Test nowego telewizora LCD firmy Samsung UE55ES8000

sirtrotyl

New member
Czy u Was też tak mocno grzeje się obudowa w okolicy interface CI z tyłu obudowy ? Jest tam pewnie procek a po kilku godzinach oglądania tv lub po 1 filmie divx prawie parzy rękę.
Wiadomo mamy upały itd. obudowa pewnie przy okazji robi za radiator. Z ciekawości sprawdzę termometrem ile stopni tam panuje. Sprawdźcie u siebie dla porównania.

Sprawdzałem temperaturę - mój termometr wyłączył się przy 50 stopniach :) Może ktos ma taki o większej skali.
 

RafMat

New member
Już ponad rok mam ten Tv i zawsze był tak gorący w tym miejcu. Spójrz na obudowę, w tym miejscu jest wklęsła wiec pewnie podzespoły dotykaja tego miejsca, a przeciez ciepło musi gdzieś uchodzić. Ktoś napisał że ten punkt robi za radiator. Tak że nie ma co się martwić , jak się ma taki "gorący towar";)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

sirtrotyl

New member
Już ponad rok mam ten Tv i zawsze był tak gorący w tym miejcu. Spójrz na obudowę, w tym miejscu jest wklęsła wiec pewnie podzespoły dotykaja tego miejsca, a przeciez ciepło musi gdzieś uchodzić. Ktoś napisał że ten punkt robi za radiator. Tak że nie ma co się martwić , jak się ma taki "gorący towar";)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Z ciekawości napisałem do Samsunga i nawet szybko odpisali:

[...]
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Uprzejmie informuję, że gniazdo CI znajduje się obok zasilacza odbiornika, gdzie rzeczywiście występuje podwyższona temperatura. Jednakże nie może mieć Pan odczucia parzenia dłoni przy dotknięciu obudowy.
Bardzo proszę o kontakt z naszą Infolinią pod numerem 0 801-172-678 lub 22 607-93-33 w celu przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego
[...]

Aż strach się bać gdyby to wziąć na poważnie :)
 

RafMat

New member
Tylko dlaczego, aktualizacje trzeba wgrywać za pośrednictwem pen drivera po usb? Już nawet takie rzeczy jak upgrade nie idzie online.:confused:

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 
Ostatnia edycja:

kazikw1

New member
Pewnie lepsza blokada web.tv:D

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

No właśnie... Zrobiłem wczoraj test (ES8000) - odpaliłem WEB i tam (nie śmiejcie się - pomysł Żony) mjakmilosc.pl.
ZWIECH TOTAL - koniec reakcji na cokolwiek poza gładzikiem w telefonie i EXIT a po exit na nic już nie reaguje, za to widać obraz z zewnętrznego tunera... Też tak macie? Proszę - sprawdźcie...

Dzięki!
 

MazdFan

New member
Też tak macie? Proszę - sprawdźcie...
Dzięki!
:) Ja Nie aktualizowałem, od kilku miesięcy mam 2009 ale skoro sam sie on-line nie chce zaktualizować to nie bede mu na sile wciskał przez USB :p
Zestaw EK jest obecnie po 899zł ale tez nie mam przekonania co do zakupu.... może za mało pozytywnych opinii przeczytałem :p
 

sirtrotyl

New member
Zawieszki smart Hub'a

czy u Was też po aktualizacji softu zaczęły się zawieszki smart Hub zaraz po włączeniu tv ?? U mnie notorycznie tak się dzieje doprowadzając do zawieszenia się telewizora lub stwierdzenia, że nie mam połączenia z siecią wifi. Dopiero pomaga któreś włączenie tv lub włączenie smarta po jakimś czasie działania telewizora. Dziwne to jest gdyż wcześniej wszystko działało poprawnie... Konsultant u Samsunga twierdzi, że oczywiście łącze jest za wolne i wymagają 10Mb do normalnej pracy...

Jak to jest u Was ??

Mam potwierdzenie, że podobne zawieszki występują też na es 6800
 

daromax101

New member
Jaki masz soft ten ostatni 2011.1 ?
bo ja na nim jadę i jest ok. często używam smarta (youtube,radia inernetowe,Vod) internet mam w porywach 16-19 Mb/s system stabilny :bober:
 
Ostatnia edycja:

sirtrotyl

New member
Jaki masz soft ten ostatni 2011.1 ?
bo ja na nim jadę i jest ok. często używam smarta (youtube,radia inernetowe,Vod) internet mam w porywach 16-19 Mb/s system stabilny :bober:

Dokładnie ten soft - zawieszki bywają czasem upierdliwe. Problem mija gdy tv trochę pochodzi. Ale spróbuj uruchomić smarta zaraz jak włączasz tv i zobacz co się będzie działo.
 

zzabek

Member
Dokładnie ten soft - zawieszki bywają czasem upierdliwe. Problem mija gdy tv trochę pochodzi. Ale spróbuj uruchomić smarta zaraz jak włączasz tv i zobacz co się będzie działo.
Mam tak samo, nawet nieraz muszę wyjąć wtyczkę z prądu bo nie idzie wył. TV pilotem, albo nieraz po włączeniu smarta dostaję informację że coś się aktualizuje.[jednym słowem dno]
 

kazikw1

New member
Mam tak samo, nawet nieraz muszę wyjąć wtyczkę z prądu bo nie idzie wył. TV pilotem, albo nieraz po włączeniu smarta dostaję informację że coś się aktualizuje.[jednym słowem dno]

przyłączam się niestety :(
2011.1 na UE55ES8000 - SmartTV szaleje, często konieczne wyjęcie wtyczki
czasem się włączy, czasem zawiesi - bez względu czy odpalam SmartTV od razu, czy po pełnym zbootowaniu
co zauważyłem dziwnego, to apka "WEB" to pojawia się, to znika (duży widget po prawej)

Cieszę się, że nie jestem sam. To znak że może tv jest sprawny....
Chociaż ostatnio po starcie pokazał mi środkowy palec:

 

sirtrotyl

New member
przyłączam się niestety :(
2011.1 na UE55ES8000 - SmartTV szaleje, często konieczne wyjęcie wtyczki
czasem się włączy, czasem zawiesi - bez względu czy odpalam SmartTV od razu, czy po pełnym zbootowaniu
co zauważyłem dziwnego, to apka "WEB" to pojawia się, to znika (duży widget po prawej)

Cieszę się, że nie jestem sam. To znak że może tv jest sprawny....
Chociaż ostatnio po starcie pokazał mi środkowy palec:


Apka Web też mi wędruje - to pierwsza oznaka, że będzie brak sieci w następnym kroku.
Skoro jest nas więcej to proponuję zgłaszać te problemy z softem na stronie Samsunga, może w końcu konsultanci zrobią notatki i przekażą dalej. Mnie już niedługo zbanują za zawracanie im głowy...
 

kazikw1

New member
Apka Web też mi wędruje - to pierwsza oznaka, że będzie brak sieci w następnym kroku.
Skoro jest nas więcej to proponuję zgłaszać te problemy z softem na stronie Samsunga, może w końcu konsultanci zrobią notatki i przekażą dalej. Mnie już niedługo zbanują za zawracanie im głowy...

W trakcie livechat z konsultantem zasugerowano mi reset SmartHub (u mnie nie zadziałało).

Cytat:
Obecnie nie są prowadzone żadne prace (dot. serwerów Smart TV). W takim razie konieczna będzie ingerencja techników z autoryzowanego serwisu ponieważ z pozycji użytkownika w warunkach domowych nie mam możliwości zasugerowania innych czynności.
 
Ostatnia edycja:
Do góry