TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

mateo35

New member
Od dwóch tygodni jakoś występuje u mnie ten sam problem -przerywanie dźwięku. Za równo na soundbarze, jak i głośnikach tv i z każdego źródła. Ktoś jeszcze się z tym spotkał? Jakaś niedopracowana aktualizacja?

od jakiegoś czasu mam ten sam problem, co jakiś czas 1-sek przerywanie dźwięku, z każdego źródła podpiętego do tv po hdmi. co ciekawe problem występuje tylko przy dźwięku 5.1, w tv wybieram opcje dźwięku wielokanałowy lub wielokanałowy obejście. jak przełączę w tv na stereo to jest ok. używam zewnętrznego zestawu audio podpiętego do tv przez hdmi. wcześniej wszystko w takiej konfiguracji działało bez problemu, wydaje mi się że nie było żadnej aktualizacji tv albo ją przeoczyłem. kable są ok. nie mam pomysłu, próbowałem już chyba wszystkich kombinacji... sprawa jest bardzo dziwna. nie pomogły restarty, odłączanie od prądu itp jak któryś z kolegów tu proponował.
 

skupi20

New member
Ja mam TV podłączony do rutera po kablu. Netflix i inne serwisy działają bezproblemowo. No może co jakiś czas Netflix puszcza mi sygnał 480p ale to raczej problem z apką/Androidem niż sieci Lan.
Kompa mam po WiFi więc nie sprawdzę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przepraszam, że dopiero teraz, ale byłem ostatnio zajęty.

W takim razie do osób które posiadają ten TV mam prośbę, aby sprawdziły działanie steam link. Z tego co wyczytałem, to może być problem z jakimś elementem sterownika ethernet. Może steamlink jest bardziej wymagający i korzysta z jakiegoś elementu, który jest źle zaimplementowany. Faktem jest, że pod steamlink, nagle powyżej 30mbit jest problem. Netflix również mi działa po kablu, ale faktem jest, że od czasu do czasu zdarza mu się streamowanie w niższej jakości, aby później wrócić do poprawnej FHD lub 4K :)

Z tym padem to jak pisał kiki z jednym działa bez problemu, problemy zaczynają się, gdy podłączyłem drugi. Jak wspomniałem oba po BT.
 

kuber

New member
Cześć,

z jakości obrazu jestem zadowolony, gorzej z jakością ruchu. Próbowałem różnych ustawień, ale ciągle dzieją się dziwne babole w ruchomych elementach obrazu. Przyznam, że przyzwyczaiłem się już do płynnego obrazu i nie jestem w stanie wrócić do oglądania z wyłączonym upłynniaczem. Czy takie artefakty podczas ruchu są normalne? Może macie jakąś radę, żeby je zminimalizować?
 

Lolek123

New member
Po tym, jak dowiedziałem się, że na telewizorze nie da rady odpalić filmu w 4k z wysokim bitratem z dysku twardego, kupiłem Android Boxa MeCoole m8s pro, na procesorze S905X.
Podpiąłem wszystko, odpaliłem film przez Kodi 18.3 i niestety jestem bardzo rozczarowany, obraz wyglądał nie lepiej, albo nawet gorzej niż na Netflixie.
Coś chyba jest nie tak? Filmy jakie próbowałem to remuxy Spiderman:Far From Home i X-Men: Dark Pheonix.

Czy jest możliwe że Kodi w jakiś sposób i z jakiegoś powodu downscaluje obraz? Na innych playerach które wypróbowałem obraz wyglądał podobnie słabo. Dodam, że odpalam filmy ze starego HDD z USB 2.0, czy to może być powodem?
 

kuki4

New member
Jeżeli ma ktoś problem z dźwiękiem z Netflixa na zewnętrznym sprzęcie audio, to na dzisiejszy dzień jedynym rozwiązaniem jest odinstalowanie aktualizacji aplikacji i wyłączenie automatycznych.
Problem zgłaszamłem do serwisu, robiłem co kazali, kontakt na chwile ucichł z ich strony i dzisiaj otrzymałem taką informację:

Drogi Kliencie

Po kolejnej konsultacji z działem technicznym Pana sprawa jest cały czas analizowana. Zgłoszony kłopot z aplikacją Netflix występuje takze w innych krajach. Jesli znajdziemy rozwiązanie do Pana wyślemy odpowiedź.

