Telewizor firmy Sony KDL-50W829 - pierwszy ogląd tego nowego telewizora firmy Sony.

accu

New member
Bez reklam
W tym rzecz, że ja jestem zainteresowany kupnem tego Sony (42 cale), ale mam wątpliwości, o których napisałem. Ciekawe, czy ktoś może merytorycznie się do nich odnieść?

Witam uprzejmie,

Proszę wejść na stronę konkurencyjnego forum tzw. "niebieskiego" i wybrać temat : sony KDLW805 A i B oraz KDLW829 . I tam jest dyskusja i odpowiedzi na Twoje zapytanie .
Lub proszę wpisać w Google : sony kdl-42w829b jaka matryca . Wybierz później temat : sony KDLW805 A i B oraz KDLW829 - ******************************.com
Gwiazdki to nazwa konkurencyjnego forum , które niestety wprowadza system forum na którym piszemy . Ale powinieneś rozszyfrować nazwę konkurencyjnego forum . ( HDTV Polska pisane razem . com)
Osobiście uważam , że dobrze myślisz , choć nasuwają się Tobie wątpliwości . (Matryca w 42" jest według mnie 50Hz firmy AUO , technologia 3D - pasywna w 42" , upłynniacz praktycznie nie działa w 42" , w 50" matryca jest 100Hz , technologia 3D - aktywna , upłynniacz działa )
Według mnie lepszym wyborem będzie jednak telewizor firmy Sony KDL-50W829B , z uwagi na
lepsze ukazanie scen dynamicznych ,(sport czy kino akcji) , lecz wybór oczywiście należy do Ciebie.


Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

tdrk14

New member
Dzisiaj kurier dostarczył telewizor, cały dzień bawiłem się ustawieniami ale coś mnie podkusiło aby sprawdzić menu serwisowe zwłaszcza jak długo świecił. W dolnym lewym rogu pojawił się taki zapis: 04862-01099-04863 co to jest? Zaznaczam że telewizor fabrycznie zapakowany, choć przy jego rozpakowywaniu okazało się, że brakuje okularów 3D, po moim kontakcie ze sklepem wysłał kurierem brakujące okulary (mają przyjść w poniedziałek). Co radzicie?
 

accu

New member
Bez reklam
Dzisiaj kurier dostarczył telewizor, cały dzień bawiłem się ustawieniami ale coś mnie podkusiło aby sprawdzić menu serwisowe zwłaszcza jak długo świecił. W dolnym lewym rogu pojawił się taki zapis: 04862-01099-04863 co to jest? Zaznaczam że telewizor fabrycznie zapakowany, choć przy jego rozpakowywaniu okazało się, że brakuje okularów 3D, po moim kontakcie ze sklepem wysłał kurierem brakujące okulary (mają przyjść w poniedziałek). Co radzicie?

Witam uprzejmie ,

Niestety muszę Ciebie zmartwić . Z Twojego zapisu wynika , że zakupiony telewizor przepracował
4862 godzin i był 1099 razy włączany . Przykro mnie bardzo , ale proszę w sklepie reklamować .
Wejście do menu serwisowego nie powoduje utraty uprawnień gwarancyjnych , o ile w nim
nic nie "grzebiemy".:-| Wygląda na to , że wysłali Tobie telewizor "powystawowy".

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

tdrk14

New member
A to oznacza, że świecił non stop przez 202 dni a telewizor jest z lutego 2014 roku, czy mogę im wysłać zdjęcie z meni serwisowego jako dowód?
 

tdrk14

New member
Aby zobaczyć ile godzin telewizor pracował , trzeba ustawić telewizor firmy Sony , aby odbierał
sygnał analogowy czyli ustawienia analogowe , następnie go wyłączyć przy użyciu pilota zdalnego
sterowania telewizorem do stanu czuwania . Następnie szybko kolejno na pilocie zdalnego sterowania
telewizorem przycisnąć cztery przyciski :
i+ , 5 , vol- , power-zielony wł/wył .
Pokaże się SELF CHECK i w ostatnim wierszu na dole pokaże się takie coś . Podaję dla przykładu :
00055 - 00046 - 00039 . Taki zapis oznacza , że telewizor przepracował 55 godzin , włączony był 46 razy.
 

accu

New member
Bez reklam
Aby zobaczyć ile godzin telewizor pracował , trzeba ustawić telewizor firmy Sony , aby odbierał
sygnał analogowy czyli ustawienia analogowe , następnie go wyłączyć przy użyciu pilota zdalnego
sterowania telewizorem do stanu czuwania . Następnie szybko kolejno na pilocie zdalnego sterowania
telewizorem przycisnąć cztery przyciski :
i+ , 5 , vol- , power-zielony wł/wył .
Pokaże się SELF CHECK i w ostatnim wierszu na dole pokaże się takie coś . Podaję dla przykładu :
00055 - 00046 - 00039 . Taki zapis oznacza , że telewizor przepracował 55 godzin , włączony był 46 razy.

