zainstalowałem Vavoo i co dalej - wygląda jak Kodi, wszystko po niemiecku... jak na tym ma dziłać HBO GO?Jest na VAVOO
zainstalowałem Vavoo i co dalej - wygląda jak Kodi, wszystko po niemiecku... jak na tym ma dziłać HBO GO?Jest na VAVOO
Macie jakiś sposób na HBO GO? Na Android 7 mi nie działała, wróciłem do 6 i przez jakiś czas było ok, ale od kilku tygodni znowu nie działa. Wyskakuje błąd przy uruchamianiu filmów przez Chromecasta, a apka w TV wyświetla brak połączenia z internetem.
Jest jakaś działająca apka, albo soft, na którym któraś działa?
HBO GO już działa na Androidzie 7,0
Jest już nowy soft, właśnie testujemy.
Ma być z Google Assistant i będziesz teraz mógł naprawdę oczarować domowników co może Twój telewizor.
HBO GO już działa na Androidzie 7,0
Jest już nowy soft, właśnie testujemy.
Ma być z Google Assistant i będziesz teraz mógł naprawdę oczarować domowników co może Twój telewizor.
Kiki, która która wersja apki HBO GO działa na Android 7? Mówisz o jakiejś nowej wersji czy stara wersja działa na nowym sofcie?
Witam,
Od dwóch dni używam u49p6046 i od samego początku borykam się z problemem braku widoczności w moim lan-ie usługi Google Cast/Chromecast.
Nie wiem z jakim softwarem był telewizor jak go kupiłem bo zaraz po pierwszej pełnej inicjalizacji telewizora (połączenie z telefonem/wifi/google login+password/skan) zakomunikował mi że jest nowy update, więc go zaakceptowałem i zainstalował się v315.
Wszytko to co potrzebowałem działało, tylko brak widoczności Google Casta.
Potem zainstalowałem soft 369 i to samo. Potem clear nvram, shop reset, inicjalizacja i nadal brak Google Casta.
Potem jeszcze próbowałem softu z Android 6.0.1 ale i to nic nie dało.
Do tej pory używałem Chromecasta wtykanego do hdmi i zawsze mi to działało.
Co jeszcze mogę sprawdzić i jak ? bo już brak mi pomysłów.
Co mogę źle robić? proszę o jakieś sugestie.
Pozdrawiam.
AP isolation na routerze jest wylaczone?
Generalnie radze wrocic do chromecasta wpinanego w HDMI bo on dziala. Ten w TCL od jakiegos czasu tylko jest zeby robic wrazenie przed zakupem a pozniej zeby psuc nerwy uzytkownika
Chyba szybciej by poszło testowanie tego softu właśnie przez rozesłanie go osobom zainteresowanym a nie jedna osoba która stara się go przetestować i jeszcze na dodatek cały czas odpowiadać na pytania o pomoc na PW to troszkę za dużo a rzesza użytkowników zrobi to szybciej i dokładniej bo mimo testowania przez Pana Marka to dopiero wszystkie plusy i minusy nowego oprogramowania wychodzą po testach użytkowników. Najważniejsze by oprogramowanie dało się wgrać i podczas tej procedury nic się nie popsuło to resztę każdy sobie sam przetestuje i wyda werdykt czy warto instalować co się zmieniło czy może lepiej wrócić do starszej wersji
Patrzac na historie tych softow to dzial testow albo nie istnieje albo ma cos innego do roboty niz p60...