UE55C8000 w a Ekspres Serwis
Dostałem gwarancję rozszerzoną Ekspres Serwis do telewizora, z której próbowałem skorzystać z uwagi na miganie (z rzadka) opisywane nie raz również na tym forum.
Zadzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się że ....
EKSPRES SERWISU JUŻ NIE MA (a to ciekawe, bo ja mam ważną kartę gwarancyjną, dopełniłem wszystkich obowiązków przez rejestrację 4-go dnia od zakupu, spełniwszy wcześniej wymóg konkretnej serii TV). Wobec tego reakcja serwisu jest nie 24 godzinna a 72 godzinna, ponadto telewizor zastępczy nie jest obligo a dobrą wolą serwisu (dostałem 32" serii 5000).
Oczywiście napisałem do rzecznika, że to niepoważne zmieniać zasady gry w trakcie gry. Nie wspominając że Ekspres Serwis był "dla wybranych", którzy zabulili za telewizor ciężkie pieniądze, więc nie tak chyba traktuje się klienta vip? Dałem za TV koło 10 tys.
Puki co próbuję coś dojrzeć z 4 metrów i czekam na rozstrzygnięcie
Pozdrawiam wszystkich