Uwaga na Loewe

Goliat

New member
Bez reklam
Nie no Panowie i Panie :D chyba każdy z nas czyta inne części forum a tu zbiera mixa.
TV Nemos miałem 2 miesiące i zwróciłem go ze względu na niezgodność ze specyfikacją na stronie DSV i w katalogach które firmował w/w.
W międzyczasie kineskop zaczynał wykonywać plecy :( tzn. przy rannym odpalaniu (zimnego TV) elektrody (czyt.działa) kleiły się powodując powstawanie w narożnikach ekranu kolorowych plam,obraz ściemniał się po czym następował strzał (elektrody) pusczały i obraz wracał do normy.....powtarzało się to cyklicznie co 40-50 minut.
NIE JEST TO PROBLEM DWÓCH OSÓB !!!
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic394033-0.html proszę to jest link że ten temat dotyczy tak szerokiej liczby użytkowników że SZOK :(
Naprawde trudno mówić o produktach tej manufaktury (LCD,PDP) gdyż są one za krótko na rynku (przynajmniej naszym) w poprzednim wątku napisałem że będziemy mogli to ustalić za kilka wiosen.
Zazdroszczę Loewe tylu obrońców (myślę że bezinteresownych ;) )
Pozdrawiam.
 

GIMI

New member
Hej

Goliath - w takim razie rozumiemy, ze odzyskales pieniadze za TV i dla Ciebie wlasciwie nie ma sprawy, a kupiles sobie Hitachi (jak w stopce Twoich postow)? Rozumiemy rowniez, ze ze zwrotem nie miales zadnych problemow? To chyba mimo wszystko dobrze swiadczy o firmie, tym bardziej jak piszesz, ze TV miales okolo 2 miesiecy?

Mimo wszystko to dziwne ze 2 czy 3 egzemplarze TV wplywaja na wizerunek calosci, a Salmon gdzie moze, wpisuje ze mu sie nie podoba i wszystko jest do dupy... Poza tym czemu wlasciwie obwiniac Loewe za Philipsa ;), skads musieli w koncu brac kineskopy. Ta era jest jednak za nami.
Miejmy nadzieje, ze panele LCD i PDP beda pozbawione wad.

Pozdrawiam

GIMI
 

Goliat

New member
Bez reklam
GIMI napisał:
Hej

Goliath - w takim razie rozumiemy, ze odzyskales pieniadze za TV i dla Ciebie wlasciwie nie ma sprawy, a kupiles sobie Hitachi (jak w stopce Twoich postow)? Rozumiemy rowniez, ze ze zwrotem nie miales zadnych problemow? To chyba mimo wszystko dobrze swiadczy o firmie, tym bardziej jak piszesz, ze TV miales okolo 2 miesiecy?

Mimo wszystko to dziwne ze 2 czy 3 egzemplarze TV wplywaja na wizerunek calosci, a Salmon gdzie moze, wpisuje ze mu sie nie podoba i wszystko jest do dupy... Poza tym czemu wlasciwie obwiniac Loewe za Philipsa ;), skads musieli w koncu brac kineskopy. Ta era jest jednak za nami.
Miejmy nadzieje, ze panele LCD i PDP beda pozbawione wad.

Pozdrawiam

GIMI
Tak odkręciłem w czerwcu a pieniążki wróciły we wrześniu :D gdyż DSV chciał usczęśliwić sklep w którym kupiłem w naturze ;) (zamówieniem w towarze :( ) ale się nie dałem i w końcu dostałem swój cash :D
TV miał 2 miesiące bo tyle czasu walczyłem o zwrot kasy (telefony,maile a także pomoc pewnego miłego Pana uczulonego na tą markę ;) )
Teraz mogę się pośmiać ale przez wakacje nie było mi wesoło ;)
Ciekawi mnie fakt ilu faktycznych właścicieli produktów tej marki bierze udział w tej dyskusji a ilu zainteresowanych sprzedażą tych urządzeń.
Chciałem się podzielić swoimi doświadczeniami gdyż w momencie podjęcia decyzji byłem ślepo zauroczony magią tej marki a to że się sparzyłem i bezinteresownie opisałem temat no to sorki.... widzę że tutaj naprawdę wypada wzdychać och-ach i plusować "wybrańcom" a nie dzielić się ze współużytkownikami forum ..... szkoda :(
I naprawdę aż trudno uwierzyć że kilkanaście stron na elektrodzie to dwóch-trzech niezadowolonych użytkowników ...... no ale jak się wyrywa z kontekstu to tak wychodzi............w końcu nasz wódz powiedział że nikt nam nie wmówi że białe jest białe a czarne- jest czarne ;)
Pozdrawiam.
 

