TV LCD LED Samsung 8 c8000 (46" 55" 65") Wszystko o serii 8000 opinie testy

Mariusz16071971

New member
po 3 razach czasem nie mozesz sie ubiegac o nowy TV lub zwrot gotowki.

Niestety nie, pisałem w tej sprawie do samsunga ale umywają ręce i odsyłają do serwisu i to serwis może wnioskować o wymianę sprzętu gdy stwierdzi że naprawa jest niemożliwa lub brak jest dostępnych części. Serwis oczywiście woli wymieniać części do skutku bo z tego mają kasę a nie z pisania pism do samsunga. Swoją drogą ciekawy jestem co w tej samej sprawie wywalczył "chudy111" który tak jak ja miał bez potrzeby wymienioną matrycę.
 

kazikw1

New member
W końcu jest iplex.pl

Wczoraj oniemiałem zobaczywszy iplex.pl wśród możliwych do pobrania aplikacji. Na to czekałem! Funkcjonalność na razie nie poraża, ale na pewno się rozwinie a już teraz jest ciekawie!
 

przemo73

New member
Bez reklam
W wątku o serii D7000 zadałem pytanie o symbole przy nazwach TV. Niestety nikt nie potrafił odpowiedzieć mi na to pytanie.
Może tutaj znajdzie się ktoś z taką wiedzą. Co oznaczają te symbole:
UE55D8000YSXXH
UE55D7000LSXXH
Czy ktoś może to rozszyfrować?
 

Mouera

New member
Panowie, z tym miganiem mam to samo - objaw identyczny jak na filmie z YouTube. Telewizor ze stycznia 2011, C8500 46". Zdarza się to rzadko i mam na to sposób - u mnie zawsze działa wyłączenie telewizora pilotem i ponowne włącznie, wtedy jak ręką odjął. Żaden soft nie rozwiązał tego problemu, obecnie mam 3009. Na razie nie walczę z Samsungiem, bo jak napisałem miganie występuje sporadycznie i po wystąpieniu da się je od razu zlikwidować.

Ja stoję za tym, że to jednak wada softu i Samsung do tej pory daje ciała, skoro u kolegi wymienili wszystko oprócz obudowy i nadal miga. No chyba, że to problem z zasilaniem matrycy (czyli wada fabryczna), ale elektronikiem nie jestem - gwarancja jest długa, więc w razie czego mogę działać później.

I jeszcze jedno - w gwarancjach jest zazwyczaj punkt, który mówi, że po przekroczeniu pewnej ilości wizyt w serwisie, należy się wymiana egzemplarza na nowy ponieważ wada nie została usunięta - nie mam pod ręką gwarancji Samsunga, ale warto o to powalczyć skoro kolega bujał się z tym serwisem już tyle razy.
 
Ostatnia edycja:

Mariusz16071971

New member
Panowie, z tym miganiem mam to samo - objaw identyczny jak na filmie z YouTube. Telewizor ze stycznia 2011, C8500 46". Zdarza się to rzadko i mam na to sposób - u mnie zawsze działa wyłączenie telewizora pilotem i ponowne włącznie, wtedy jak ręką odjął. Żaden soft nie rozwiązał tego problemu, obecnie mam 3009. Na razie nie walczę z Samsungiem, bo jak napisałem miganie występuje sporadycznie i po wystąpieniu da się je od razu zlikwidować.

Ja stoję za tym, że to jednak wada softu i Samsung do tej pory daje ciała, skoro u kolegi wymienili wszystko oprócz obudowy i nadal miga. No chyba, że to problem z zasilaniem matrycy (czyli wada fabryczna), ale elektronikiem nie jestem - gwarancja jest długa, więc w razie czego mogę działać później.

I jeszcze jedno - w gwarancjach jest zazwyczaj punkt, który mówi, że po przekroczeniu pewnej ilości wizyt w serwisie, należy się wymiana egzemplarza na nowy ponieważ wada nie została usunięta - nie mam pod ręką gwarancji Samsunga, ale warto o to powalczyć skoro kolega bujał się z tym serwisem już tyle razy.

