TV 3d prośba o pomoc w decyzji

MiG85

New member
Witam

Na wstępie chcę powiedzieć, że nie wiem czy w dobrym dziale temat, ale chyba tak :)

Jestem dość zielony w tych sprawach, zaporzyczyłem poniższe pytania z innego wątku - mam nadzieję, że coś pomogą. Odpowiedzi oczywiście własne :p

1. Odległość od ekranu: 2,5-3 m
2. Jak słońce świeci w pokoju? pokoj jasny - słońce świeci na tv tylko kiedy zachodzi
3. Jak duży jest pokój: ok 25m2 - na tv jest spora wnęka
4. Preferowana technologia: ?
5. Jaki masz obecnie telewizor: do wymiany :p
6. Jakie programy najczęściej oglądasz: głównie filmy, dziecko bajki :) - czesto sport i przyrodnicze Discovery, National G.
7. Oglądasz w dzień czy wieczoremopołudniem i wieczorem - cały czas, jednak głównie wieczorami
8. Wieczorem oglądasz przy świetle czy wolisz bez: bez światła lub mała lampka nad tv
10. Matryca błyszcząca czy matowa: ?
13. Czego nie lubisz w telewizorach: długiego przełączania między kanałami
14. Jakie urządzenia będą podłączone: kino domowe, usb,
15. Ile % do telewizji a ile % do innych urządzeń: 60% TV, 40% USB
16. Siedzicie na wprost telewizora czy również z katów bocznych: głównie na wprost - max kąty 20-25 stopni
17. Czy ważne jest wifi : przydałoby się
19. Czy chcesz serfować w internecie poziomu telewizora: TAK
20. Czy chcesz korzystać z serwisu Ipla , Iplex, tvscreen - VOD : jeśli będzie możliwość to tak
21. Czy USB ma mieć czytanie filmów z polskimi znakami : TAK
26. Jaki masz sygnał: narazie analog, ale po kupnie tv oczywiscie zmieniam
27. Ile programów HD: około 10
27. Ile godzin dziennie ma grać telewizor: około 3 - 5
28. Ma stać czy wisieć: bez różnicy
29. Rozdzielczość: full HD
30. Dvb-t, mpeg-4: tak
31. Na czym najbardziej Ci zależy: oczywiście na dobrej jakość, małej awaryjności i możliwości odtwarzania filmów z usb oraz możliwości ogladania czegos przez neta w tv
32. Ile osób ogląda: 1-3 osoby
33. Jaka klasa cenowa: max ok 3000zł
34. Rozmiar: 40,42,46