jarwisz

New member
Bez reklam
Goliat napisał:
Chciałem się podzielić swoimi doświadczeniami gdyż w momencie podjęcia decyzji byłem ślepo zauroczony magią tej marki a to że się sparzyłem i bezinteresownie opisałem temat no to sorki.... widzę że tutaj naprawdę wypada wzdychać och-ach i plusować "wybrańcom" a nie dzielić się ze współużytkownikami forum ..... szkoda
myślę @Goliat że nie jest tak żle jak myślisz ....i tych paru klientów Loewe jednak straciło czytając cały ten wątek albo przynajmniej da im to do myślenia.
A przecież głównie o to chodzi.Nie kupuj w ciemno - przemyśl decyzję.

pozd
 

saltom

New member
witam,

dziekuje za dolaczanie sie do watku wszystkim tym ktorzy nadal gloryfikuja Loewe a takze tym ktorzy poznali "markowe" Loewe.

Jak wynika z tego watku oraz jak wynika z wielu innych Loewe mialo dobra opinie na rynku ktora w miare uplywu czasu traci. Dobrze ze POLACY maja swoje zdanie i nie daja sie zwiesc sloganom reklamowym i tym z katalogow.

faktycznie bylo tak jak ktos wspomnial w swoim poscie: Loewe zaczal sie sypac systematycznie po pierwszej naprawie ( ktora byla o ile dobrze pamietam jeszcze w trakcie trwania gwarancji ).

wazne abyscie dokonujac wyboru w sklepach tych real czy wirtualnych, czytajac katalogi, czytajac piekne kolorowe magazyny ktore naglasniaja propagande reklamowa markowych firm ( czesto sa to atrykuly sponsorowane o czym sie nie wspomina ) mieli na uwadze ze urzadzenia Loewe mimo ze piekne w design to niestety gdzies w podswiadomosci przygotujcie sie na serwisy, naprawy i rozczarowanie!

serdecznie pozdrawiam

milego dnia i weekendu :)

saltom
 

saltom

New member
pikolino co maja kropelki do urzadzen Loewe?:)

wyrazaj swoje opinie o urzadzeniach Loewe a nie o nadawcach postu:)

pozdrawiam serdecznie

saltom
 

saltom

New member
ar2:)

chetnie odpowiem na Twoje pytanie mimo ze wydaje mi sie ono retorycznym :)

LCD Loewe widzialem jedynie w sklepach! nie moge zajac stanowiska co do jakosci obrazu gdyz wiadomym jest jak podlaczane sa dziesiatki TV do zrodla syngnalu.

nawet jakby obraz z Loewe mnie zachwycil to "historia lubi sie powtarzac" :)

ar2 a jaki TV masz w domu? czy jest to Loewe?

jednak zaraz dlaczego piszemy o LCD w watku o CRT? :)

serdecznie pozdrawiam

saltom
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
ale dziekuje za potwierdzenie ze "SUPER" marka Loewe nie ma wlasnego serwisu

Prawie wszystko co wybrałeś nie ma serwisu w Polsce.

Źrodlo dzwieku: Yamaha DVD S795 (zloto/drewno).........brak serwisu Yamaha
Wzmacniacz: Yamaha AV DSP A2 (zloto/drewno)...........bak serwisu Yamaha
Nagłośnienie:
Front: B&W DM 603 S2,............................................brak serwisu B&W
Central: B&W LCR6S2,..............................................brak serwisu B&W
Rear: B&W 602 S2,..................................................brak serwisu B&W
Sub: B&W ASW 2000................................................brak serwisu B&W
Okablowanie: Pristine R30 ( tasma z srebra )
Interkonekt analog: Pristine R30 ( tasma z srebra )
Interkonekt cyfrowy: PSC Litz II
Kondycjoner: ESA Q221
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Pytam o LCD ponieważ wydajesz opinie na także na temat LCD tego producenta, skoro nie miałeś styczności z takim asortymentem to proszę nie wprowadzać innych użytkowników w błąd.

Ja nie miałem do czynienia z telewizorami CRT LOEWE i po lekturze wszystkich wątków, nie będę polecał tych produktów.

Obecnie w domu nie mam żadnego telewizora, a takie aluzje to proponuje zachować dla siebie.
 

