Telewizor do 5000

pebe86

Member
Bez reklam
To samo będzie się działo po gwarancji co z każdym sprzętem. Albo się zepsuje albo nie. Problemy z serwisem ma praktycznie każda marka.

Czy to z Philips, czy z inną marką...

Trzeba się liczyć z tym że obecna awaryjność sprzętów RTV i AGD jest znacznie wyższa niż jeszcze parę lat temu. Niestety...
 

Davide

Member
Zawiesiłem nowy:) I co się okazało.W rogach jakby zaschnięty wypłynięty klej spod matrycy,clouding w prawym rogu taki jakby ktoś z tyłu mocną latarką świecił...Masakra,ale chociaż Saturn po raz kolejny pokazał klasę i po pokazaniu im zdjęć na telefonie jak TV wyglądał i mówiąc,że narzeczona odbierała od kuriera TV i się na tym nie zna a ja mam teraz spektakli dużo w operze więc nie mogłem być i tego sprawdzić.Powiedzieli,że to nie ich wina i jestem pierwszym takim pechowym klientem.Wyjęli z magazynu sztukę,przynieśli,pokazali,włączyli i na swój koszt przywiozą nowy,a odbiorą ten co teraz mam.Zrobią podmiankę.A jak by się coś działo znów to z uśmiechem powiedzieli do zobaczenia w przyszłym tygodniu:) Zobaczymy mam nadzieję ze ten nie będzie felerny:) do trzech razy sztuka
 

Davide

Member
Dostałem dzis trzeci telewizor,a stary zabrali.Byłem bardzo zdziwiony,gdy go wyjąłem.Był pięknie oklejony przeróżnymi foliami,nie tak jak poprzednie dwa te same telewizory...Włączyłem telewizor i okazało się,że muszę sparować pilot...W poprzednich dwóch też nie musiałem tego robić.Potem zauważyłem,że nie jest wgrane najnowsze oprogramowanie....Telewizor zawiesiłem na ścianie nie ma żadnych dziwnych rzeczy na rogach telewizora,nie ma cloudingu,pixeli zobaczymy jak dalej.... Ale patrzac na to jak byl zapakowany,ze pilot nie byl sparowany,ze oprogramowanie bylo nie najnowsze zaczalem sie zastanawiać czy dopiero teraz nie dostalem naprawde nowego fabrycznie telewizora a tamte nie byly odnowione po wymianie matrycy dopuszczone znow do sprzedaży....ALe to tylko moje domyślenia.
 

Smykoo

New member
To jest niestety nagminne w naszym kraju. Wciskają towar wyjmowany (wystawowy, ze zwrotów), a nie fabrycznie zapakowany. Miałem z tym problemy i często wymieniałem. To jest żenujące.

Wysłane z Google Nexus
 

FoX88

New member
To jest niestety nagminne w naszym kraju. Wciskają towar wyjmowany (wystawowy, ze zwrotów), a nie fabrycznie zapakowany. Miałem z tym problemy i często wymieniałem. To jest żenujące.

Wysłane z Google Nexus

Nie do końca ten zarzut rozumiem. Z jednej strony mamy np. takie Euro RTV AGD, gdzie nie ma zwrotów telewizora i przez to w 95% dostaniesz fabryczny, nietestowany wcześniej, ale z drugiej strony jak uznasz, że ten TV się nie sprawdza (nie ma wady fabrycznej, ale Ci nie pasuje z jakichś względów nawet i estetycznych), to jesteś z tym TV uziemiony, jeśli to zakup na miejscu. Jedynie zakup przez internet 14 dni Cię ratuje.

Z drugiej strony mamy MM/Saturn gdzie jest 30 dni na zwrot i nie robią żadnych problemów, istny raj do testowania TV, szczególnie dobra opcja dla osób, które nie wiedzą do końca czy TV się sprawdzi. Ale przecież to oczywiste, że te TV idą dalej na sprzedaż ze zwrotów. Są przepakowywane, zaklejane, nie zawsze jak fabryka dała, bo człowiek to już robi, ale jest szansa większa na trafienie na TV ze zwrotu.

Przecież co ma sklep niby zrobić z takim TV ze zwrotu? Wyrzucić na śmietnik? Outletów nie prowadzą, zresztą MM się nie kryje z przepakowywaniem, bo sam pytałem pracownika o to kiedyś i potwierdził, nie robił z tego jakiejś afery.

