TV LED 55" 4k UHD Co polecacie Cena nie gra roli

racuh

Banned
Panowie mam pytanko zamowilem 55ju7000 a dostałem 55ju7090 czym to sie różni? te dwa modele miedzy soba?

Niczym JU7090 to to samo co JU7000, ale był przewidziany na rynek niemiecki, według mnie to lepiej bo mniejsze jest prawdopodobieństwo że dostałeś z jakiegoś zwrotu.

Zauważyłem że oni często sprowadzają z Niemiec, ja zamawiałem u nich Panasonica G20, a dostałem GW20, dla mnie to było lepiej bo GW20 miał wbudowany tuner DVB-S a G20 nie, czasami się dobrze na tym wychodzi.
 
Ostatnia edycja:

scidas

New member
no jak tylko tym to spoko :) bo już myślałem ze będę musiał tv odsyłać . Swoja droga tv dotarł ale jakoś mnie nie powala może to kwestia kalibracji jeszcze.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
UPC kanały hd canal plus itp. Co prawda gdy włączę strefę uhd VOD jest ok ale tak jak mowie czegoś mi brakuje.

Obawiam się, że producenci TV z roku na rok jadą coraz bardziej po kosztach, stąd brak efektu woooww po włączeniu nowego TV. Oczywiście kalibracja profesjonalna poprawi obraz, ale tylko do określonego stopnia, bo pewnych ograniczeń związanych z technologią LED oraz cięciami kosztów w produkcji, nie da się przeskoczyć. Efekt woowww to możesz mieć, ale na OLED-zie :)
No chyba, że się przesiadasz z 21" CRT na LED :)
Sam naczytałem się zachwytów nt. Sony UHD 55" X8508C, a gdy sprawdziłem go w sklepie, no cóż ...rozczarowanie i tyle. Według mnie i kolegi, z którym testowaliśmy ten TV absolutnie nie wart swojej ceny rynkowej, zbyt słaby - w naszej ocenie - obraz biorąc pod uwagę cenę tego odbiornika. Dlatego w dzisiejszych czasach nie można kupować TV w ciemno, opierając się wyłącznie na opiniach, tylko trzeba osobiście sprawdzić TV przed zakupem, bo można być niemiło zaskoczonym.
 
Ostatnia edycja:

Seizo

Active member
Bez reklam

kaper.1981

New member
Bez reklam
widze ze nie da rady wstawić linku .
Po uruchomieniu trybu "Film" warto wprowadzić następujące zmiany w ustawienia domyślne:

Obraz -> Opcje obrazu -> Redukcja zakłóceń MPEG -> Wyłączony
Obraz -> Opcje obrazu -> Czysty obraz cyfrowy -> Wyłączony
Obraz -> Opcje obrazu -> Diody Smart LED -> Minimum
płynność ustaw na wyrażny
ja jeszcze zredukowałem jasność na z 13 na 10
tryb film na of
tonacja kolorów ciepły 1
poziom czerni hdmi na niski
osobiście jestem zadowolony
 

racuh

Banned
Nie będzie problemu z gwarancją
Zapis z karty Samsunga wyraźnie informuje ze produkty zakupione w innych krajach Unii Europejskiej mogą zostać bezpłatnie naprawione po uprzedniej weryfikacji posiadanych dokumentów zakupu.
 

vigoo

Banned
Być może, ale jak pytałem o JS8000, który nie jest u nas oficjalnie dostępny, to Samsung Polska stwierdził, że ten TV nie jest przewidziany na rynek Polski i jego gwarancja nie będzie honorowana w polskich serwisach Samsunga...
 

racuh

Banned
Z kompetencją pracowników bywa różnie, u mnie przy wymianie ekranu serwisant twierdził że w JU6440 jest matryca minimum 120hz. Także ja uważam że skoro na piśmie jest wyraźnie napisane że dotyczy to krajów unii a Dowód zakupu jest z firmy zarejestrowanej na jej terytorium to mają obowiązek przyjąć. W przeciwnym wypadku po co jest to uwzględnione na piśmie. Inną sytuacja jest gdy produkt jest z Norwegii albo Szwajcarii, wtedy zapis o unii tego nie dotyczy.
 

scidas

New member
widze ze nie da rady wstawić linku .
Po uruchomieniu trybu "Film" warto wprowadzić następujące zmiany w ustawienia domyślne:

Obraz -> Opcje obrazu -> Redukcja zakłóceń MPEG -> Wyłączony
Obraz -> Opcje obrazu -> Czysty obraz cyfrowy -> Wyłączony
Obraz -> Opcje obrazu -> Diody Smart LED -> Minimum
płynność ustaw na wyrażny
ja jeszcze zredukowałem jasność na z 13 na 10
tryb film na of
tonacja kolorów ciepły 1
poziom czerni hdmi na niski
osobiście jestem zadowolony
Faktycznie jest lepiej po tych ustawieniach ale jeszcze sie pobawie zobaczymy co z tego wyjdzie :)
 

jasssu

New member
@scidas, popatrz sobie na te Philipsy i sam oceń tego Androida, telewizory z tym systemem w tej klasie mają 4rdzeniowe procesory i jak najbardziej ogarniają ten system, a że zdarzają się błędy, to jak w każdym tego typu oprogramowaniu, nawet iPhone nie są bez wad wbrew temu co się powszechnie twiedzi. A obraz jest warty Philipsa, a odnośnie jeszcze matrycy VA - przy takiej wielkości telewizora siada się dalej od ekranu i kąty są niwelowane przez sporą odległość od ekranu.
 

