TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

mr_roba

Member
Ja musze pochwalic tez servis Philipsa :smile:

Mialem problem z tym malym pilotem Easy remote...wszystkie guziki dzialaly tylko touchpad sie czasem zwieszal i przestawal odpowiadac. Napisalem zgloszenia na stronie Philipsa bezposrednio, z agentem supportu pogadalem co i jak i gdy juz nic nie dalo sie zrobic przyslali mi nowego Pilota bezproblemowo ktory obecnie dziala bez problemu ostatnie pare godzinek(dalej testuje) :)



Bardzo mile zaskoczenie :krol: i podejscie do klienta - ze nie wolali zebym do sprzedawcy reklamowal i sie bujal :D


A na forum wszyscy jadą z serwisem Philipsa...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

pitos

New member
Porównując model 803 z konkurencją (Oled), zauważyłem, ze Philips nie wspiera Dolby Vision, a jedynie HDR10.
Gdy odpalam np apple Tv 4K z netflix, filmow z Dolby Vision, jest cala masa i natomiast bez DV , ilosc jest sporo mniejsza, z informacją HDR.
Na CES 2019 wszystkie nowosci OLED innych producentow wspieraja oba systemy.
Jaka jest Wasza opinia na ten temat?
 

towalski

Member
Nie chcę wprowadzić w błąd, ale ktoś mnie poprawi jak coś. DV jest popularniejsze w serwisach streamingowych, natomiast HDR na płytach Blu-ray. Dodatkowo Philips wspiera HDR10+.
 

zbig0

New member
Nie chcę wprowadzić w błąd, ale ktoś mnie poprawi jak coś. DV jest popularniejsze w serwisach streamingowych, natomiast HDR na płytach Blu-ray. Dodatkowo Philips wspiera HDR10+.

tak, z tym ze Philips wspiera obecnie HDR10 i w planach jest aby wspieral HDR10+ moze z oreo wejdzie
 

Musio1968

Member
Bez reklam
Dzisiaj zamówiłem u Kikiego tego Philipsa i czekam na odbiór oraz mam nadzieję że będę zadowolony bo jak nie raz czytam o problemach technicznych i jakości serwisu Philipsa to aż strach ...
 
Ostatnia edycja:

towalski

Member
Jeżeli chodzi o jakość obrazu, to w moim odczuciu to najlepszy OLED 2018. Mogę uchodzić za szarlatana, ale żaden TV nie radzi sobie tak dobrze z wysokim bitrate z Egreata jak ten Philips. Może nie ma najlepszego i najszybszego Androida, ale jakość obrazu i płynność jest fenomenalna.
 

mr_roba

Member
tak, z tym ze Philips wspiera obecnie HDR10 i w planach jest aby wspieral HDR10+ moze z oreo wejdzie



Od tego roku HDR10+ ma być mocno wspierany zarówno przez Netflixa jak i inne platformy czy producentów. Pamiętajcie, że to system darmowy w przeciwieństwie do Dolby Vision. Ogólnie z różnych artykułów jakie czytałem to fachowcy z branży uważają, że to właśnie HDR10+ w niedługim czasie stanie się wiodącym formatem HDR.
Na razie HDR10+ nie ma bo Android 7 go nie obsługuje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Ostatnia edycja:

dareczek71

New member
Też zamówiłem ten TV u Kikiego jutro będzie banana na twarzy porównywałem obraz tego TV z LG C8 jednak Philips miał ładniejszą jakość obrazu no i mam nadzieję ze wkrótce będzie Android 8,0
 

pitos

New member
Pytanie dlaczego Philips nie wprowadzi obu standardow hdr10 oraz DolbyVision, aby zabezpieczyc klientow, tak jak konkurencja (LG, Sony i Panasonic od 2019)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jesteś niebieski, więc w razie potrzeby napisz na PW dostaniesz pełną pomoc.

JarekT_1975 - napisz na PW - dostaniesz Info
 

Guzioo_PL

Member
Bez reklam
Pytanie dlaczego Philips nie wprowadzi obu standardow hdr10 oraz DolbyVision, aby zabezpieczyc klientow, tak jak konkurencja (LG, Sony i Panasonic od 2019)

Cześć,
Jak w wywiadzie mówił Danny Tack, wybór padł na HDR10+ dlatego, że jest "royality free". Nie mniej jednak patrząc na ruchu konkurencji, myślę, że Philips może w tym roku również zaskoczyć.
 

Musio1968

Member
Bez reklam
TV doszedł i super działa tylko mam problem nie może połączyć się z serwisem Netflix! Inne serwisy działają nawet HBO GO ! Jaki może być powód ?
 

mr_roba

Member
TV doszedł i super działa tylko mam problem nie może połączyć się z serwisem Netflix! Inne serwisy działają nawet HBO GO ! Jaki może być powód ?



Czy korzystasz z Netflixa za pomocą danych logowania kupionych na necie czy płacisz swoją kartą kredytową?
W pierwszym wypadku musisz mieć konto nie współdzielone bo takie na Android TV zazwyczaj nie działają. W drugim przypadku powinieneś zalogować się bez problemu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Do góry