Także sprawa jest prosta:
Wiesz na 1000%, że to ten TV właśnie - Można brać w Euro
Nie wiesz czy TV się sprawdzi - MM/Saturn wyłącznie w chodzi w grę dla bezpieczeństwa
 

Smykoo

New member
To jest łamanie prawa. Klient nie dostaje pełnoprawnego towaru. Jeżeli coś jest ze zwrotów to można lekko obniżyć cenę i o tym poinformować. Juz tak kilka sklepów robi. To jest uczciwość. A mnie jako klienta nie nie interesuje co zrobią z wadliwymi lub pochodzącymi ze zwrotów towarem. Niech tylko nie wciskają tego jako fabryczne nowe.

Wysłane z Google Nexus
 

Davide

Member
A powiedzcie mi moim koledzy z forum jak to jest z tym cloudingiem... Pierwszy telewizor nie mial go w ogole a potem nagle bum masakra,drugi od razu mial masakre,a ten trzeci odpalilem clouding w kazdym rogu po czym definitywnie zniknal...To moze znikac i sie pojawiac na zmiane czy jak zniknie to zniknie na amen czy nagle moze sie pojawic i coraz bardziej pogarszac sytuacje
 

Davide

Member
Ok dziekuje za odpowiedz;) Narazie nie mam jakis problemow ale troche to irytuje ze daje sie tyle pieniedzy za telewizor i kazdy posiada clouding.
 

Davide

Member
haha Samsung odpowiedział mi na maila

Widoczne jaśniejsze pola na matrycy, nazywane również "cloudingiem" są związane z technologią wyświetlaczy ciekłokrystalicznych LCD i jest konsekwencją niemożliwych do zupełnego wyeliminowania mikro-naprężeń mechanicznych ekranu, powstałych podczas procesu produkcji oraz nagrzewania się jego struktury podczas pracy. W różnym stopniu jest ono obecne w każdym ekranie LCD, bez względu na producenta. Ponieważ jest to cecha związana z produkcją paneli LCD może być widoczna również w wymienianych podczas naprawy ekranach zamiennych. Z uwagi na konstrukcję układów podświetlania krawędziowego, zjawisko to może być widoczne w większym stopniu w urządzeniach typu LED TV korzystających z tego typu podświetlenia. Z tych względów zjawisko „cloudingu” nie jest traktowane jako uszkodzenie gwarancyjne (wada własna materiału lub montażu na linii produkcyjnej) i nie podlega naprawie w ramach gwarancji. Niemniej jednak

Jednakże wszelkie wątpliwości co do pracy matrycy zawsze są weryfikowane indywidualnie, po zweryfikowaniu przesłanej przez Klienta dokumentacji zdjęciowej.

Dodatkowo, w celu zmniejszenia lub wyeliminowania powyżej opisanej sytuacji, należy zmienić poniższe ustawienia:

1. Menu -> Obraz -> Diody Smart LED -> Nisko

2. Menu -> Obraz -> Ustawienia Eksperckie -> Podświetlenie -> Należy zmniejszyć podświetlenie na pozycję 5 lub 7

3. Menu -> Obraz -> Tryb obrazu -> Naturalny

Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
 

Davide

Member
Kolejny TV "już nawet nie pamiętam który,ale chyba trzeci czy czwarty od 4 marca 2017" przeżył to samo więc oddałem go dziś na reklamację rękojmi.Do tygodnia mają mi dać znać.

Mam dwa pytania mianowicie telewizorów
Pierwsze

Chciałbym w nowym mieszkaniu zamontować TV na ścianie. Jest to ściana z regipsu. Przeczytałem, że na takiej ścianie montuję się różne rzeczy za pomocą kołków stalowych Molly. Lecz czy telewizor z takiej ściany nie spadnie i lepiej dla bezpieczeństwa postawić go na szafce RTV niż wieszać.

Drugie
Wciąż mnie ciekawi pewna rzecz. Czy można gdzieś się dowiedzieć ile np taki sklep jak Saturn, Media , Euro RTV zarabia na sprzedaży jednego telewizora? Np takiego za sumę 6000zł. Z Góry dziękuje za odpowiedź
 

Caparzo

New member
Bez reklam
Na regipsie nie powiesisz nic nawet jak będzie zbudowane z tytanu powlekanego grafenem i kryptonitem. To jest tylko ścianka z profili i regipsu? Jak tak, to zapomnij o wieszaniu tv
 
Do góry