TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

mr_roba

Member
Każdy robi jak uważa.
Robiliśmy tam na plazmach i wszyscy do dzisiaj są zachwyceni !


Ja do tej pory używam w pokojach córek dwie plazmy Panasonica. Oba TV ponad 10 lat i zero wypaleń. Bez żadnych trików, a grały i grają bardzo dużo.
Moim zdaniem kluczem do sukcesu jest różnorodny materiał źródłowy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

graby

New member
pixel shift

Hey użytkownicy Philipsów 803/12 mam do was pytanie : czy zauważyliście po ostatniej aktualizacji że to zabezpieczenie pixel shift zaczyna agresywnie pochłaniać coraz większe obszary wyświetlanego obrazu ? Producent opisywał wcześniej do 8 pxl prawo lewo i do 4 góra dół - jak się dowiedziałem ten obszar został zwiększony podwójnie do 8 i 16pxl czego wynikiem jest tak jakby czarna ramka podwójnej grubości patrząc z daleka ... dodatkowo u mnie co kilka minut jak tv popracuje kwadrans zmienia się ona z cienkiej w grubą od razu a nie jak pisze producent co 80 sek o jeden pxl. Dajcie znać bo już nie wiem czy tylko ja to widzę, od jakiegoś czasu staram się to i nie tylko to reklamować i czekam na oficjalną odpowiedź i stanowisko od Kikiego.
 

Attachments

  • C4A4D1C2-42B2-4FF0-B131-8AB699BE7BDF.jpg
    C4A4D1C2-42B2-4FF0-B131-8AB699BE7BDF.jpg
    21,3 KB · Wyś: 41

mr_roba

Member
Przecież ostatnia aktualizacja była chyba już jakiś czas temu.
Co do zwiększenia ramki nie zauważyłem. Przyjrzę się. Choć z drugiej strony skoro nie zauważyłem to nie ma co się doszukiwać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

graby

New member
czyli mogę przypuszczać, że jest dokładnie jak myślałem - mam wadliwą sztukę resetowaną serwisowo do ustawień fabrycznych i z wymienioną płytą główną. Tv był w serwisie głównie z problemami brzęczącego tylnego panelu wpadającego w rezonans od basu ale oczywiście z obrazem niczego nie stwierdzili a brzęki się zmniejszyły z jednej strony i po dwóch tygodniach wrócił w takim samym stanie - tzn z małymi ryskami od wycierania chyba szmatą na matrycy...
 

mr_roba

Member
czyli mogę przypuszczać, że jest dokładnie jak myślałem - mam wadliwą sztukę resetowaną serwisowo do ustawień fabrycznych i z wymienioną płytą główną. Tv był w serwisie głównie z problemami brzęczącego tylnego panelu wpadającego w rezonans od basu ale oczywiście z obrazem niczego nie stwierdzili a brzęki się zmniejszyły z jednej strony i po dwóch tygodniach wrócił w takim samym stanie - tzn z małymi ryskami od wycierania chyba szmatą na matrycy...


Mi też brzęczało. Ale powód był bardziej prozaiczny. Router mi spadł niżej i dotykał głośników. Jak bylobwiecej basu to brzeczalo i charczało. Najadłem się dużo strachu. A że za TV trzymam mnóstwo okablowania i urządzeń to inna sprawa :)
38788bdaa73e46c85d355a22435f38d8.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Kombitbis

New member
Witam potrzebowałbym waszej rady , ponad rok temu kupilem Philipsa 55 Oled 803/12 , przez rok nic sie nie działo , w grudniu 2019 lub styczniu 2020 zaktualizowałem oprogramowanie do TPM171E_R.107.001.101.002 i zauwazylem od ok miesiąca lutego ,że tv częściej niż zwykle praktycznie co 2-3 dni wyświetlał komunikat ,aby usunąć pozostałości na ekranie , po usunięciu pozostałości od ok 2 tyg zauważam przy dole ekranu 3-4 poziome linie jakby koloru niebieskiego szczególnie widać je gdy na ekranie wyświetlany jest kolor żółty lub czerwony .Tv używany standardowo wiadomosci , filmy itp
 

