiec to jest moja odpowiedz na twoje pytanie.. no chyba ze cie stac na... kupowanie lamp za 1200, co 3 miesiace sorki ale mysle ze wiekszoc mysli tak jak ja.. a co do licznika .. po pierwsze nie jest miom sensem zycia siedziec i czytac fora i analizowac szczegóły elektroniki danych modeli, jestem zwykłym urzytkownikiem ktory chce miec dobra jakosc za dobra cene i dobra gwarancje i miec pewnosc ze sprzet posłuży mi kilka lat . Licznik ..hm byl wyzerowany i dzis tez jeszcze nie sprawdzilem jego stanu.. a dwa w instrukcji nie jest to opisane jak go sprawdzic (moze sie myle ale nie znalzlem takiego zapisu..musze jeszcze raz ja przewertowac..) i jak sam widzisz... czy masz mozliwosc w sklepie czy w innym miejscu miec dojscie do instrukcji??? i ja przeanalizowac?? sorka dzis to i ja wiem ze takie dane i ze mozna je sprawdzic jakos.. pozdro

Ja swojego KDS-a też kupiłem w markecie elektronicznym. Pierwsze co zrobiłem to poprosiłem w sklepie o pilota i sprawdziłem licznik. Wybacz ale dla mnie to tak samo jak przy zakupie samochodu, licznik też może być przekręcony ale na pewno na niego popatrze. Na przyszłość możesz nie mieć tyle szczęscia co tym razem, moim zdaniem w sądzie przegrał byś sprawę, sugeruję zastosować ostrożniejsze podejście przy zakupach.

Zobacz jak to co piszesz, brzmi w odniesieniu do motoryzacji:
"nie jest miom sensem zycia siedziec i czytac fora i analizowac szczegóły motoryzacyjne (elektroniki) danych modeli, jestem zwykłym urzytkownikiem ktory chce miec dobra jakosc za dobra cene i dobra gwarancje i miec pewnosc ze sprzet posłuży mi kilka lat ".

FremenPL napisał:
Licznik ..hm byl wyzerowany i dzis tez jeszcze nie sprawdzilem jego stanu.. a dwa w instrukcji nie jest to opisane jak go sprawdzic (moze sie myle ale nie znalzlem takiego zapisu..musze jeszcze raz ja przewertowac..)
Skoro nie wiesz jak sprawdzić stan licznika to na jakiej podstawie twierdzisz że był wyzerowany?

FremenPL napisał:
i jak sam widzisz... czy masz mozliwosc w sklepie czy w innym miejscu miec dojscie do instrukcji??? i ja przeanalizowac??
Widzę że na stronie producenta można pobrać podręcznik. W sklepie można poprosić o wyciągnięcie instrukcji z pudełka.

Moim zdaniem ten tv był z wystawy i w momencie zakupu miał wyświecone kilka tysięcy godzin. Zupełnie nie widzę co tu zawinił jakikolwiek producent sprzętu. Sprawdź z tyłu, kiedy ten tv był wyprodukowany i policz sobie godziny pracy sklepu * ilość miesięcy od daty produkcji.

Pozdrawiam
Huzar
 

FremenPL

New member
Huzar napisał:
Ja swojego KDS-a też kupiłem w markecie elektronicznym. Pierwsze co zrobiłem to poprosiłem w sklepie o pilota i sprawdziłem licznik. Wybacz ale dla mnie to tak samo jak przy zakupie samochodu, licznik też może być przekręcony ale na pewno na niego popatrze. Na przyszłość możesz nie mieć tyle szczęscia co tym razem, moim zdaniem w sądzie przegrał byś sprawę, sugeruję zastosować ostrożniejsze podejście przy zakupach.

Zobacz jak to co piszesz, brzmi w odniesieniu do motoryzacji:
"nie jest miom sensem zycia siedziec i czytac fora i analizowac szczegóły motoryzacyjne (elektroniki) danych modeli, jestem zwykłym urzytkownikiem ktory chce miec dobra jakosc za dobra cene i dobra gwarancje i miec pewnosc ze sprzet posłuży mi kilka lat ".

Skoro nie wiesz jak sprawdzić stan licznika to na jakiej podstawie twierdzisz że był wyzerowany?


Widzę że na stronie producenta można pobrać podręcznik. W sklepie można poprosić o wyciągnięcie instrukcji z pudełka.

Moim zdaniem ten tv był z wystawy i w momencie zakupu miał wyświecone kilka tysięcy godzin. Zupełnie nie widzę co tu zawinił jakikolwiek producent sprzętu. Sprawdź z tyłu, kiedy ten tv był wyprodukowany i policz sobie godziny pracy sklepu * ilość miesięcy od daty produkcji.

Pozdrawiam
Huzar

sorka ale nie chce mi sie juz udowadniac wyzszosci swiat bozego narodzenia nad... itd itd....
fakt jest faktem ze nie masz racji ale nie chce mi sie tutaj znowu toczyc bezsensowne boje gdyby tak bylo (ze nie mam racji ) to taka siec jak MM nie zrobila by tego za darmo..sorki ale nie masz racji a kto ma racje to sami widzicie po efekcie jaki osiagnalem dzieki tym ktorzy mysla podobnie jak ja :D
pozdrawiam
 

RheeTCT

New member
Gratulacje za upór,zaradność i skuteczność.Dzięki Twojemu "przypadkowi" sporo osób się wiele nauczyło i jeszcze wiele innych się nauczy -czytając w przyszłości.
Pozdrawiam
 

jacek76

New member
FremenPL napisał:
Witam
Mam juz w domu TV!!!
Wiec po kolei...
Skorzystałem z praw klienta ... oddałem TV do sklepu i sklep chcac niechcac (tu musze powiedziec ze MediaMarkt zachowało sie z klasa i bez problemowo uznało moje roszczenia!!!! polecam takie sklepy!!!)

Witam,

takie samo podejście mam do MM.
Nie lubię ich reklam, ale wszystko tam kupuję i chociaż już kilka razy wymieniałem sprzęty (głównie tv) - bez żadnych problemów - nigdy się nie zawiodłem.
Zawsze można wynegocjować niższą cenę, która jest zazwyczaj i tak wyższa niż w necie, ale wolę zobaczyć, kupić i sam zabrać swój sprzęt wiedząc, że mogę ewentualnie zwrócić w określonym czasie.
Nie interesują mnie zakupy na odległość (mimo tzw. 10 dni na odstąpienie od umowy) gdy mam oszczędzić np. 500pln-800pln, gdyż w ogólnym rozrachunku np. przez pół roku i tak stracę na tv np. 3000-4000pln jak bym chciał odsprzedać.
Wg mnie ryzyko i niepewność nie warte tej różnicy.
O transporcie kurierem (wiem z doświadczenia jak dbają o paczki) nie wspomnę.
Super, że udało Ci się załatwić sprawę
Pzdr
Jacek
 

Huzar

New member
Sugerował bym zmienić tytuł posta na:
"Sprzedawco - Uwaga na FremenPL"

FremenPL, trafiłeś na miękkiego kierownika w MM, któremu nie chciało się boksować. I tylko tyle udowadnia fakt, że udało ci się coś od nich wyrwać.

EOT
Huzar
 
Do góry