Marcin_G

New member
A w przypadku Loewe to nie ma?
Wybacz, ale jeżeli pisząc o serwisie Yamaha masz na myśli centralę w Warszawie, to chyba nie mamy już o czym dalej rozprawiać. Jak próbowałem naprawić swój amplituner Yamahy to żaden serwis w Trójmieście nie chciał się tego podjąć, tłumacząc to tym że w przypadku zamówienia nowego elementu, trzeba to robić przez centralę co może trwać w nieskończoność. Natomiast centralny serwis w Warszawie powiedział że i owszem mogę im wysłać sprzęt ale czy oni go naprawią tu już inna sprawa, bo oczywiście szumy mogą być w normie, ale na jakim poziomie przewiduje firma szumy to już się nie dowiedziałem bo to tajemnica. Więc jak tak wygląda serwis znanej MARKI to ja dziękuję za taką MARKĘ.
Co do serwisu Loewe, to zadzwoniłem w piątek a we wtorek przyjechano po telewizor i zabrano go do serwisu. O ile mi wiadomo to jest to autoryzowany serwis Loewe, zresztą jest ich kilka w kraju. Więc Twoja teoria o braku serwisu Loewe w Polsce ma się nijak do rzeczywistości. Zresztą nawet na tym forum czytałem o bardzo dobrej obsłudze serwisu Loewe z Poznania.
Tutaj możesz poczytać o serwisie "byle jakiej" marki Loewe. Wszystkim życzę aby gdy będą już musieli wysłać TV do serwisu zostali w taki sposób potraktowani.
 
Ostatnia edycja:

saltom

New member
Marcin_G napisał:
Wszystkim życzę aby gdy będą już musieli wysłać TV do serwisu zostali w taki sposób potraktowani.

moze sie nie zrozumielismy w kwesti serwisu i byc moze to kwestia kto? i jak? definiuje serwis.

natomiast musze byc fear i przyznac ze takze serwis ktory dokonywal w moim Loewe byl natychmiastowy i absolutnie nic nie moge zlego powiedziec/napisac na temat serwisu w Poznaniu ktory dokonywal napraw w moim TV! Takze zycze wszystkim aby serwisy dzialaly jak ten z ktorym mialem przyjemnosc wspolpracowac ( serwis Sontronic - Poznan ).

nie doradzam ale sprawdz moze pomoga ci w Lodzi z Yamaha? http://www.audiostereo.pl/sklepy.html?ids=10 ( pod tym adresem takze kilka info o serwisie i salonie )

zapewne daleko Gliwice - ale slyszalem takze o dobrym serwisie ( dane moge zdobyc od Przyjaciela ktory takze ma Yamaha ) - gdy corka "wcisnela" kopulke wysokotonowego w B&W doslownie blyskawicznie naprawiono mi co ciekawe gratis mimo ze wina byla "moja" czytaj kochanej coreczki :)

