Zanim dostałem od Was odpowiedź, postanowiłem skontaktować się z Sony, pomyślałem że pewnie będą lepiej ode mnie wiedzieć co zrobić w przypadku opisanej rzeze mnie usterki w postaci zawieszającego się telewizora, nie zgadniecie co mi odpisali panowie z Sony... cytuję " rozwiązaniem dla problemu Pańskiego telewizora jest odłączenie go na chwilę od zasilania i ponowne podłączenie, jeśli usterka wystąpi".
Po przeczytaniu musiałem poskładać wszystkie myśli do kupy, bo może nie dokładnie opisałem ten mój problem (opisałem tak jak na forum) i źle zrozumieli, albo ja nie nadążam za dzisiejszym postępem technologicznym, ale chwila, może nie jestem wybitnie inteligetny, ale głupi aż tak też nie jestem i skoro pisałem im sam, że "pomaga wyłączenie z sieci", to chyba oczekiwałem innej odpowiedzi i wiadome jest, że jak telewizor się zawiesił, to trzeba go odłączyć od zasilania, bo nie ma innego sposobu odwieszenia go, chyba, że jeszcze wyrzucenie z balkonu z drugiego piętra go zresetuję, ale nie wiem czy dam radę to sprawdzić.