Witam uprzejmie ,
Zgadza się .:-|

Widzę , że znalazłeś mój stary post dotyczący wejścia do menu serwisowego w telewizorach firmy Sony.
Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

accu

New member
Bez reklam
U mnie nówka sztuka
0021-0024-0022

Witam uprzejmie,

Masz więc powód do zadowolenia;-) . Życzę , długiej , bezawaryjnej eksploatacji . To moim , skromnym
zdaniem fajny telewizorek i powinien przysporzyć wielu spędzonych miłych chwil , podczas oglądania
rozmaitych programów telewizyjnych .:-|

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

Mefjux

New member
Używacie motionflow w filmach? bo mi się to nie podoba jakoś ten efekt teatru i ustawiam na wyłączony. W sporcie z motionflow jest lepiej, ale filmy kiepsko wyglądają aż się zastanawiam czy nie lepiej było wybrać niższa wersje od W8 jak i tak mam wyłączony motionflow.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Dzisiaj kurier dostarczył telewizor, cały dzień bawiłem się ustawieniami ale coś mnie podkusiło aby sprawdzić menu serwisowe zwłaszcza jak długo świecił. W dolnym lewym rogu pojawił się taki zapis: 04862-01099-04863 co to jest? Zaznaczam że telewizor fabrycznie zapakowany, choć przy jego rozpakowywaniu okazało się, że brakuje okularów 3D, po moim kontakcie ze sklepem wysłał kurierem brakujące okulary (mają przyjść w poniedziałek). Co radzicie?

Przykra sprawa. Telewizory powystawowe też muszą w sklepie komuś wcisnąć - tu mieli pecha :razz:
Taki TV powinien być przeceniony (nie często tak jest). Ilu klientów sprawdza menu serwisowe po zakupie 1-2 na 100? Powinni Ci w sklepie go wymienić na nowy. Jak się nie uda to Rzecznik Konsumentów + UOKIK + kopia pozwu i tu najdalej powinni się ugiąć w sklepie. Na forum PDP były takie sytuacje, że nabywca G20 czy G30 dostawał wypaleńca który świecił się w sklepie przez rok albo lepiej. Sklepy wymieniały. Dla tego też zawsze wybieram sklepy które nie mają własnych sklepów tradycyjnych tylko www strony. Mając pecha też w takim można trafić na towar ze zwrotów. Twój TV miał wszystkie folie jak go wyciągnąłeś z kartonu?! ;)
 
Ostatnia edycja:

tdrk14

New member
Był zapakowany w duży worek foliowy a na samym telewizorze w lewym górnym rogu była naklejka "energ", moje podejrzenie wzbudziło to, że po podłączeniu do neta i próbie dokonania aktualizacji pojawił się komunikat, że najnowsza aktualizacja jest już zainstalowana, a TV jest z lutego 2014r ostatnia aktualizacja wyszła w marcu 2015r. Wysłałem im stosownego e-maila oraz wczoraj do nich dzwoniłem. Sprzedawca który mi go sprzedał był tym faktem bardzo zdziwiony i zgodził się z moim zdaniem wstępnie stanęło na tym, że w poniedziałek skontaktuje się ze mną dział reklamacji i kurier odbierze ten TV i wymienią na nowy, chodź zaznaczam, że jest to informacja od sprzedawcy ostatnie zdanie będzie miał dział reklamacji. Gdy rozmawiałem z gościem i podczas rozmowy ze mną otworzył pocztę ze zdjęciem menu serwisowego to usłyszałem w jego głosie jak opadła mu kopara, już przestał mówić, że wszystko z ich strony jest OK. Dodam, że sklep głównie para się sprzedażą internetową.
 

Mefjux

New member
Powiem tak, nie wyobrażam sobie oglądać filmy z wyłączonym motionflow. Powiedz mi czemu twoim zdaniem filmy kiepskie w tym trybie?
Może to kwestia przyzwyczajenia, bo teraz w trybie standard ogląda się lepiej, ale czasami wydaje mi się jakby przez chwile obraz był przyśpieszony. Po wyłączeniu motionflow zacząłem odczuwać jakby obraz migotał.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Dobrze jak wymienią na swój koszt - tak powinno być. Powinni jeszcze cię przeprosić.
To że miał naklejkę energetyczną to pikuś. Czy miał folie na obudowie, ramkach, panelu przednim i podstawce jak wyjąłeś go z pudełka?
Brak ich już powinien wzbudzić podejrzenia podobnie jak zaktualizowany soft.
Generalnie powodzenia z wymianą i zadowolenia z użytkowania.
 

tdrk14

New member
Witam ponownie, dzisiaj zadzwoniła do mnie sympatyczna pani z biura reklamacji, zostałem przeproszony za zaistniałą sytuację. A stanęło na tym, że zabiorą ten pechowy telewizor i wyślą nowy 55W829B z dopłatą 200 zł co mnie ogólnie będzie kosztować 3600 zł, przypominam że feralny TV to był 50W829B. Jutro ma do mnie przyjechać kurierem. Myślę, że wszystko zakończyło się dobrze.
 
Do góry