Attachments

  • 96DD674D-96A0-4F9D-BC59-21AEFA31B803.jpg
    96DD674D-96A0-4F9D-BC59-21AEFA31B803.jpg
    32,8 KB · Wyś: 53
  • F8EFC1C9-5DAA-40A7-95CD-AA4C94539E0B.jpg
    F8EFC1C9-5DAA-40A7-95CD-AA4C94539E0B.jpg
    25,9 KB · Wyś: 56
Ostatnia edycja:

mr_roba

Member
Witam potrzebowałbym waszej rady , ponad rok temu kupilem Philipsa 55 Oled 803/12 , przez rok nic sie nie działo , w grudniu 2019 lub styczniu 2020 zaktualizowałem oprogramowanie do TPM171E_R.107.001.101.002 i zauwazylem od ok miesiąca lutego ,że tv częściej niż zwykle praktycznie co 2-3 dni wyświetlał komunikat ,aby usunąć pozostałości na ekranie , po usunięciu pozostałości od ok 2 tyg zauważam przy dole ekranu 3-4 poziome linie jakby koloru niebieskiego szczególnie widać je gdy na ekranie wyświetlany jest kolor żółty lub czerwony .Tv używany standardowo wiadomosci , filmy itp


Może uruchom na YouTube filmik z kolorowymi planszami i cyknij zdjęcia na żółtym i czerwonym.
Wtedy może coś zauważymy.
Jednakże to, że nawet jak to zauważymy nie zmienia faktu, że należałoby się skontaktować z Philipsem bo w mojej opinii takie linie nie są dopuszczalne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Kombitbis

New member
Zdjęcia strony testowej
 

Attachments

  • 049150B6-F020-4B6D-8256-95285A69087E.jpg
    049150B6-F020-4B6D-8256-95285A69087E.jpg
    21,1 KB · Wyś: 39
  • A66B8665-0484-4B25-A2D3-2B848E059F52.jpg
    A66B8665-0484-4B25-A2D3-2B848E059F52.jpg
    17,9 KB · Wyś: 40

mr_roba

Member
Wygląda na wypalenie jakby od programu z wiadomościami.
Współczuje. Ja bym reklamował. Nie wiem czy gwarancja to obejmuje. Trzeba zapytać Kikiego.
Przy okazji jestem ciekawy czy jak nie mam kartonu to jak odesłać TV?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Kombitbis

New member
Kupiłem w grudniu 2018 w rtv euro agd a wiec mam gwarancje jeszcze do grudnia 2020 .Jak lepiej to zgłosic ? Przez strone Philipsa (zarejestrowany zaraz po zakupie na stronie Philipsa) , czy przez sklep w ktorym kupowalem ? Normalnie ręce mi opadły tv dbany kontrast, jasnosc, kolory na 50 % ustawione uzytkowany srednio 6-8 godz dziennie , rozne programy właczane, ok 2 godz dziennie wiadomosci , filmy itp . Przed aktualizacja , ktora zrobilem w styczniu lub lutym juz teraz nie pamietam dokladnie , komunikat o wykonaniu usuniecia pozostalosci na ekranie wyswietlal sie sporadycznie ok 1-2 razy w miesiacu , po aktualizacji co pare dni wyskakuje w/w komunikat i pare dni temu na zoltym lub czerwonym tle zauwazylem te smugi lub pasy poziome
 

mr_roba

Member
To fakt, że ostatnio często wyskakuje info o oczyszczaniu ekranu.
Mam TV miesiąc dłużej niż Ty i zaczynam się bać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Protip

New member
Myślę że nie będzie stanowić problemu tak samo jak nie stanowiło u mnie
Gdy ja reklamowałem konsultant zapytał mnie czy mam karton z niechęcią odpowiedziałem ze prawdopodobni jest zniszczony, odpowiedział że nie stanowi to problemu i serwisanci zabiorą karton zastępczy. Gdy serwisant przyjechał kartonu co prawda nie miał natomiast posiadał bardzo miękki i wytrzymały Futeral w który telewizor zapakowaliśmy, co śmieszne telewizor wrócił w zastępczym kartonie i cały obklejony stretchem.
 
Do góry