TV HD w polskiej TK Multimedia

laaval

New member
@Arturov obawiam się, że możesz niestety im naskoczyć. Oni nie gwarantują stałej prędkości. Określają jedynie maksymalną prędkość. Więc takie ograniczenia są zgodne z ich regulaminem. Stąd będą ściemniać, że wszystko jest w porządku, chociaż nie jest
 

przemo73

New member
Bez reklam
Czy są wśród nas osoby które złożyły wypowiedzenia z powodu zmian w umowach abonenckich i MM odezwała się z nową propozycją?
Do mnie jeszcze nikt nie dzwonił, chociaż Pani w biurze kiedy składałem wypowiedzenie bardzo "walczyła" o mnie ;)
 

jureczko

New member
Wysłałem na początku tygodnia maila z zapytaniem kiedy kończy się moja umowa na usługi TV i następnego dnia dostałem telefon. Kobieta zapytała się jakie programy preferuję itd., typowa ankieta, ale po chwili uciąłem rozmowę informacją, że chciałbym wysłać wypowiedzenie. Pani posmutniała i przełączyła mnie do koleżanki, której niestety już nie usłyszałem..
 

klosz007

New member
Możecie mi podpowiedzieć jak to działa w MM ? Umowę promocyjną mam na czas nieokreślony przy czym przez kolejnych 12 miesięcy po miesiącu aktywacji usług mam ceny promocyjne. Umowę podpisałem koniec marca 2014, aktywację miałem koniec kwietnia (tak chciałem, w tym czasie zdążyli wyłączyć BBC), czyli 12 miesięcy minie z końcem kwietnia. Po tym czasie kończą się ceny promocyjne, co patrząc po wysokości przyznanych 'zniżek' oznacza że będzie jakieś 80% drożej. Mówiliście, że okres wypowiedzenia jest 3-mieisęczny ale nic nie mogę na ten temat znaleźć w umowie. Jeśli tak to powinienem wypowiedzieć do końca stycznia.

Generalnie jest to system podobny do telefonii komórkowej, kończy się umowa na czas określony, zaczyna się umowa na czas nieokreślony ale ceny idą w górę (ale nie aż tak). Orange zawsze do mnie dzwoni jakiś czas przed (zwykle 3 miesiące choć okres wypowiedzenia jest tam znacznie krótszy) bo bardziej zależy im na mniej płacącym kliencie z umową na czas określony niż na więcej płacącym kliencie który może pójść w każdej chwili.

Jak robi MM ? Czy należy złożyć wypowiedzenie (na pewno 3 miesiące przed ?) i wtedy dopiero będą rozmawiać czy też sami się wcześniej zainteresują przedłużeniem ? A może będą rozmawiać przy składaniu wypowiedzenia ? Generalnie nie mam ochoty płacić drożej i chciałbym, żeby wskutek nikczemnego odebrania mi BBC i NG dali coś zamiast.
 

dominvip

New member
Z odpowiednich stron gdzie rejestracje sa otwierane sporadycznie i gdzie jest dużo użytkowników ciagne prawie maxa tj. 56 MB. Mam 60 MB z MM.
 

mirolop

New member
@klosz007 Okres wypowiedzenia w Multimedia na TV wynosi 3 miesiące, natomiast na Internet 1 miesiąc. Niekoniecznie musisz za odrazu składac wypowiedzenie. Możesz zadzwonic na infolinie z zapytaniem ze chcesz nowa umowę w promocji ponieważ stara niebawem się konczy i żeby powiedzieli Ci cene. Jeśli cena nie będzie Ci odpowiadala wtedy możesz postraszyć wypowiedzeniem umowy i oczywiście zlozyc takie wypowiedzenie w lokalnym BOK lub wyslac pocztą listem poleconym do najbliższego BOK. Wtedy odzywa się Dzial Utrzymania Klienta który może Ci zaproponować o wiele tansze ceny. Możesz tez im mowic wtedy jakie pakiety TV Cie interesują i ile jesteś w stanie zaplacic. Można wiele dzięki temu zyskac.
 

przemo73

New member
Bez reklam
Do mnie się odezwali i... się dogadaliśmy.
Maxbox + C+HD + Pakiet HD + Multiroom + Net 60 Mb/s + Tel 100 minut za 147 zeta z umoeą na 12 miesięcy. Myślę że dobra oferta.

From Nokia 5110
 

klosz007

New member
Napisałem mailem do BOKU pytanie o potwierdzenie do kiedy muszę złożyć wypowiedzenie aby nie zakończyć umowę wraz z końcem promocji i potwierdzili to co wiedziałem czyli do końca stycznia (czyli parę dni jeszcze mam). Zapytali też o telefon do mnie bo chcieli by mi przedstawić ofertę kontynuacji.

