TV LED 55" 4k UHD Co polecacie Cena nie gra roli

scidas

New member
Teraz to sie grubo zastanawiam nad zwrotem tego tv tym bardziej ze jak kupowałem u nich w sklepie pisało UE55JU7000 a dostałem UE55JU7080 i później faktycznie moge miec problemy z gwarancja sam tego nie wysle. Będe musiał wysyłać do sklepu oni motać sie z papierami i dopiero na serwis.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Teraz to sie grubo zastanawiam nad zwrotem tego tv tym bardziej ze jak kupowałem u nich w sklepie pisało UE55JU7000 a dostałem UE55JU7080 i później faktycznie moge miec problemy z gwarancja sam tego nie wysle. Będe musiał wysyłać do sklepu oni motać sie z papierami i dopiero na serwis.

Jak na fakturze zakupu masz wypisane, że to model JU7000 a fizycznie dostałeś model JU7080, to wyjaśniaj natychmiast sprawę, żebyś potem przy ewentualne potrzebie skorzystania z gwarancji (czego Ci nie życzę) nie został z przysłowiową ręką w nocniku. Jak sprzedawca ma taki bałagan, to niech teraz tą sprawę prostuje.
 

vigoo

Banned
Naprawdę myślicie, że to był błąd, czy pomyłka?
Wystarczy poczytać opinie o tym sklepie, że sprzedają towar sprowadzony z Niemiec.
Ciekawe, czy w ogóle mają JU7000...
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Napisalem meila do samsunga zobaczymy co odpiszą. Sklep odpisał zebym odeslal to wymienia tylko wysyłka tv 100zł.

Wina leży ewidentnie po stronie sprzedawcy i to na jego koszt powinna odbyć się wymiana. Zadzwoń do tego matoła i powiedz mu, że jak nie pokryje kosztów wymiany to zgłaszasz sprawę do rzecznika praw konsumenta (masz w go w każdym powiecie - starostwo powiatowe). Dodatkowo sprzedawca może mieć problem z racji wciskania klientowi towaru, który nie ma oficjalnej dystrybucji na Polskę i to wbrew oficjalnemu opisowi produktu jako JU7000, a nie wersja na rynek fryców :)
 

scidas

New member
No dokładnie napisałem im meila ze żądam zwrotu kosztów wysyłki w obie strony. Zobaczymy co odpiszą. Od samsunga dostałem taka odpowiedz.
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



W odpowiedzi na Pana wiadomość, uprzejmie Panie A informuje, że odbiornik o sygnaturze UE55JU7080 nie pochodzi z Polskiej dystrybucji. Kraj przewiodziany na sprzedaż tego urządzenia to bodajże Niemcy.

W przypadku takich odbiorników i konieczności reklamowania produktu uprzejmie Panie A informuje, że standardowe warunki Karty Gwarancyjnej nie będą obowiązywały naszych techników.



Nie będzie obowiązywał 30 dniowy termin naprawy, dodatkowo będzie wykonana naprawa bezpłatna nie reklamacja gwarancyjna tym samym nie będzie Pan miał możliwości np. ubiegania się u producenta wymiany obornika w różnych aspektach.


Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
 
Do góry