serdecznie pozdrawiam

saltom
 

Goliat

New member
Bez reklam
Marcin_G napisał:
A w przypadku Loewe to nie ma?
Wybacz, ale jeżeli pisząc o serwisie Yamaha masz na myśli centralę w Warszawie, to chyba nie mamy już o czym dalej rozprawiać. Jak próbowałem naprawić swój amplituner Yamahy to żaden serwis w Trójmieście nie chciał się tego podjąć, tłumacząc to tym że w przypadku zamówienia nowego elementu, trzeba to robić przez centralę co może trwać w nieskończoność. Natomiast centralny serwis w Warszawie powiedział że i owszem mogę im wysłać sprzęt ale czy oni go naprawią tu już inna sprawa, bo oczywiście szumy mogą być w normie, ale na jakim poziomie przewiduje firma szumy to już się nie dowiedziałem bo to tajemnica. Więc jak tak wygląda serwis znanej MARKI to ja dziękuję za taką MARKĘ.
Co do serwisu Loewe, to zadzwoniłem w piątek a we wtorek przyjechano po telewizor i zabrano go do serwisu. O ile mi wiadomo to jest to autoryzowany serwis Loewe, zresztą jest ich kilka w kraju. Więc Twoja teoria o braku serwisu Loewe w Polsce ma się nijak do rzeczywistości. Zresztą nawet na tym forum czytałem o bardzo dobrej obsłudze serwisu Loewe z Poznania.
Tutaj możesz poczytać o serwisie "byle jakiej" marki Loewe. Wszystkim życzę aby gdy będą już musieli wysłać TV do serwisu zostali w taki sposób potraktowani.
Przepraszam że jeszcze wtrącę swoje 5 groszy (już nie ponarzekam na Loewe :D ).
To że DSV udało się podpisać kontrakt z serwisem fabrycznym Sony (od lat) i wielu markowych produktów o niczym nie świadczy http://www.sontronic.com.pl/ sam korzystałem z tego serwisu (Sony :( ) i nigdy nie mogłem narzekać ale gloryfikowanie go że to niby zasługa Loewe to już gruba przesada - w tym przypadku firmie DSV udało się podpisać umowę z profesjonalną firmą !!!!!
Pozdrawiam.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
polecam nowe - sprawdzone - telewizory Loewe . Jakość rewelacyjna.
Pytaj o Loewe jeśli chcesz mieć sprawdzony , trwały i wyjątkowej urody telewizor. Nigdy się nie zawiodłem na tej marce. Więc z czystym sumieniem polecam.
www.loewe.de
pozdrawiam
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
@ Goliat Serwis to zupełnie odrębna sprawa, przynajmniej w wielu firmach w Polsce. Większość koncernów nie ma swoich serwisów, tylko są firmy (serwisy) które dostają autoryzacje, i tak się wszystko kręci, że 1 serwis naprawia kilka firm. Obstawiam, że Sony także działa na podobnych warunkach. Jest to rozwiązanie pozwalające zmniejszyć koszty dystrybutorów.
 

mrdiablin

New member
Jestem użytkownikiem, niedługo minie rok, telewizora Loewe Aventos 3981zw i muszę przyznać, że nie przysparza mi problemów. Zarówno obraz jak i dźwięk stoją na wysokim, mi odpowiadającym poziomie, a jeśli chodzi o jakość to lubię pomarudzić. Na chwilę obecną nie mam firmie LOEWE. nic do zarzucenia.
 

saltom

New member
Witam,

Minęło kilka dni i oto kilka dygresji z mojej strony:

  • Mojego zdania na temat Loewe nie zmieniłem i nie zmienię ( o dziwo to forum i inne nie wpłynęły na moje zdanie)
  • Dzisiaj nie zdecyduję się na zakup LCD czy plazma! W chwili, gdy ceny spadają z dnia na dzień, z tygodnia na tydzień uważam nie ma sensu! W wielu źródłach przeczytałem, że warto poczekać z wielu powodów:
    • Przełomowym rokiem 2007 będzie dla 50” – w sprzedaży przeważać będą 50” i więcej, wielu producentów rozpocznie intensyfikację sprzedaży w tym segmencie!
    • Wchodzenie hd TV istotnie powinno przyczynić się do spadku cen na odbiorniki z możliwością HD
  • Ostatnia ciekawostka: z zainteresowaniem czytam wszelkie info o LCD/plazma jednak forum to podsunęło mi pomysł, który rozważam i na chwilę obecną dokonuję eksploracji rynku PROJEKTOROW! Stwierdziłem, że skoro warunki mieszkaniowe mi na to pozwalają to bazą Kina Domowego powinien być PROJEKTOR a nie TV!
Serdecznie pozdrawiam

saltom

witam serdecznie,

decyzja zapadla i podstawa nie bedzie TV a dzecydowanie DLP projektor!

moze ktos podpowie mi jak? gdzie? sprzedaz moj TV Loewe Credo 7581 ZP Stratosmettalic ( z uszkodzonym kineskopem )?

serdecznie pozdrawiam

saltom
 

czokaj

New member
Mój kolega mawia zazwyczaj:
"Zadając pytanie, narażasz się...
na uzyskanie odpowiedzi."

Zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym obowiązkiem posiadacza takiego sprzętu (Twój TV, saltom) jest przekazanie go do podmiotu zbierającego zużyty sprzęt (np. sklepy sprzedające RTV, podmioty świadczęce usługi komunalne na terenie Twojego miasta, w oparciu o zezwolenie wójta, burmistrza, prezydenta). Zaletą takiego rozwiązania jest brak obowiązku uiszczenia opłaty za utylizację odpadu :) . Oczywiście pozostaje też np. Allegro (koniecznie w segmencie - uszkodzone).

Pozwolę sobie na mały komentarz.

W zasadzie odechciało mi się.

A tak na marginesie, co z tą Twoją stopką???
________
A świstak...
 
Do góry