Witam,
Jak to jest z tym modelem?
Może ktoś go ma i mi napisze czy tylko ja mam takie "szczęście"? Model 32"...O co chodzi? Ano telewizor był już naprawiany 5 razy w serwisie w Olsztynie (Serwis "Zbyszko") i nadal jest niesprawny. Problemy zaczęły się w grudniu - tv sam się włączał (zresztą nawet pisałem o tym na tym forum), więc zgłosiłem usterkę na infolinii Samsunga. Przyjechał serwisant z wspomnianej firmy i zabrał tv. W serwisie panowie wymienili mi panel lcd, niestety problem dalej występował, więc zabrali go 2 raz. Tym razem trafili - wymienili płytę główną, niestety tv przyjechał do mnie w stanie nieakceptowalnym - całą plastikowa ramka był porysowana, pęknięta i żle spasowana, dodatkowo przez całą matrycę przebiegała ciemna pionowa linia (tak jakby jakiś problem z matrycą od wewnątrz).
Panowie z Olsztyna kolejny raz zabrali tv do siebie i podczas tej naprawy wymienili ramkę i chyba dokręcili matrycę prawidłowo bo linia z matrycy zniknęła. Telewizor do mnie wrócił, niestety po uruchomieniu okazało się, że nie działa mi wi-fi, pilot smart touch oraz okulary 3D. TV nie parował ni okularów ani pilota. Po skardze na infolinii Samsunga, serwisanci z Olsztyna kolejny raz zabrali tv do naprawy ( w sumie 4 raz). Okazało się, że to jakiś moduł nie domagał..
Po tej naprawie przez ok. 3 tyg. tv działał prawidłowo, no ale....po tych 3 tyg. nagle przestały mi odbierać kanały telewizyjne, dodatkowo obraz obrócił mi się o 180 stopni. Zadzwoniłem więc do serwisu "Zbyszko" i opisałem całą sytuację. Panowie po raz 5 zabrali tv do naprawy, dzie wymieniono mi po raz 2 płytę główną. TV wczoraj wrócił o mnie do domu, niestety ale.......
z kolejnym problemem...
Tym razem nie działa mi 3D. Opcja 3D zniknęła z menu tv, przycisk 3D na pilocie nie działa, dodatkowo znowu problem z pilotem smart touch - znowu nie paruje, a klikając na dowolny przycisk, na ekranie tv pojawia się komunikat "niedostępny". Nie wiem czy oni mi założyli płytę główną nie od tego modelu czy jak? Mój tv z tv 3D stał się zwykłym tv 2D.
Nie mam już siły na to wszystko. Dzwoniłem na infolinię Samsunga, domagając się wymiany na nowy model, pozbawiony wad, ale jak grochem o ścianę. Pani z infolinii poradziła mi, żeby przesłać pismo do działu reklamacji Samsunga listem poleconym. Wysłałem już zgłoszenie mailowo, ale przeczuwam że nic to znowu nie da.
I pytanie do Was drodzy Forumowicze - co mam dalej robić? W sumie od 2 miesięcy mam ciągle niesprawny tv, spece serwisu naprawiając jedno psują drugie i tak w koło. 2 razy wymieniana płyta główna, raz matryca, dodatkowo ramka, jakiś moduł a tv ciągle niesprawny.
W życiu już nic z Samsunga nie kupię, bo jak widać swoich klientów ma w pupie i zamiast wymienić mi tv na nowy to będą go naprawiać do oporu, aż w końcu Panom z Olsztyna uda się go za n-tym razem skutecznie naprawić...
Jak to jest z tym modelem?
Może ktoś go ma i mi napisze czy tylko ja mam takie "szczęście"? Model 32"...O co chodzi? Ano telewizor był już naprawiany 5 razy w serwisie w Olsztynie (Serwis "Zbyszko") i nadal jest niesprawny. Problemy zaczęły się w grudniu - tv sam się włączał (zresztą nawet pisałem o tym na tym forum), więc zgłosiłem usterkę na infolinii Samsunga. Przyjechał serwisant z wspomnianej firmy i zabrał tv. W serwisie panowie wymienili mi panel lcd, niestety problem dalej występował, więc zabrali go 2 raz. Tym razem trafili - wymienili płytę główną, niestety tv przyjechał do mnie w stanie nieakceptowalnym - całą plastikowa ramka był porysowana, pęknięta i żle spasowana, dodatkowo przez całą matrycę przebiegała ciemna pionowa linia (tak jakby jakiś problem z matrycą od wewnątrz).
Panowie z Olsztyna kolejny raz zabrali tv do siebie i podczas tej naprawy wymienili ramkę i chyba dokręcili matrycę prawidłowo bo linia z matrycy zniknęła. Telewizor do mnie wrócił, niestety po uruchomieniu okazało się, że nie działa mi wi-fi, pilot smart touch oraz okulary 3D. TV nie parował ni okularów ani pilota. Po skardze na infolinii Samsunga, serwisanci z Olsztyna kolejny raz zabrali tv do naprawy ( w sumie 4 raz). Okazało się, że to jakiś moduł nie domagał..
Po tej naprawie przez ok. 3 tyg. tv działał prawidłowo, no ale....po tych 3 tyg. nagle przestały mi odbierać kanały telewizyjne, dodatkowo obraz obrócił mi się o 180 stopni. Zadzwoniłem więc do serwisu "Zbyszko" i opisałem całą sytuację. Panowie po raz 5 zabrali tv do naprawy, dzie wymieniono mi po raz 2 płytę główną. TV wczoraj wrócił o mnie do domu, niestety ale.......
z kolejnym problemem...
Tym razem nie działa mi 3D. Opcja 3D zniknęła z menu tv, przycisk 3D na pilocie nie działa, dodatkowo znowu problem z pilotem smart touch - znowu nie paruje, a klikając na dowolny przycisk, na ekranie tv pojawia się komunikat "niedostępny". Nie wiem czy oni mi założyli płytę główną nie od tego modelu czy jak? Mój tv z tv 3D stał się zwykłym tv 2D.
Nie mam już siły na to wszystko. Dzwoniłem na infolinię Samsunga, domagając się wymiany na nowy model, pozbawiony wad, ale jak grochem o ścianę. Pani z infolinii poradziła mi, żeby przesłać pismo do działu reklamacji Samsunga listem poleconym. Wysłałem już zgłoszenie mailowo, ale przeczuwam że nic to znowu nie da.
I pytanie do Was drodzy Forumowicze - co mam dalej robić? W sumie od 2 miesięcy mam ciągle niesprawny tv, spece serwisu naprawiając jedno psują drugie i tak w koło. 2 razy wymieniana płyta główna, raz matryca, dodatkowo ramka, jakiś moduł a tv ciągle niesprawny.
W życiu już nic z Samsunga nie kupię, bo jak widać swoich klientów ma w pupie i zamiast wymienić mi tv na nowy to będą go naprawiać do oporu, aż w końcu Panom z Olsztyna uda się go za n-tym razem skutecznie naprawić...