TCL Seria P60

Status
Zamknięty.

tomasz.k

New member
Macie jakiś sposób na HBO GO? Na Android 7 mi nie działała, wróciłem do 6 i przez jakiś czas było ok, ale od kilku tygodni znowu nie działa. Wyskakuje błąd przy uruchamianiu filmów przez Chromecasta, a apka w TV wyświetla brak połączenia z internetem.
Jest jakaś działająca apka, albo soft, na którym któraś działa?

Kupic chromecasta od google. Na tego od TCL nie ma co liczyc.
 

masterpolo

New member
dzisiaj jakimś cudem HBO GO na tablet telefon w połowie odpaliło, Błąd bibliotek chromecasta oczywiście, po ponownym uruchomieniu biblioteki ok, ale info że odpalam apke na niewspieranym sprzęcie :D. Ale w zakładce oglądaj dalej mogę sobie oglądać swoje ulubione.Tutaj też zobaczymy jak to długo podziała, bo samo HBO tutaj miesza.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
HBO GO już działa na Androidzie 7,0

Jest już nowy soft, właśnie testujemy.
Ma być z Google Assistant i będziesz teraz mógł naprawdę oczarować domowników co może Twój telewizor.
 

tomasz.k

New member
HBO GO już działa na Androidzie 7,0

Jest już nowy soft, właśnie testujemy.
Ma być z Google Assistant i będziesz teraz mógł naprawdę oczarować domowników co może Twój telewizor.

A tym razem bedzie stabilny i bez kupy bledow?
Czy po staremu - jeden bajer wiecej, dwa bledy naprawione a trzy nowe wygenerowane?
 

Piramidowy

New member
HBO GO już działa na Androidzie 7,0

Jest już nowy soft, właśnie testujemy.
Ma być z Google Assistant i będziesz teraz mógł naprawdę oczarować domowników co może Twój telewizor.

Kiki, która która wersja apki HBO GO działa na Android 7? Mówisz o jakiejś nowej wersji czy stara wersja działa na nowym sofcie?
 

DLUGI321

New member
Kiki posiadasz może jakieś informację co zostało zmienione w nowej wersji czy niestety będziemy musieli się sami znów przekonać na własnej skórze co zepsuli no i kiedy planujecie udostępnić to nowe oprogramowanie chyba że szybciej zrobią to na 4PDA . No i zasadnicze pytanie które zadaję od samego początku od kiedy posiadam TV od TCL czy została w końcu poprawiona obsługa modułów CI+ (podejrzewam że nie ale zapytać nie zaszkodzi). Tak z innej beczki z tym oczarowywaniem domowników to bym nie przesadzał bo fakt będę mógł oczarować ale chyba właśnie tym co u innych producentów już działa a u TCL-a nie bo ostatnio jak próbowałem zabłysnąć jaki to fajny jest ten TV to znajomi jak zobaczyli to nie dopracowane oprogramowanie i moje kombinacje by coś ciekawego pokazać co potrafi ten TV to faktycznie byli oczarowani i jednocześnie zniesmaczeni tym niedopracowanym oprogramowaniem i moimi kombinacjami by coś zadziałało.
 

maciopa

Member
Ok - po przygodzie z naszym S79 zdecydowałem się zakupić 49P6064 - dziś rozpakowany. Stoi. Obraz jak zwykle żyleta, clouding malutki - ja stwierdzam, 2 pozostałe osoby w rodzinie twierdzą, że mam zwidy :)

Pytania :
1. Czy WiFI w TV obsługuje 5 GHz?? Jeśli tak - to gdzie to włączyć??

2. Filmy 4K na U2Be tną niemiłosiernie (via WiFi a TV stoi obok routera) - router raportuje prędkość połączenia 26 Mbps tylko - to już moja drukarka ma raportuje 72 Mbps... Mieli i mieli ...

3. Sygnał via HDMI z dekodera UPC - 720p - pikseloza straszna, 1080i - ciut lepiej. Coś zmienić?? (s79 tego nie miał aż tak albo wcale ...)

4. System Android w wersji 6.0.1. - upgrade'ować? Jeśli tak - to do tej wersji, która mi się wyświetla?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ja byłem na szkoleniu 3 dni.
Ale Marek testował nowy soft i jutro wypytam bo co się zmieniło.
Jak wszystko będzie ok. To będziemy wysyłać do zainteresowanych.
 

bergson

New member
Witam,
Od dwóch dni używam u49p6046 i od samego początku borykam się z problemem braku widoczności w moim lan-ie usługi Google Cast/Chromecast.
Nie wiem z jakim softwarem był telewizor jak go kupiłem bo zaraz po pierwszej pełnej inicjalizacji telewizora (połączenie z telefonem/wifi/google login+password/skan) zakomunikował mi że jest nowy update, więc go zaakceptowałem i zainstalował się v315.

Wszytko to co potrzebowałem działało, tylko brak widoczności Google Casta.
Potem zainstalowałem soft 369 i to samo. Potem clear nvram, shop reset, inicjalizacja i nadal brak Google Casta.
Potem jeszcze próbowałem softu z Android 6.0.1 ale i to nic nie dało.

