Telewizor 3D do 3500zł !

KasztaN9

New member
Witam. Chciałbym poradzić się Was drodzy forumowicze o kupno dobrego i taniego telewizora 3D :) wiem, że nie ma nic za darmo :(, ale Wy pewnie macie doświadczenie w tym zakresie i za pewne ktos z Was wie co mi polecić do 3500zł :).
Dodam, że interesuje mnie 42,46 cali. Będę miał kino domowe (więc dźwiękiem nie trzeba się przejmować). Mam router więc internet w Tv też może być ;). Posiadam xbox'a 360 slim i teraz głupie pytanie ... jak to jest z tym 2D>3D ? Normalnie obraz 2D zamienia mi się w 3D ?
Przepraszam za głupie pytania :D, ale jeśli chodzi o TV to jestem zielony ;).

ps: Teraz w Neonet jest jakiś tv LG42LM640S za 2999zł, ale czytałem coś o KDL-40HX750. Jeszcze raz proszę o pomoc w wyborze :)

 

Pigway

New member
Ze swojej strony polecam LG 42LM620S z kartą WiFi LG AN-WF100 oraz pilotem Magic Motion. Taki zestaw można mieć za 2850 z wliczoną przesyłką, jest on zarazem najbardziej ekonomiczny, gdyż model LM620S, w parametrach oraz funkcjach nie różni się niczym od 640S, 660S oraz 670S. Odstaje tylko 615S.

LG posiadają obecnie najlepszą na rynku technologię 3D.

Konwersja 2D do 3D sprawdza się świetnie, ustawiasz punkt oglądania na głębię (-10) lub wystawanie (+10) i cieszysz się przyzwoitym efektem.
 
Ostatnia edycja:

Pigway

New member
kolega Pigway kupił takowy model, dostał siedem par okularów gratis i teraz świruje na temat pasywnego 3D, bo tak mu powiedział pan w sklepie RTV:)

Tobie najwyraźniej wciśnięto przestarzałego aktywnego trupa, jednak co kto lubi :)

Lepsze jest pasywne 3D, posiadam już drugi taki TV i jestem bardzo z niego zadowolony. Aktywne 3D to przeszłość.
 

melinek11

New member
LG LM620S czy Philips PFL5507 a może Panasonic ET5E?? oto jest pytanie!!

LG - ma najbardziej rozbudowane SMART-TV
PHILIPS- najlepszy obraz SD oraz zbiór niektórych zatet Panasonica (jakość) i LG(rozbudowana przeglądarka oraz inne funkcje SMART)