TCL Seria C70

josephson

Member
Hdmi 2.1 kabel mam tylko jeden ten od ps5, ale co ciekawe 4k i hdr raz jedyny zadziałał na starym bodaj 1.4 kablu qed. Będę próbował podmieniać kable w takim razie, dzięki.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
 

raspi

New member
Nie wiem czy to będzie przydatna/nieznana informacja, ale jeśli ktoś używa Ultraboxa+ oferowanego przez platformę Canal+ (niestety pilot nie nosi żadnych znaczeń i nie wiem czy zadziała w przypadku innych pilotów/dekoderów) to może zaprogramować pilot dekodera używając kodu producenta 25 (w instrukcji nie ma takiego kodu) w trybie półautomatycznym - można obsłużyć praktycznie wszystkie funkcje TV jednym pilotem.
 

Yoshimis27

New member
Co może być powodem, że ps5 udało mi się tylko raz odpalić w 4k hdr, najczęściej mam komunikat, że odbiornik nie obsługuje takiego trybu i obraz może być wyświetlany w 1080p i hdr, albo 4k bez hdr.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


Mam ten sam problem co kolega. Na oryginalnym kablu ps5 pokazuje w HDR tylko rozdzielczość 1080p, w ustawieniach telewizora w wejściu tv można jedynie wybrać nazwę urządzenia. Nie mam możliwości sprawdzenia 1.4, 2.0 lub automatycznie, wg specyfikacji znalazłem że niby wszystkie wyjścia HDMI mają port 2.0. Jakaś pomoc w tym temacie HDR i ustawienia tv ?

Pozdrawiam
Michal
 

josephson

Member
@Yoshimis27

Jest sposób żeby to ominąć, ale nie zawsze działa. Najlepiej rozdzielczość ustawić na auto i hdr też w menu konsoli. Przejść w tryb czuwaniu prosto z gry i przy wybudzaniu jej od razu do gry, zdarzało się, że działał tryb hdr w 4k. Ale w końcu dałem sobie z tym spokój bo niestety ale w hdr mam problem z kolorami. Albo łapie niebieski zafarb w cieniach, albo żółty...

Edit jak zamówię kabel hdmi 2.1 to dam znać czy coś się zmieniło. Wybiorę jakiś certyfikiwany, żeby była pewność.

425e10c870b445c59641140a53628ccd.jpg


Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

pako_umrzyj

New member
Panowie mam problem na sofcie v814. Wrzucany na samym początku gdy się pojawił a wczoraj po włączeniu TV skasowało programy. Gdy chce je wyszukać to znajduje programy i podczas kończenia wyszukiwania powraca znowu do wyszukiwania. Tak jakby nie potrafił zapisać programów. Czyściłem już dane aplikacji TV jednak nie pomaga. Nie koniecznie chciałbym robić reset shop... Pomysły jak to naprawić?

Czy istnieje nowsza wersja aniżeli v814?
Wtedy może przekonałoby mnie do upgrade i reset shop :)
 

firefl

Active member
Bez reklam
według mojej wiedzy nie było wersji wyższej niż v551 na C70
Były jeszcze wersje rXXX (gdzie X to cyfra) ale ich zastosowanie jest niejasne.

Jak masz wersję v814 to podziel się linkiem.
 

firefl

Active member
Bez reklam
Niejasne czyli trudne do określenia :)
Numeracja jest v / r jest niezależna. Trudno powiedzieć, która nowsza.
Ktoś wspominał na, że na r jest root, może sprawdzisz?

Jak dla mnie to każdy soft na ten tv to beta :(
Raczej to są jakieś szybkie poprawki dla konkretnych rynków/błędów.
 

firefl

Active member
Bez reklam
podobno MIK Radom ma autoryzację.

Zawsze mnie ciekawi w takich pytaniach czy autorowi nie zależy na miejscowości.
Choć z drugiej strony jeśli autor byłby z Warszawy to uwaga nie ma zastosowania.
Jak to mówią wszystko prowadzi do Rzymu -> Warszawy
 

maciopa

Member
Hey,

podpowie ktoś w jaki sposób zdezaktywować bluetooth kompletnie?
Mieszkam w bloku i co chwilę ktoś próbuje podłączyć a to swoją słuchawkę BT do mojego telewizora, a to jakiś telefon - przerywając oglądanie filmów/programów.
Chcę wyłączyć BT całkowicie ale w ustawieniach jest tylko tryb "dodaj urządzenie". Nie mam nigdzie "wyłącz BT".
 

Grundo

New member
Siema,
Jakiś czas mnie nie było i zastanawiałem się na update softa do mojego "TCL LED 55C7026"

Teraz pytanie: czy soft v544 jest najnowszy, oraz jak wykonać poprawnie czystą instalacje.

dziękuje za pomoc
 

lotis

New member
Dziwna sprawa na moim TCL C 55 70.. przestał działać nie wiadomo dla czego sklep Google Play.Przestał też działać TIDAL z powodu braku połączenia z siecią. Sieć normalnie działa .Działa tez Netflix
Sklep Google Play wypisuje cyt " Coś poszło nie tak Sprawdź, czy sieć Wi-Fi działa, lub otrzymaj powiadomienie, gdy połączenie zostanie przywrócone."
Mam po kablu Ethernet połączony telewizor do routera. Wyjąłem kabel sieciowy z tv i połączyłem się po Wi-Fi i to samo .
Proszę o pomoc.
Nadmienię, że wyłączałem tv normalnym trybem a nawet wyłączyłem z sieci energetycznej na 10 min i nadal nic to nie pomaga.
Synchronizacja konta google również nie działa .Ostatnia poprawna synchronizacja odbyła sie15-16 listopada 2020 r.
 
Ostatnia edycja:

firefl

Active member
Bez reklam
Bywa, zrobić reset all I reset shop w menu serwisowym. Opisy są wielokrotnie na forum; poszukaj, nie pytaj jak.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
 

lotis

New member
Kiedyś... znaczy się ze 2 lata temu robiłem reset shop. Niestety umknęło a szukanie pośród ponad 600 postów :-( może jakiś link plisss... już zapisze sobie.
 
Do góry