Generalnie to jest bez sensu, że trzeba się przypominać bo z tego wynika, że liczą, że ktoś zapomni i zacznie płacić więcej bo promocja się skończy a okres wypowiedzenia jest długi. W ten sposób, jeżeli nie złożę wypowiedzenia w terminie to mi będzie zależało na podpisaniu nowej umowy bo inaczej po zakończeniu promocji przez jakiś czas będę musiał płacić znacznie więcej. A jeżeli złożę wypowiedzenie to im będzie zależało bo zegar wypowiedzenia zacznie tykać i mogą stracić klienta.

Pytałem kolegi który ma nc+ i do niego (podobnie jak do mnie Orange w sprawie telefonu) sami wydzwaniają znacznie wcześniej tj. nawet 3 miesiące przed końcem promocji (a wypowiedzenie jest miesięczne) z ofertami na przedłużenie. Czyli wolą nie stracić klienta niż wpakować go w wyższe koszty.
 

przemo73

New member
Bez reklam
Dzisiaj technik z MM wymienił dekodery na karty CAM i modem Motorolli na Arris TM 822 w związku z przyspieszeniem internetu u mnie do 60 Mb/s. Na razie wszystko działa.
Ciekawostka jest taka, że przez miesiąc (podobno) będę miał odkodowane wszystkie kanały.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Dzisiaj technik z MM wymienił dekodery na karty CAM i modem Motorolli na Arris TM 822 w związku z przyspieszeniem internetu u mnie do 60 Mb/s. Na razie wszystko działa.
Ciekawostka jest taka, że przez miesiąc (podobno) będę miał odkodowane wszystkie kanały.

Taka promocja na zachętę. Jakieś uwagi na +/- w stosunku do dekoderów zewnętrznych ? Czy jeszcze za wcześnie ?
 

flisu

New member
Taka promocja na zachętę. Jakieś uwagi na +/- w stosunku do dekoderów zewnętrznych ? Czy jeszcze za wcześnie ?

Ja mam kartę od 9 stycznia i na pewno obraz jest lepszy ale wolniej przełączaja się kanały i czasami mam info ze program jest zakodowany. Cały pakiet narazie mam odkodowany ale zmieni się to już nie długo bo mają być zmiany listy.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Czasem się taki komunikat pojawia o zakodowanym kanale, ale wszystko chodzi ok.
Z jakością obrazu też jest nie najgorzej, ja mam porównanie do n-ki, gdzie obraz by trochę lepszy, no i lepsze funkcje jeśli chodzi o dźwięk, np. wybór ścieżki dźwiękowej w filmach, tutaj jest to bardziej niedopracowane, ale cena i obsługa lepsza, coś za coś ;)
 

klosz007

New member
W MM jest trochę śmiesznie i trochę straszno. Ponieważ zasugerowałem rozwiązanie umowy na infolinii to zadzwonili i zaproponowali mi mocno niekorzystne warunki (2 lata a nie rok, znacznie wyższa cena niż obecnie). Więc powiedziałem, że w ogóle zrezygnuję, wtedy przerzucili mnie do Utrzymania Klienta. Tam się okazało, że da się zrobić wszystko co bym chciał (m.in. przejście na kartę CAM, umowa 12 miesięcy, za cenę zbliżoną do obecnej lub mniejszą i jeszcze jakiś pakiet gratis) i to nawet od ręki (bez czekania na koniec promocji bo mogą zawrzeć nowa umowę przed końcem poprzedniej promocji) ale niestety nie ma kart CAM i nie wiadomo kiedy będą. Więc choć teoretycznie tak to praktycznie od ręki się nie da. Muszę poczekać do lutego lub dalej (czyli jak wejdę już w ryzyko funkcjonowania bez promocji o ile nie wypowiem umowy do końca stycznia). Zapowiedziałem więc wypowiedzenie.

Udałem się do lokalnego BOKu z zamiarem wypowiedzenia umowy i czekania na "dalszy rozwój wypadków" a tam inna zupełnie informacja - na pewno nie będzie żadnego problemu z przedłużeniem umowy na obecnych lub lepszych warunkach ale da się to zrobić dopiero pod koniec kwietnia jak będzie się kończyć obecna umowa (w BOK nie mogą przedłużyć wcześniej). Za to w BOKu karty CAM są i mają je od ręki (!).

Zgłupiałem i stwierdziłem, że chyba jeszcze się wstrzymam z wypowiedzeniem (mam jeszcze tydzień na wypowiedzenie) i zadzwonię jeszcze raz na infolinię, niech mnie połączą z tą osobą z utrzymania klienta z którą rozmawiałem.

Martwi mnie jednak to co mówicie, że karty CAM nadal nie działają idealnie. Mieli sporo czasu na doszlifowanie tego bo są już jednak jakiś czas w sprzedaży.
 
Do góry