piteron

Active member
Bez reklam
Nie będzie problemu z gwarancją
Zapis z karty Samsunga wyraźnie informuje ze produkty zakupione w innych krajach Unii Europejskiej mogą zostać bezpłatnie naprawione po uprzedniej weryfikacji posiadanych dokumentów zakupu.
No właśnie tu jest pies pogrzebany
pokaz mi kolego Racuch telewizor przeznaczony np na rynek niemiecki ,kupiony u nas w kraju który ma oryginalny dowód zakupu w Niemieckim sklepie
napisze to jeszcze raz
gwarancja europejska obowiązuje każdego producenta(wytyczne EU dotyczącej swobodnego przepływu towarów i usług)tzn można kupić telefon ,telewizor w GB i serwisować go w Polsce ,jest tylko mały myk musimy mieć fakturę ,paragon cokolwiek co stwierdzi zakup w danym państwie.U nas w kraju robi się to tak że kupuje towar za granicą i wystawia się polskie dokumenty zakupu które w wypadku napraw gwarancyjnych nie dają nam praw do napraw gwarancyjnych
przerabiałem to kilka razy i bardziej opłacało mi sie wysłać Galaxiego do GB i naprawić go za darmo niż płacić za ta usługę u nas w kraju
Jesli chodzi o js8000 to oficjalne stanowisko Samsung Polska
Numer referencyjny Klienta: 2710412098.
Numer zgłoszenia Email:
3627427.
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.

Szanowny Panie Piotrze,

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

Rozumiem Pana lecz obecnie nie ma planów wprowadzenia modelu UE55JS8000 na rynek polski.

Produkt podany na przesłanym przez Pana linku nie pochodzi z oficjalnej dystrybucji Samsung Polska.
Oznacza to, że jego opcje mogą nie być dostosowane do specyfiki naszego rynku.

Proponuję Panu zapoznanie się z naszą obecną ofertą i zakup TV:
UE55JS8500 ewentualnie UE55JS9000.

Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.

Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.pl, gdzie znajdziePannajnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.

*koszt połączenia wg taryfy operatora.

Z pozdrowieniami,

Maciej Pielak

--------------------------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl

Numer referencyjny Klienta: 2710412098.
Numer zgłoszenia Email:
3650432.
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.

Szanowny Panie Piotrze,

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

Rozumiem Pana lecz obecnie nie ma planów na wprowadzenie TV JS z płaskim ekranem.

Proponuję jednak zapoznanie się z ofertą modeli zakrzywionych, ponieważ wielu klientów jest zadowolonych z tego rozwiązania.
Dodatkowo przy zawieszeniu TV na ścianie nie powinno to wpływać na estetykę produktu.

Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo, formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.

Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.pl, gdzie znajdziePannajnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne.

*koszt połączenia wg taryfy operatora.

Z pozdrowieniami,

Maciej Pielak

--------------------------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 801 1SAMSUNG
801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
www.samsung.pl

to tyle w rozmowie telefonicznej dopytywałem o gwarancje na takowy produkt konkretnie o 55js8000,i przekazano mi to co napisałem powyżej
 
Ostatnia edycja:

racuh

Banned
Nie wiem jak to jest z Samsungami, zacytowałem tylko zapis z karty Samsunga ale masz racje że jak się kupuje TV niemiecki to trzeba papierów niemieckich i wtedy gwarancja obejmuje, jest to logiczne. Jak zamawiałem Panasonica GW20 to już nie pamiętam dokładnie jaki był dowód zakupu, musiałbym go poszukać, ale zaraz po kupnie wymieniany miałem tuner satelitarny i nie było problemów, serwisant zrobił to u mnie w domu, a TV nie był wypuszczony na polski rynek.

Kolega otrzymał JU7090 ale nie napisał jaki dowód zakupu dostał wraz z nim, z tego co piszesz to jak ma dowód zakupu na przykład niemiecki to gwarancja obejmuje.
 

piteron

Active member
Bez reklam
Jesli masz oryginalny dowód zakupu to problemu nie ma
ale na 99,99% dostaniesz dowód zakupu Polski
takie praktyki odnośnie js8000 maja wszystkie sklepy które go oferuje w Polsce
gdyby było odwrotnie to było by to nie logiczne w czasie promocji np w Niemieckim Saturnie js8090 kosztował dokładnie 1323 Euro co daje nam ok 5900
najniższa cena w PL to ok 6900
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli naprawdę cena nie gra roli to są lepsze nieporównywalnie modele :
- Loewe 55 Indywidual.
- Philips 55PUS8601
- Panasonic 558DX900
- Oled LG 55"
To są modele dla osób pod hasłem "Cena nie gra roli"
 
Do góry