Czyli możliwości są dwie, przy czym stawiam 99% na pierwszą:
1. Zaktualizowałeś do wersji 300, a dopiero wersja 400 rozwiązuje problem.
2. Jeśli w chwili zakupu miałeś wgrany soft 300 to zaktualizowałeś do 400. Ja jednak nie słyszałem, żeby ktoś miał w chwili zakupu (szczególnie, że kupowałeś już jakiś czas temu) wgrany soft 300 lub nowszy. Z reguły 100 lub 200.
I przypominam cały czas o jeszcze jednej kwestii. HDMI łączy 2 urządzenia. Problem może być również po drugiej stronie nawet, jeśli to drugie urządzenie z innym apmlitunerem chodziło. Mój przykład:
Kiedy miałem podpięty dekoder UPC (Cisco PVR HD) bezpośrednio do mojego Sharpa. Regularnie miałem problem z obrazem lub dźwiękiem. Po podłączeniu przez plastikowe KD Philipsa problemy ustały. Wniosek: Cisco żarło się z Sharpem. Teraz taki sam dekoder podłączam do Onkyo i znów coś od czasu do czasu się gryzie (po aktualizacji softu; tylko raz na jakiś czas). Jednocześnie, podłączona konsola PS3 nie ma żadnych problemów z Onkyo (nawet przed updatem). Zatem gdzie jest problem? W Onkyo, Sharpie, PS3 czy... Cisco?
Co się kłóci?
Onkyo - tylko z Cisco,
Sharp - tylko z Cisco,
PS3 - z niczym (aczkolwiek nie podłączam do Cisco),
Cisco - ZE WSZYSTKIM Z POWYŻSZYCH (wyjątek to stare KD Philips).
Zatem:
1. Kupowac Onkyo 616,
2. Aktualizować soft,
3. Jak sa problemy, sprawdzić czy kabel HDMI nie jest wadliwy,
4.* ... a na koniec może się okazać (jeśli nadal są błędy), że problem jest po stronie TV/BD/DVD/CD itp..
ewentualnie jeszcze 5. trafił Ci się wadliwy egzemplarz (co się trafia każdemu producentowi) -> wymień na nowy, po to masz gwarancję.
EDIT* ad pkt 4. Obiektywnie podchodząc, jest jeszcze możliwośc, że inne amplitunery nie są tak wrazliwe na "gryzące" się z nimi sprzety.