Jeśli chodzi o ilość napraw to tutaj nie ma limitu, sprzęt może być naprawiany do skutku chyba że serwis stwierdzi że naprawa jest niemożliwa wtedy samsung polska może wymienić na nowy lub oddać kasę.
Ja osobiście bym tej usterki nie bagatelizował tym bardziej że wygląda to na wadę fabryczną, poza tym nigdy nie wiadomo czy zawsze wyłączanie będzie pomagało i czy któregoś dnia TV nie odmówi współpracy po gwarancji a moim zdaniem samsung jest świadomy tej wady ale bierze tych nielicznych którzy zgłaszają tą usterkę na przetrzymanie czekając na wygaśnięcie gwarancji bojąc się masowej wymiany.
 

chudy111

New member
dzis odzyskalem dopiero telewizor.hhmm Powiem tak,po wymianie matrycy zaczeli robic testy i oczywiscie u nich nic nie migal,wiec wyslalem im filmy i dla tego tak dlugo czekalem,miedzy czasie wyslali mnie do sklepu ze tam musze skladac reklamacje, i WRESCIE SIE UGADALEM ZE JAK ZNOWU ZACZNIE MIGAC OBRAZ TO KASE MI WRACA SKLEP GDZIE KUPILEM.teraz czekam tylko kiedy znowu zacznie,bo jestem przekonany ze tak bedzie NA 99%
 

seba_27

New member
witam Nie bardzo wiem o jakim miganiu wszyscy pisza ,ale moze nie zdaje sobie sprawy mam prosbe mozesz dac mi linka do takiego filmiku z gory dzieki :)
sebastian
 

seba_27

New member
witam Nie bardzo wiem o jakim miganiu wszyscy pisza ,ale moze nie zdaje sobie sprawy mam prosbe mozesz dac mi linka do takiego filmiku z gory dzieki
sebastian
 

Kozo

New member
witam Nie bardzo wiem o jakim miganiu wszyscy pisza ,ale moze nie zdaje sobie sprawy mam prosbe mozesz dac mi linka do takiego filmiku z gory dzieki
sebastian


w skrócie : oglądasz sobie TV i nagle obraz robi się czarny jakby ktoś wyłączył matrycę i za 2 sek włącza się jakby nigdy nic ;)
 

seba_27

New member
no to mi sie zdarza ale niebywale rzadko raz na 2 -3 tygodnie nie wiem czy to reklamowac to to chyba jeszcze przeżyje no chyba ze sie to zagęści

bardziej mnie denerwuje mała ilosc miejsca na aplikacje internet tv, a o tym nikt nie pisze czy tez tak mysla, mam moze z 10 Mb na nowe aplikacje,i dalej lipa
 

Kozo

New member
no to mi sie zdarza ale niebywale rzadko raz na 2 -3 tygodnie nie wiem czy to reklamowac to to chyba jeszcze przeżyje no chyba ze sie to zagęści

bardziej mnie denerwuje mała ilosc miejsca na aplikacje internet tv, a o tym nikt nie pisze czy tez tak mysla, mam moze z 10 Mb na nowe aplikacje,i dalej lipa


mi może częściej, ale przyznam się że nie wkurza mnie to na tyle aby wzywać serwis i aby mi rozbebeszali pół TV - moze kiedyś jakiś soft to napawi.
 

chudy111

New member
mnie wkurza cholernie,cena za niego byla duza a teraz miga raz na jakis czas a po gwarancji zacznie nagminie migac a potem wogle sie spier..i bedzie lipa,dlatego trzeba zapobiec wczesniej
 

seba_27

New member
a skoro już tak narzekamy to czy wam tez tak sie ,,tnie ''obraz zwlaszcza na kanałach HD(aster) na szybkich scenach czytałem ze to kwestia ustawienia motion plus, ale jakbym nie ustawił płynny czy standardowy czy wył. to i tak sie tnie , no chyba ze to juz jakies moje zboczenie;)) i tak ma byc (
 
Do góry