Do tej pory używałem Chromecasta wtykanego do hdmi i zawsze mi to działało.

Co jeszcze mogę sprawdzić i jak ? bo już brak mi pomysłów.
Co mogę źle robić? proszę o jakieś sugestie.


Pozdrawiam.
 

tomasz.k

New member
AP isolation na routerze jest wylaczone?

Generalnie radze wrocic do chromecasta wpinanego w HDMI bo on dziala. Ten w TCL od jakiegos czasu tylko jest zeby robic wrazenie przed zakupem a pozniej zeby psuc nerwy uzytkownika :(

Witam,
Od dwóch dni używam u49p6046 i od samego początku borykam się z problemem braku widoczności w moim lan-ie usługi Google Cast/Chromecast.
Nie wiem z jakim softwarem był telewizor jak go kupiłem bo zaraz po pierwszej pełnej inicjalizacji telewizora (połączenie z telefonem/wifi/google login+password/skan) zakomunikował mi że jest nowy update, więc go zaakceptowałem i zainstalował się v315.

Wszytko to co potrzebowałem działało, tylko brak widoczności Google Casta.
Potem zainstalowałem soft 369 i to samo. Potem clear nvram, shop reset, inicjalizacja i nadal brak Google Casta.
Potem jeszcze próbowałem softu z Android 6.0.1 ale i to nic nie dało.

Do tej pory używałem Chromecasta wtykanego do hdmi i zawsze mi to działało.

Co jeszcze mogę sprawdzić i jak ? bo już brak mi pomysłów.
Co mogę źle robić? proszę o jakieś sugestie.


Pozdrawiam.
 

DLUGI321

New member
Chyba szybciej by poszło testowanie tego softu właśnie przez rozesłanie go osobom zainteresowanym a nie jedna osoba która stara się go przetestować i jeszcze na dodatek cały czas odpowiadać na pytania o pomoc na PW to troszkę za dużo a rzesza użytkowników zrobi to szybciej i dokładniej bo mimo testowania przez Pana Marka to dopiero wszystkie plusy i minusy nowego oprogramowania wychodzą po testach użytkowników. Najważniejsze by oprogramowanie dało się wgrać i podczas tej procedury nic się nie popsuło to resztę każdy sobie sam przetestuje i wyda werdykt czy warto instalować co się zmieniło czy może lepiej wrócić do starszej wersji
 

tomasz.k

New member
Chyba szybciej by poszło testowanie tego softu właśnie przez rozesłanie go osobom zainteresowanym a nie jedna osoba która stara się go przetestować i jeszcze na dodatek cały czas odpowiadać na pytania o pomoc na PW to troszkę za dużo a rzesza użytkowników zrobi to szybciej i dokładniej bo mimo testowania przez Pana Marka to dopiero wszystkie plusy i minusy nowego oprogramowania wychodzą po testach użytkowników. Najważniejsze by oprogramowanie dało się wgrać i podczas tej procedury nic się nie popsuło to resztę każdy sobie sam przetestuje i wyda werdykt czy warto instalować co się zmieniło czy może lepiej wrócić do starszej wersji

Tak sie nie robi. Testuje sie wewnatrz firmy przez dzial testow - sa cale procedury do tego i od ich przygotowania i egzekucji sie zaczyna. Jak to przejdzie pozytywnie (nie mowie ze zero bledow, bo tak sie nie da) to mozna wypuscic dalej.
Patrzac na historie tych softow to dzial testow albo nie istnieje albo ma cos innego do roboty niz p60...
 

DLUGI321

New member
Zgadzam się w 100% że w pierwszej kolejności jest dział jakości testów w samej firmie TCL i zawsze może pojawić się jakiś babol tak jest zawsze jednak tak jak napisałeś taki dział chyba nie istnieje w tej firmie. Więc nie rozumie po co jeszcze Pan Marek się bawi w to testowanie skoro i tak większość błędów wychodzi dopiero jak użytkownicy otrzymają ten soft i zaczną go testować i wtedy dopiero wychodzą wszystkie kwiatki niedoróbki oprogramowania. Chyba że jest to jakaś forma zabezpieczenia na przyszłość Pana Marka by wiedział z jakimi problemami i pytaniami może się liczyć ze strony użytkowników nowego oprogramowania a nie że będzie musiał na hura szukać rozwiązania problemu po wydaniu oprogramowania.
 

maciopa

Member
Patrzac na historie tych softow to dzial testow albo nie istnieje albo ma cos innego do roboty niz p60...


Czy ktoś próbował poprać soft ze strony producenta? W Paczce do P60 znajduje się plik excel z taka oto informacją, że soft ten pasuje do :

Brand Produit S/W V8-T658T01-LF1V143

THOMSON 43UC6416W 43US6016 43UV6416W 55UC6006S 55UC6416W 55US6106 55UV6416W 65UC6426 65UC6596

TCL U49C7006 U49C7026 U55C7006 U55C7026 U60P6046 U65C7006
 
Status
Zamknięty.
Do góry