Z poważaniem
Paulina N.
Wsparcie techniczne Philips
 
Ostatnia edycja:

mr_roba

Member
Cześć,

z jakości obrazu jestem zadowolony, gorzej z jakością ruchu. Próbowałem różnych ustawień, ale ciągle dzieją się dziwne babole w ruchomych elementach obrazu. Przyznam, że przyzwyczaiłem się już do płynnego obrazu i nie jestem w stanie wrócić do oglądania z wyłączonym upłynniaczem. Czy takie artefakty podczas ruchu są normalne? Może macie jakąś radę, żeby je zminimalizować?


Szczerze mówiąc to mam wszystkie upłynniacze wyłączone i nie wyobrażam dobie jak można oglądać cokolwiek z nimi.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

kuki4

New member
A wiecie co zmienia nowy update? Właśnie leci u mnie..

TPM171E _ 107.001.101.002 – Date: 2019/12/02
- Android Oreo 8.0.0 based software
- Fix for DTS TruVolume output level drops after standby
- Fix for audio settings lost after standby
- Fix for different volume for stereo and dolby audio channel
- Fix for HBBTV is not working after teletext launch
- Improvements for WiFi connection issue
- Fix for wrong picture in EPG
- Improvement EPG speed for DVB-C
- Fix for starting up to recovery mode after restricted profile is activated
- Improvements for web-browser built-in video player stability
- Fix for No Sound after standby
- Improvements for RC upgrade issue and pairing not working
 

lukaszzsch

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czy któryś z kolegów zauważył może pogorszenie jakości video we wbudowanej aplikacji Netflix? U mnie po odpaleniu filmu zaczyna się od jakości SD, podnosi do 4k ( taki mam plan i widzę to po bitrate na routerze) i następnie spada do HD, potem SD i tak skacze.

Na tym samym switch co tv podłączony jest Apple TV i problemów nie ma. Ewidentne coś z aplikacją lub samym tv. Po zresetowaniu telewizora do stanu fabrycznego było przez kilka godzin dobrze, teraz znów większość czasu jakość jest słaba na tv, przełączając na ATV działa super.

Sprawdzałem na WiFi i bez zmian.
Internet w domu 1Gbps, wiec to także nie to.
Wszelkie porady ze stron Netflix wdrożyłem i bez skutku.

Ktoś ma pomysły?
 

kuki4

New member
Czy któryś z kolegów zauważył może pogorszenie jakości video we wbudowanej aplikacji Netflix? U mnie po odpaleniu filmu zaczyna się od jakości SD, podnosi do 4k ( taki mam plan i widzę to po bitrate na routerze) i następnie spada do HD, potem SD i tak skacze.

Na tym samym switch co tv podłączony jest Apple TV i problemów nie ma. Ewidentne coś z aplikacją lub samym tv. Po zresetowaniu telewizora do stanu fabrycznego było przez kilka godzin dobrze, teraz znów większość czasu jakość jest słaba na tv, przełączając na ATV działa super.

Sprawdzałem na WiFi i bez zmian.
Internet w domu 1Gbps, wiec to także nie to.
Wszelkie porady ze stron Netflix wdrożyłem i bez skutku.

Ktoś ma pomysły?

U mnie to samo, wcześniej problemy z dźwiękiem teraz z obrazem. Downgrade aplikacji pomaga tak samo było przy dźwięku 5.1.
Zgłoś problem do Philips, przyspieszy ich reakcje.
Prowadzę z nimi dialog, i ta wersja oprogramowania jest taka "beta" próbują naprawić problemy właśnie z Netflixem, a w Polsce jest bardzo małe grono osób które zgłasza jakieś problemy.
 

lukaszzsch

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie to samo, wcześniej problemy z dźwiękiem teraz z obrazem. Downgrade aplikacji pomaga tak samo było przy dźwięku 5.1.
Zgłoś problem do Philips, przyspieszy ich reakcje.
Prowadzę z nimi dialog, i ta wersja oprogramowania jest taka "beta" próbują naprawić problemy właśnie z Netflixem, a w Polsce jest bardzo małe grono osób które zgłasza jakieś problemy.

Aplikacji netflixa? Czyż to nie Netflix odpowiada za wersję aplikacji dostępna w sklepie Google?

Chyba, że według ciebie problemy biorą się z jakości oprogramowania układowego telewizora, które wpływa na niewłaściwe działanie aplikacji Netflixa.
Jak potwierdzasz drugą wersję to zaraz pisze do supportu phillipsa. Natomiast pierwszej „nie ruszam”. Nie chce mi się kopać z nimi, bo używam vpn do oglądania amerykańskiej zawartości i zaraz będą zrzuca winę na vpn.
 
Do góry